"Karaktersiz misin lan sen?" dedim içimde tutamayarak.
O ise sigarasını çıkarıp yakmıştı, dumanı ekrana geliyordu ve dumanların arasından yüzünü görmeye çalışıyordum.
"Kanka bak, aşık olmak güzel bir şey ama karşıdaki kişinin de senin de birbirinize karşı sadık olmanız gerek. Ben yaşadıklarımı anlatıyorum sana."
"Kaç sevgilin oldu ki senin?"
"2"
"Neden ayrıldın peki?"
Hiç aşk konuları konuşmayan ben, Jungkook'a soru soruyordum. Jungkook'a... İnanılmaz komik bir şeydi ama ilk kurbanım Jungkooktu. Dayanması gerekiyordu.
"Kanka bi Taehyung vardı onu biliyosunuz. Diğeri de anlaşmalı ayrılık."
"O nasıl oluyo Jungkook."
"FB'ydim onla."
"Fenerbahçe ne alaka olm."
Soruyu sormamla Jungkook'un kahkaha atması bir oldu.
"Komik mi orospu çocuğu?"
"Kanka dur şimdi sen geçmişten geliyorsun. Onu sonra anlatırım. Sen aşık mı oldun onu söyle."
"Olmadım Jungkook. Sordum sadece. Ayrıca sen beni neden aradın?"
"He dur, bak hep senin suçun. Şey dicem. Gidiyo musun Incheon'a?"
Göz devirip yatağa uzandım.
"Bunu mesaj olarak da yazabilirdin. Evet gidiyorum."
"He tamam, şimdi ben kıyafet seçicem yardım ediceksin." dedi sırıtarak.
Sonradan zaten arkasındaki mağazayı görünce yüzümü ekşitip bir elimle alnımı ovaladım.
"İşsiz misin olm ya?"
"Ya Chan fazla bir şey yok zaten, seçtim çoktan da sadece aralarından seçim yapmam gerek."
"Tamam hadi tamam göster, işim gücüm var benim."
Başını sallamıştı. Telefonu aşağı doğru tuttuğu için sadece yüzünü görüyordum. Bir yerlere girip birkaç kişiye göz kırptığını görünce de göz devirdim. Sonra da telefonu bir yere sabitledi, nereye sabitlediğini görmedim. Eline birkaç parça kıyafeti alıp diğer kıyafet yığınının üzerine attı. Sonra diğer elindeki siyah-beyaz sweatshirtü üzerine tuttu.
"Güzel, yakışır al bunu."
"Peki ya bu?"
Elindekini bırakıp yığılı kıyafetlerin üzerindeki siyah, demirli bir pantolon aldı. Bana göre değildi ama Jungkook'un tarzı olduğu için ona da yakışıyordu.
"Bu da güzel, al."
"Tamamdır."
~
"Bitmedi mi daha?"
Yaklaşık yarım saattir Jungkook'la görüntülü konuşuyorduk ama bir türlü kıyafetler bitmiyordu. Mağazayı mı alacaktı anlamadım ki. Beğeniyorum, Jungkook'a da yakışıyor ama çoğunu beğenmiyordu. Ben de yatağa yayılmış kaju yiyerek işsiz gibi ona kıyafet seçiyordum.
"Bu son valla son."
"JUNGKOOK 29 DEFA SON DEDİN HÂLÂ DEVAM EDİYORUZ?"
"Niye kızıyorsun lan? Tamam son bu son." deyip bir yerden tişört aldı.
Nereden aldığını görmedim çünkü ekrandan kaybolmuştu. Her neyse tişörtün üzerinde metallica yazıyordu ve siyah kahverengi koyu yeşil ve garip bir tasarımı vardı. Gayet de güzeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Ac S' | chanmin
Teen Fiction"Beni kandırmak çocuk oyuncağıydı. Çünkü kolay birisiydim. Her zamanki gibi..." ~