Travmaların İzleri

1.2K 171 197
                                    

Sabah saat 7'ydi öğrencilerin dershaneye girmeye başlaması. Herkes yavaş yavaş evlerinden gelip ders çalışmaya başlıyordu. 9da da derslere giriyorlardi. yine her zamanki gibi dersliğe erkenden gelen ve gram ders çalışmayan Jungkook dersliğe girer girmez çantasını sıraya fırlattı.

Telefonu  çıkarıp sıraya oturdu ve ayaklarını önündeki sıraya uzattı. Dünden partiye gidememişti çünkü Changbine söz vermişti. Hemen dün konuşulan şeyleri okudu. Neler olduğunu öğrenmek istiyordu.

Tüm mesajları sırayla okurken şaşkınlığı an be an artıyordu. Böyle bir olay yaşanması özellikle olayın baş kahramanı Chan olması onu şaşırtmıştı. Hemen sohbetten çıkıp Chan'a yazdı. 

-gaybarbosskook:
Lan dün nolmus öyle.
İyi misin.
Chan.
Uyanik olman gerek bu saatte.
Benden hemen sonra gelirdin normalde.
Yolda falan mısın?
NEYSE DUN HARİKAYMİS LAN.
COK İYİ GEÇMİŞ
SEUNG SENİN İCİN ADAM DOVMUS.
ASİK FALAN Mİ?₺?#)

Jungkook sohbetten çıkıp Changbine yazdı.

-gaybarbosskook:
Geliyo musun.
YALNİZİM SİNİFTA.
CHAN DA GELMEDİ.
DUN OLANLARİ GORDUN MU?!")#+₺?#
~

Changbinden de mesaj gelmeyince oflayıp telefonu kapattı. Tam o sırada da şarkı söyleyerek kapıdan içeri Changbin girdi.

"HEY TELL ME WHAT YOU WANT NA NA NA NA NA NA!"

"OLM CHANGBİN GEL LAN!"

Jungkook'un Changbini çağırması üzerine Changbin aniden sessiz oldu ve Jungkook'un yanına oturdu.

"Ne var lan yine?"

"Dün neler olmuş okudun mu gruptaki mesajları?"

Changbin bir süre düşünse de hemen cevap verdi.

"Yo"

"Salak dün partide kavga çıkmış. Alt sınıflardan Seungmin, chana sataşan çocuğu dövmüş."

"NE!"

Jungkook büyük bir şey başarmış gibi sırıtıyordu. Oysa sadece olayı Changbine anlatmıştı. Changbin duyduklarını sindirmeye çalışırken gözleri irice açıktı. Jungkook da sırıtıyordu işte.

"Ne yapıcaz?"

"Ne bileyim Jungkook? Chan'ı ara ne zaman gelcek sor. Hem ders notları da alcaktim ondan."

Jungkook başını sallayıp telefonunu açtı ve Chan'ı aradı. Karşıdan gelecek sese hazırlandı Jungkook. Çalmaya başladı. Ancak açan olmadı. Tekrar aradı. Sonuna kadar çaldı ama yine açmadı. Changbin ve Jungkook birbirlerine gerginlikle bakarken Jungkook tekrar aradı Chan'ı. Ama yine açan olmadı.

Neredeydi Chan?

Normalde hemen bakardı telefona. Ve bu saatte mutlaka dershanede olurdu. İkisi de bir aksilik olduğunun farkındaydı ve ne yapacaklarını bilmiyorlardı. Changbin telefonunu çıkardı. Bir de o aramayı deneyecekti. Jungkook da gruba yazmakla meşguldü o sıra.

-gaybarbosskook:
Chan'a ulaşamıyorum millet.
Sizle konuştu mu?
Bu saatte gelmesi gerekiyodu.

-Taeyong:
Yoo en son dün akşam görmüştüm.

Taeyong'dan başka kimse yazmamıştı. İkisi sırada meraktan ve korkudan şekilden şekile girerken Changbin de aramalarına yanıt alamadı.

"Jungkook benim aklımdan bir şeyler geçiyor ama..."

Jungkook korkuyla Changbinin yüzüne bakmaya başladı.

"Chan yapar mı sence öyle bir şey?"

Changbin endişeyle başını salladı.  İkisi bir süre birbirlerine korkuyla bakmaya devam ettikten sonra Jungkook hızla sıradan kalkıp derslikten çıktı. Changbin de arkasından koştu.

Fake Ac S'  | chanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin