Merhabaa
Nasılsınız ?
Öncelikle 1k olmuşuz😭 ne diyeceğimi bilemiyorum bu kadar okunacağını tahmin bile etmiyordum.
Okuduğunuz ve destek olduğunuz için çok teşekkür ederim.
Bölümü umarım seversiniz, iyi okumalar♡
Jimin uyandığında jungkook yanında yoktu, oysa ki onunla uyuduğuna emindi.
Esneyerek yerinde doğrulmaya çalıştı fâkat kalçasında ki ağrı buna müsaade etmedi.O sırada içeri jungkook girdi, altında sadece boxer vardı.
"Günaydın küçüğüm"
Jungkook yatağa adımladı, jimin'in yanına uzandı ve jimin'i kendine çekti.
"Günaydın"
"Ağrın var mı?"
"Biraz"
Jungkook elini jimin'in kalçasına götürdü ve okşamaya başladı.
Jimin kafasını kaldırıp alttan jungkook'a baktı, bu adamın her teması onu fazlasıyla etkiliyordu.
Jungkook, jimin'i baldırlarından tutarak kucağına çekti, dayanamadı ve o taptığı dudakları öpmeye başladı.
Jimin, ellerini jungkook'un çıplak göğsünde dolaştırıyor, öpüşüne aynı hızda karşılık veriyordu.
Jungkook, dudaklarının arasında ki et parçasını sert bir şekilde emiyor ve ısırıyordu. Jimin'in dilini yakaladı, diliyle ağzı'nın içini turladıktan sonra emdi.
Öpüşme dudakları aşıp çeneye kadar gelmişti, çenesini ısırdı ve orayı da emdi..
Kalçalarını sıkıyor, yoğuruyordu.
Jungkook tekrar jimin'in dudaklarına asıldı, eli'nin altında ki dolgun kalçalar yüzünden kafayı yiyecekti.
Geri çekildi ve jimin'in yüzüne baktı, dudakları olduğundan daha çok şişmişti, soluk soluğa kalmış derin nefesler alıyordu.
"Güzel bir günaydın öpücüğüydü" diyerek sırıttı jungkook.
Jimin utanarak kafasını eğdi, jungkook jimin'le beraber yataktan kalktı ve onu tuvalete kadar taşıdı.
"Tuvaletten çıkınca aşağı salona gel, inemezsen beni çağır, çekmeceler de temiz havlu ve diş fırçası var"
"Tamam"
Jimin küçük işini yaptıktan sonra elini yüzünü yıkadı, dişlerini de fırçalayıp tuvaletten çıktı.
Merdivenlerden yavaş yavaş iniyordu, kalçası az da olsa acıyordu. Yine de o kadar kötü durumda değildi, jungkook iyi bakıyordu.
Yavaş adımlarla salona geçti, jungkook bacak bacak üstüne atmış koltukta oturuyordu. Kendisi de yanına geçti ve oturdu, ikisinin altında hâlâ sadece boxer vardı.
"Ne yiyelim? Evde kahve ve alkol'den başka bir şey yok" dedi jungkook.
"Bulgogi ve pilav"
"Tamam, sipariş veriyorum" jimin başını salladı.
Koltukta ki yastığı kucağına alıp göğsünü kapattı, jungkook her yerini görmüş olsa da utanıyordu.
Jungkook siparişi verdikten sonra telefonu kapatıp önünde ki sehpaya koydu.
"Sana bir şey vereceğim, gel benimle"
Ne verecekti ki?
"Tamam"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy's Little Boy / Jikook
Fanfiction"Bacaklarını sadece benim için aralamalısın Jimin."