Küçük Bir Şey | Özel Bölüm 1

931 105 162
                                    

Bölüm şarkısı

| Çilekeş / Kendimden Geriye |

-

Kaç yıl geçti bilmiyorum ama tahminen 3 yıl olmuştur.

Sizinle konuşmayalı, yaşadıklarımı anlatmayalı bayağı bir süre oldu. Böyle bir yerde bunu yazmaya karar vermek biraz garipti çünkü şuan olduğum pozisyonu bilmiyorsunuz. Ya da ne halde olduğumu, saçlarımın ne renk olduğunu elimde sigara olup olmadığını ya da Seungmin yanımda mı değil mi bilmiyorsunuz.

Endişelenmeyin.

Her şeyi anlatacağım.

-


Şuan kuliste elimde bitterli kekimle oturuyorum. Beni biliyorsunuz bitterli kek vazgeçilmezim. Arkamda koltukta yatan Minho her şeyden habersiz telefonuna bakıyor. Jisung ise benim karşımdaki koltukta oturuyor, gitarımın akorlarını düzeltiyor.

Jungwoo diye bir çocukla yaşanan olaydan dolayı Minho'yla arası birkaç ay önce bozulmuştu ama bir haftadır iyiler. Bu konu çok uzun ama kısaca söylersem Jisung aldatıldığını düşündüğü için araları bozulmuştu.

Hazır gitardan bahsetmişken, biz birkaç şarkı yazıp yayınladık. İlk başlarda endişeliydim aslında beğenilmez diye ama trendlerde ilk #1'e girdik.
İşte böylece müzik endüstrisine böyle giriş yaptık.

Hayatımı soracak olursanız hayatım çok iyi gidiyor, psikolog seanslarımı artırdım Seungmin'leyken. En kısa sürede iyileşmek, bir sorun yaşamamak için bunu yaptım. Saçlarım sarı, dövmelerim bildiğiniz gibi duruyor.

Sigarayı bıraktım Seungmin için, dumanı ona zarar veriyordu. İyileşme süresinde sigarayı bıraktım. Ben ona yakın olmak istiyordum, sigara içmeye devam etseydim yakınında olamazdım. İğrenirdi.

Alkolü özel günlerde ve eğlendiğimiz gecelerde tüketiyorum, fazlası çok zarar veriyordu.

Ve Seungmin'in artık saçları var! Saçlarının kokusunu özlediğim günler eskide kaldı. Her gün onu öpmeden önce saçlarını koklayıp öpüyorum. Buraya gelmeden önce de aynı şekilde saçlarını koklayıp, öpüp geldim.

Wook Hyungun hoşlandığı bir kadın vardı. Bizle oturup uzun uzun konuştu, onunla ciddi ilişki düşündüğünü söyledi. Biz de tabi ki onu destekledik. Şuan o kadınla yurtdışında iş görüşmesinde bu yüzden bugünkü konserime gelemeyecek.

Seungmin gelecek tabi ki, hatta çoktan gelmiştir ön tarafta bekliyordur. Kulise gelmemesini söylemiştim baştan çünkü kulisi alkol ve sigara kokusu esir almıştı. Onu kötü etkileyebilirdi.

Dershane bitti, sınavlar bitti, Konservatuar'a devam ediyorum. Grupça Konservatuvar'a gidiyoruz ve bu çok eğlenceli oluyor.

Seungmin'le Incheon'dan evimizi tuttuk. Jisung'la Minho'nun arası bozulduğu için o zamanlarda Minho bizim evde, Jisung da kendi evinde kaldı hatta. Bir hafta önce Minho'yu Jisung'a gönderdik.

Bir ay Minho'yla beraber yaşarken Seungmin'le yakınlaşamamıştık bu yüzden bu hafta işimiz çoktu.

Sabahki tavırlarından sonra bu konseri iptal etmeyi bile düşündüm o derece dayak istiyor.

Kısaca hayatım düzene girdi. Mental olarak çok iyi hissediyorum. Gerçek, olgun bir genç gibi hissediyorum kendimi.

"Hallettim Chan."

Fake Ac S'  | chanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin