İşte şimdi... Stresli dakikalar başlayacaktı.
Bizim dershanedeki kişiler de partide olacaktı ama eminim Momo başka kişileri de davet etmişti.Sadece endişeleniyordum. Aklımdan yüzlerce senaryo geçiyordu ve bu senaryoların hepsi kötü sonuçlanıyordu. Bazı şeyleri bu kadar kafaya takmamam gerektiğini biliyordum ama istemsizce bu saçma düşüncelerin arasında buluyordum kendimi.
Üzerime giydiğim siyah beyaz takım elbiseye baktım bir süre. Güzel görünüyorlardı aslında. Sonra yüzüme döndü bakışlarım. Yatağımın yanında bulunan boy aynasından kendimle bakışıyordum. Yüzüme göre büyük görünen burnum, hafif güldüğümde beliren gamzelerim, küçük gözlerim güzellik algısının tam tersiydi ve ben güzellik algısını umursamasam da bundan nefret ediyordum.
Telefonuma gelen bildirimle yatakta duran telefonun ekranına baktım. Gülümseyerek telefonu elime aldım ve okumaya başladım.
-Mongyino:
Hazır mısın?
Harika görünüyorsun ve bu parti harika geçecek. Sadece kimsenin ne dediğini umursama ve kendini sev!
Bugün ilk görevin bu, kendini sevmek!Gülerek mesaj yazmaya koyuldum.
-Channs:
Bugün senin için kendimi sevicem Seongjin.-Mongyino:
Benim için değil kendin için.
Unutma; Kendini sevmezsen kimse seni sevmez.
O yüzden ilk önce kendini sev.-Channs:
Haklısın.
Sence nasıl görünüyorum?-Mongyino:
Incheon'dan uçarak yanına geliyorum şuan.-Channs:
Ne?-Mongyino:
Harika görünüyorsun Chan!
Takım elbise aşırı yakışmış.
Keşke partide olsaydım ama artık ben varmışım gibi düşüneceksin.-Channs:
Partiye gitmeyi gerçekten istemiyorum.-Mongyino:
Yalnız olmayacaksın.
Kendini yakın hissettiğin kişilerle konuş.-Channs:
Konuşuyorum şuan.-Mongyino:
Hadi bugün de bir sırrını ver.-Channs:
Dershanede yüzlerce kişiyle tanışsak da hiç birine çok samimi olamıyorum.
Herkes beni asosyal birisi olarak görüyor.
Tabi biraz öyleyim ama
inan bana
normalde çok samimi ve
çok eğlenceliyim.-Mongyino:
Samimi ve eğlenceli tarafını neden arkadaşlarına göstermiyorsun?-Channs:
Gösteremiyorum*-Mongyino:
İşim çıktı Chan
Partide eğlen.Omuz silkerek telefonu kapattım ve tekrar yatağa attım. Aynada saçlarımı düzeltip yıllar önce aldığım pahalı parfümümü de sıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Ac S' | chanmin
Ficção Adolescente"Beni kandırmak çocuk oyuncağıydı. Çünkü kolay birisiydim. Her zamanki gibi..." ~