Merhaba
Nasılsınız?
Keyifli okumalar...
Jungkook, jin'le beraber yaptığı uzun soluklu toplantının ardından soluğu kendi odasında almışlardı.
"Neden bu kadar gerginsin jungkook?"
"Hyung..." diyerek arkasına yaslandı. "Biliyorsun ki, neredeyse 1 aydır bu koleksiyon üzerinde çalışıyorum ve beğenmeyecek diye tedirginim açıkçası."
"Saçmalama jungkook. Jimin, senin her yaptığın işi beğeniyor. Onun için yaptığın mücevherleri çıkarmıyor üstünden. Mesela kuğulu bilekliğini çıkardığını hiç görmedim."
Jungkook, kaza'dan sonra ki görüntüler aklına düştüğünde burukça gülümsedi. Eve geldiklerinde jimin hemen bilekliğini sormuştu. Jungkook ise kan olan bilekliği ağlayarak temizlemiş, ona geri vermişti.
"Haklısın hyung."
"Bu arada neden biz hep birlikte çalışıyoruz? Başka çalışacak insan mı kalmadı?"
"Ne o, rahatsız mısın hyung?" diye sordu jungkook alaycı bir tınıyla.
"Aslında değilim. Benim müşterilerim ve senin müşterilerin birleşince ortaya mükemmel bir kâr çıkıyor. Yine de 3 ay da bir çıkarmayalım. Sene de 1 kere yeter."
"Olmaz hyung. Senin muhteşem tasarımlarına en çok benim mücevherlerim yakışıyor."
Jin omuzlarını yükselterek memnun olmuşcasına gülümserken, jungkook kıkırdadı.
"Taehyung'la aranız nasıl?"
Jin gözlerini devirerek güldü. "İyi. Şapşal çocuk küsmüştü bana. 1 hafta boyunca onunla ilgilendim. Sinemaya götürdüm, yemeğe ve lunapark'a da götürdüm. Nihayet affetti beni. Gerçi hiçbir şey yapmamıştım. Sangyeob'la iyi anlaşsın diye beraber golf'e bile gittik."
"Sana olan düşkünlüğünü biliyoruz hyung. Seni gerçek abisi olarak görüyor ve sangyeob'un yanında rahat hareket edemiyordu."
"Evet..." diyerek kahvesinden bir yudum aldı jin. "Neyse ki, orta da bir problem kalmadı. Şu an gayet iyi anlaşıyorlar."
"Peki, sangyeob'la aranız nasıl?"
"İyi. Sevgili değiliz. Sadece eskisi gibi flörtleşiyoruz. Yani değişen bir şey yok."
"Adam sana aşık hyung, senin için yapmadığı şey kalmadı. Neden bu kadar uzatıyorsun ki?"
"Jungkook, ben hiçbir zaman ilişki adamı olmadım. Bunu o da biliyor, hem de lise'den beri. Bilmiyorum sevgili olduğumuzda her şey boka sarıyor. Kavga ediyoruz, bağırıyor ve ayrılıyoruz. En iyisi flörtleşmek. En azından kavga etmiyoruz ve aramız iyi."
"Peki hyung. Ama aşk çok güzel bir duygu. Her geçen gün jimin'e tekrar tekrar aşık oluyorum."
"Jimin dediğin an da salak salak sırıtıyorsun jungkook. Ve bunun hepimiz farkındayız. Bir an olsun çocuğu yanından uzaklaştırmıyosun. Yapışık ikizler gibisiniz." Jin o anları hatırladığında ürpermesine engel olamadı. Sangyeob'la öyle olsaydı eğer anında bir daha görüşmeme kararı alırdı.
Jungkook tekrar kıkırdadı ve derin bir iç çekip, "Sevgilimi özledim" dedi.
"Çağır ve gelsin. Bu konuyu onunla da konuşmamız gerek, ne de olsa koleksiyonun kahramanı jimin."
"Tamam hyung" dedi ve telefonunu eline alıp jimin'le olan sohbete girdi.
Daddy💎:
Sevgilim
Ne yapıyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy's Little Boy / Jikook
Fanfiction"Bacaklarını sadece benim için aralamalısın Jimin."