Merhabaaaa
Nasılsınız??
İyi okumalar ♡♡♡
Jungkook gözlerini çenesi'nin huylanmasıyla açtı, elleriyle itmeye çalıştı
fâkat hala huylanıyordu.Gözlerini açtı ve aşağıya baktı, jimin göğsüne sokulmuş uyuyordu, tebessüm etti.
Dün ona daha fazlası için yalvarması, çıkardığı günahkâr sesler fazla seksi gelmişti gözüne.
Yavaş yavaş alıştıracaktı onu, çocuk gibi eğitecekti.
Eğer sevmediği şeyler olursa kesinlikle yapmayacaktı, partnerinin istekleri onun için önemliydi.
Düşüncelerine ara verdi ve elini jimin'in vücudunda gezdirmeye başladı.
Ensesinden beline kadar bir yol çizdi, kalçalarına ulaştı ve hafifçe yoğurdu.
Jimin uykusunda kaşlarını çattı ve hafifçe mırıldandı.
Jungkook, uyanması için hafif bir şaplak attı.
Jimin gözlerini açtı ve nerde olduğunu sorgulamaya başladı.
Kafası sert bir şeyin üstündeydi, ellerini hareket ettirdi ve gözleri kocaman açıldı.
Kafasını kaldırmadan yukarı baktı ve jungkook'la göz göze geldi.
"Günaydın küçüğüm" jungkook tebessüm ederek söyledi.
Jimin'in elleri jungkook'un kaslarının üstündeydi.
Panik yaparak elleri çekti, jungkook buna izin vermedi ve jimin'in elini aldı, tekrar karın kaslarının üstüne koydu.
"Dokunabilirsin"
Jimin kafasını salladı, hâlâ jungkook'la nasıl konuşacağını bilmiyordu.
"Günaydın" dedi sadece.
Jungkook'tan hafifçe uzaklaştı, keşke uzaklaşmasaydı kalçasında dehşet bir ağrı vardı.
"Küçüğüm, ağrın mı çok?"
Jungkook hemen jimin'i kendine çekti ve kalçasını ovalamaya başladı.
"E-evet"
Jungkook'un elleri kalçasındaydı ve inlememek için kendini sıkıyordu.
"Krem sürmeliyiz, sen uyumadan önce sürmüştüm aslında"
Ne?
Jimin hiçbir şey hatırlamıyordu.
"Tamam"
"Yüzüstü uzan geliyorum"
Jimin kafasını salladı ve yüzüstü uzandı.
Jungkook kremi alıp geldikten sonra jimin'in altında'ki boxer'ı aşağı indirdi.
Jimin ise nefesini tutmuş bekliyordu.
Jungkook, jimin'in kalçasını tutup deliğini ortaya çıkardı.
"Kızarmış ve biraz tahriş olmuş" dedi.
İstemsizce dudaklarına yaladı ve deliğe eğilip nefesini üfledikten sonra bir dil darbesi atıp öpücük bıraktı.
"A-ah"
Jungkook parmağına biraz krem sıktıktan sonra jimin'in tahriş olmuş deliğine sürmeye başladı.
Jimin'in solukları hızlanmıştı, deliği yanıyor ve acıyordu ayrıca içine giren parmak ona hiç yardımcı olmuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy's Little Boy / Jikook
Fanfiction"Bacaklarını sadece benim için aralamalısın Jimin."