Oyun saati yaklaşıyordu. Mai, Kuina, Chishiya, Arisu ve Usagi iş bölümlerini yapmıştı. Mai, Niragi’yi kapının önünden çekecek. Usagi ve Kuina gelen geçen var mı diye bakacak. Chishiya Şapkacı geri döneceği zaman haber verecek ve son olarak da Arisu içeri girecekti. Mai hala planı gereksiz buluyordu çünkü Chishiya hala şifreyi bilmediğini söylemişti. Şifreyi bilmiyorsa bulduğu bir kasa işine yaramazdı.
Şapkacı kürsüye çıkmıştı ve diğer Militanlar da yakın çevrede dolanıyordu. Niragi hariç. O kral odasının önündeydi.
Mai'nin acele etmesi gerekiyordu. Niragi’nin yanına gitti ve ona gülümsedi. Niragi sinirli duruyordu. "Burada ne işin var?"
"Seni özledim." dedi Mai ve kollarını Niragi’nin boynuna sardı.
"Şuan olmaz, daha sonra konuşalım mı?"
"Hadi ama, herkes zaten Şapkacı'nın konuşmasını dinliyor. Burada öylece beklemen çok saçma."
"Uzun sürmez Maemi."
"Lütfen."
"Ne istiyorsun?"
Mai parmak uçlarına yükselip Niragi’yi öptü. "Lütfen"
"Maemi, bekleyemez misin?"
"Hayır."
Dedikten sonra Mai, Niragi’nin elini tuttu. Onu buradan çok fazla uzaklaştırması imkansızdı.Niragi, bir anda Mai'yi onları kimsenin göremeyeceği bir köşeye çekti. "Bir şeyler mi yapmak istiyorsun?"
Mai fazla ileri gitmek üzereydi. Ama şuan aklına başka bir yalan gelmiyordu ve eğer onu oyalayamazsa geri gidecekti.
Mai tekrardan Niragi’yi öpmeye başladı. Niragi de Mai'nin hırkasını açmıştı ve elini beline koymuştu. Mai'nin elleri yavaşca Niragi’nin gömleğine doğru gitti. Her ne kadar bir görev için Niragi’yi çağırsa bile şuan durmak istemiyordu.
Mai ellerini Niragi’nin gömleğinin altına doğru soktu. Mai'nin ellerini hissetmesiyle birlikte Niragi Mai'nin dudağından ayrılmış boynuna doğru ilerliyordu.
Niragi’nin dikkati tamamen sağılmıştı ve başında olduğu görevi unutmuştu. Şuan yek düşündüğü Mai'ydi.
Mai bir yandan da Arisu'nun işinin ne kadar süreceğini düşünüyordu.
"Her an biri gelebilir." dedi Mai.
"Daha fazla uzaklaşmamam gerekiyor." dedikten sonra yine Mai'nin boynuna döndü Niragi.
Birkaç adım sesi bir de Şapkacı nın sesini duyduktan sonra Niragi, Mai'yi bıraktı. "Odana git." dedi ve kapıya doğru geri ilerledi.
Mai, Arisu'nun çoktan çıkmış olacağını düşünerek hızlıca çatıya gitti. Plandan sonra orada buluşacaklarını söylemişlerdi.
"Maemi, biz de seni bekliyorduk." dedi Kuina.
"Kasayı bulabildiniz mi?"
"Arisu, hala gelemedi."
"Şapkacı odasına dönüyordu."
O sırada kapıdan nefes nefese kalmış Arisu fırladı. "Kasayı buldum. Normal dolapta olan otel kasalarından. Başka kasa var mı diye baktım ama yoktu."
Usagi, Arisu'yu gördüğünde rahatlamışca nefes verdi.
"Sana bir şey oldu sandım."Niragi, Mai'ye odasına gitmesini söylemişti. Her an kaldığı yerden devam etmek için Mai'nin odasına gelebilirdi.
"Gitmem gerekiyor."
Dedikten sonra Mai odasına doğru olabildiğince hızlı döndü. Tam içeri girecekken Niragi de onun yanına geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Change || Suguru Niragi
FanfictionALİCE İN BORDERLAND FANFICTION Suguru Niragi×Fem!reader Niragi, okulda onunla tanışmak isteyen kızı mezun olduktan sonra bir daha görmemişti. İlk arkadaşı olduğu için onu bırakmak da istememişti ama Niragi geçmişinden nefret ediyordu. Ve o kız da ge...