Christmas in Monaco |M|

8.9K 340 842
                                    

Merhabaaa

Nasılsınız?

Bu bölüm senin için bebeğim shokyyxx 🖤

Yeni yılınız kutlu, mutlu olsun aşklarım♡

İyi okumalar.


29 aralık

Jungkook, şirketin camından dışarıyı izlerken kapı'nın çalınmasıyla önüne döndü, "Gel" dedi.

"Selam~"

"Selam jungkook."

"Selam." Yoongi, taehyung, jin gelmişti.

"Kapı'nın kırılması gerekmiyor muydu? Her zaman öyle giriyorsunuz da şaşırdım."

"Abartma jungkook, biz ne zaman öyle girdik?" diye sordu jin. Jungkook gözlerini devirdi, "Hiç. Hoş geldiniz" dedi.

"Hoş bulduk." Onlar yerine geçerken jungkook, sekreterini arayıp herkes için kahve söyledi.

"Çıkan haberleri duydunuz mu?" diye sordu taehyung.

"Evet, jungwoo hapise girmiş" dedi yoongi.

Jungkook'un çenesi kasıldı, "Çıkacak, eminim" dedi.

Taehyung, bacak bacak üstüne attı, "Bilmiyorum, umarım çıkmaz" dedi.

"Çıkarsa, onu çıktığı deliğe geri göndereceğim."

"Hemen sinirlenme jungkook, size bir şey yapamaz. Senin etrafında, jimin'in etrafında bir sürü koruma var. En ufacık harekette tekrar hapisi boylar" dedi jin.

"Neyse, konuşmayalım bunları" dedi jungkook. Sıkıntılı nefesini dışarı bıraktı, kendisine değil, küçüğüne zarar gelecek diye korkuyordu. Korkması saçma olabilirdi çünkü; onlar sadece yatak arkadaşıydı. Ancak korkmasına engel olamıyordu. Konuyu değiştirmek için çekmecesini açtı, kutuyu çıkardı,"Doğum günün kutlu olsun taehyung" dedi ve kutuyu taehyung'a uzattı.

"Aww!" Taehyung, oturduğu yer'den hızla kalktı, jungkook'un boynuna sarıldı, "Çok teşekkür ederim hyung-nim~" dedi.

"Çek ellerini üzerimden tae." Taehyung, hiç umursamadan jungkook'un yanağından öptü.

"Siktir git!" Taehyung'u kendinden uzaklaştırdı, öptüğü yanağını sertçe sildi. Diğer ikili gülümseyerek onları izliyordu.

Taehyung, yine umursamadan güler yüzüyle kutuyu açtı, "OHA! Beni bu kadar çok sevdiğini bilmiyordum hyung~" dedi.

"Yaa, ne demezsin, çok seviyorum seni

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Yaa, ne demezsin, çok seviyorum seni."

"Biliyorum~ takar mısın?" Jungkook, itiraz edecek gibi oldu ama taehyung'un istekli bakışları karşısında onu kırmak istemedi. Kolyeyi alıp ayağa kalktı ve taehyung'un boynuna taktı.

Daddy's Little Boy / JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin