New Home |M|

7K 250 296
                                    

Merhaba

Nasılsınız asklarım?

pjmyyboo6  ithaf edilmiştir.

Önceki bölümü sanırım çoğu kişi beğenmedi...Oy ve yorumlarınızdan bunu anladım. Aslında orda jungkook'un ilişkide nasıl davranacağını pek bilmemesiydi. İkilemde kalıyor ve  öğrenmeye çalışıyor...Ya da ben yazamadım bilmiyorum. Neyse umarım bu bölümü beğenirsiniz.

Oy verip yorum yaparsanız çok mutlu olurum

Keyifli okumalar ♡




"Minik sevgilim, uyan artık."

"I-ı"

Jungkook, üzerinde uzanan jimin'in belini okşarken saçlarına kokulu bir öpücük kondurdu. Yaklaşık 15 dakikadır uyandırmaya çalışıyordu fakat onun uyanmaya niyeti yoktu.

"Uyanmalısın, bugün ev bakmaya gideceğiz."

"Sen bak, ben uyuyacağım."

Gülerek ince beldeki ellerini jimin'in dolgun kalçasına indirdi ve yavaş yavaş okşamaya başladı.

"Ne yani, beraber kuracağımız aşk yuvamıza tek başıma mı bakmam gerektiğini söylüyorsun?"

"Hm hm."

Jimin, kalçasındaki hareketler kesildiği anda gözlerini açtı. Ne güzel masaj yapıyordu, neden bırakmıştı ki? Kafasını kaldırıp, sevgilisine baktı. Gözleri kesiştiğinde gülümsedi ve yumruk yaptığı eliyle gözlerini ovaladı.

"Günaydın aşkım~"

Jungkook, gözlerini kapatıp derin bir nefes aldıktan sonra gözlerini geri açtı ve âni hamleyle jimin'i altına aldı.

"Seni ısırırım jimin."

Bunun sadece lafta kalmasını istemediği için tek eliyle yanaklarını sıkıştırıp tombul yanağı ısırdı. Hızını alamadı ve burnunu da ısırdı.

Jimin ise kızmak yerine kıkır kıkır gülüyordu. Bu sabah sevmelerini çok seviyordu.

"Günaydın minik sevgilim."

"Aşkım~"

Jimin, kollarını sevgilisinin boynuna sarıp, dudaklarını büzdü. Öpücük istiyordu.

Jungkook, yavaşça kafasını eğip, burunlarını birbirine sürttü. Ardından dudaklarını birleştirdi. Güzel bir günaydın öpücüğünden sonra geri çekildi.

"2 saat sonra emlakçıyla görüşeceğiz. Zamanımız varken spor yapalım mı?"

"Yapalım aşkım~"

Yataktan kalktı ve jimin'e elini uzattı. Jimin sızlandığında gülümseyerek onu kucağına aldı ve tuvaletteki işlerini hallettikten sonra birlikte spor salonuna indiler.

Jimin hemen jungkook'un kucağından inip, yerdeki mat'a uzandı. Sabah sabah spor yapmak için fazlasıyla üşengeçti. Bunun yerine spor yapan sevgilisini izleyebilirdi.

Jungkook üzerindeki tişörtü çıkartıp, gülerek jimin'in yüzüne attı. Jimin'de güldü ve tişörtü yüzünden çekti, sevgilisini izlemeye başladı.

Sevgilisi kısaca esneme hareketleri yaptıktan sonra ağırlık kaldırırken uykusunun tamamen açıldığını hissetti. Yattığı yerden doğrulup, bağdaş kurdu ve ellerini çenesine yaslayarak hipnoz olmuşcasına gözlerini damarlı kaslara dikti.

Sürekli tekrarladığı hareketlerle kasları geriliyor, kendisine görsel şölen sunuyordu. Hafif terlemiş vücudu, arada saçlarını geriye atması, kasıklarında bir sızı oluşmasına yetiyordu.

Daddy's Little Boy / JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin