Masadaki şarabı alıp içmeye devam ettim. Seungmin de yanımdaydı. Çok içmezdim, sevmezdim çünkü. Ama Seungmin öyle değildi. Oturduğundan beri 4 bardak içmişti ve kafayı bulacak gibiydi. Sarhoş insanlarla çok ilgilenmiştim önceden. Eniştemden biliyordum yani.
Ne kadar içerse içsin ona bakabilirdim. Evine de götürürdüm benim için sorun değildi. Ona baktım. Saçlarını karıştırıp gözlerini kapattı. Bana bakmazken onu incelemek daha kolaydı artık. Saçlarını sevmiştim. Güzeldi. Gözleri de öyleydi ama şuan gözlerini görmüyordum. Bilmiyorum, mideme saçma salak bir şey oluyordu ve ne olduğunu bilmiyordum.
İçtiğim için olabileceğini düşünerek elimdeki bardağı bıraktım."Sen varya her şeyden habersizsin." diye ağzını yama yama konuşan diğer yanımdaki sarhoş Hyunjin'e baktım.
Ben de şuan ayık olduğumu söyleyemezdim ama yarın ne yaptığımı hatırlamayacak kadar içmemiştim.
"Ne saçmalıyorsun yine Hyunjin?" dedim gözlerimi zorla açık tutarken.
"Seni seviyor." dedi elindeki telefonunu sallayarak.
Başımı güçlükle yasladığım koltuktan kaldırıp ona odaklandım.
"Kim?"
"O işte." dedi.
Ama bu sefer telefonunu değil Seungmin'i göstermişti. O an Seungmin gözlerini açıp Hyunjin'e baktı. O da kendinde değildi zaten. Ne dediğini bilemiyor, saçmalıyordu muhtemelen.
"İyileşiyorsun." dedi bana bakarak. Ama dediğim gibi, ne dediğini bilmiyordu ve saçmalıyordu. Ben de yorgundum.
Anlayıp algılayacak kadar yorgundum. Zorla ayağa kalkıp evden içeri girdim. Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkayıp eve dönecektim. Daha fazla durarsam pişman olacağımı biliyordum. Tam elimi kapı koluna uzattım ki ayağımın kaymasıyla kim olduğunu bilmediğim birinin üzerine düştüm. Sonra da gözlerim yavaş yavaş kapanmıştı. O an son duyduğum şey ise arkadan gelen Seungmin'in gülüşüydü.
~
-Channs:
Sonra da o geldi benle dans etmek istedi.
İlk başta şüphelendim içimden geçeni kim nasıl bilebiliyor diye.
Senden bile şüphelendim Seong.-Mongyino:
Sjxwpdiqpenfnos sonra noldu?-Channs:
Momo'nun ısrarı üzerine herkes birer bardak şarap içti ama o bir bardak oldu 10. Çoğu kişi sarhoş oldu ben de biraz kafa buldum ama sonra düzeldim QLFJMQWLDJLSJFS
Bir de biliyor musun Seungmin iyileştin falan dedi saçmaladı ama sonra o da uyuya kaldı. Ben de elimi yüzümü yıkamak için lavaboya giderken Seonghwa 'nın üzerine düştüm.
Çocuğu falan olmayacak sayemde.
Orada da ben uyuyakaldım. uyandığımda odamdaydım. Ama bir şey diyim mi?
BUGÜN İÇİN ASLA PİŞMAN OLMAYACAĞIM.-Mongyino:
THATS MY BOY!
Harbiden eve nasıl geldin?-Channs:
Ben yerde uyuya kaldığımda Seungmin de o an yanıma gelmiş yere uzanmış. Bunun da abisi var ya bayağı geç olunca aramış ama ulaşamamış. Sonra dün geldiği için evin adresini biliyo, geldiğinde bir bakmış iki salak yerde uzanıyor. Sarhoş olmayan birkaç öğrenci kalmış. Bizi arabaya bindirmis bir şekilde, beni evime, Seungmin'i evine bırakmış. Uyandığımda saat 4'tü abisi mesaj atmış, Seungmin'in telefonundan numaramı bulmuş falan o anlatıyo. Ama ne bileyim çok mutluyum. İçimde tarif edilemeyecek bir mutluluk var.-Mongyino:
Sen mutlusun ya ben de çok mutluyum. Kafandaki sesleri dinlemeden hareket ettin. Bu senin için çok zordu ama bak! Sonucu güzel. Seni tebrik ederim Chan.-Channs:
Beni tebrik edeceğin bir şey daha var.-Mongyino:
Neymiş o?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Ac S' | chanmin
Teen Fiction"Beni kandırmak çocuk oyuncağıydı. Çünkü kolay birisiydim. Her zamanki gibi..." ~