Küçük bir elektro gitar meselesi

859 128 52
                                    

Odama çıkmak için gitarı kucağıma alıp ayağa kalktım. Wook hyung geçmem için çekilince hızlı adımlarla odama çıktım. Gitarı yatağıma yavaşça bırakıp telefonu elime aldım ve fotoğraf çekip Seongjin'e attım. Her zamanki gibi geç kalmamıştı.

-Mongyino:
Bana çalmazsan bozuşuruz.

-Channs:
Sen ilk önce benimle buluş, sonra ne istersen çalarım.

-Mongyino:
Buluşuruz yaa

-Channs:
Öyleyse çalarım tabii ki.

-Mongyino:
Günün nasıl geçti?

-Channs:
İyiydi, her zamanki gibiydi sıradan.

-Mongyino:
Hiç farklı bir şey olmadı mı? Seungmin'le falan?

-Channs:
Yanıma geldi sohbet etmeye çalıştı falan.

-Mongyino:
Tersledin mi?

-Channs:
Yoo

-Mongyino:
Peki. Şimdi ne yapacaksın?

-Channs:
Berry'i alıp çimlere gidicem. Gitar falan çalarım.

-Mongyino:
Çalmayı biliyor musun?

-Channs:
Eskiden çalmıştım ama şimdi hatırlamıyorum. Yine de aldığım notlardan çalmaya çalışacağım.

-Mongyino:
Çok iyi. İyi eğlenceler o zaman.

-Channs:
Görüşürüz sevgilim 😃

Gülümseyerek telefonu kapatmadan odamın kapısından kafamı çıkardım.

"Hyung Berry'i hazırlar mısın?"

Wook hyungun cevabını duymaya çalıştım ama ses gelmeyince göz devirip kapıyı kapattım. Telefonu yatağa bırakıp hemen hazırlanmaya koyuldum. Üzerime kırmızı bir sweatshirt altıma da siyah pantolon giyip aynada saçlarımı düzelttim. Gülümseyerek bir süre aynadaki kendimle bakıştım.

"Her şey güzel oluyor Chan." deyip tekrar yatağın üzerine koyduğum telefonu aldım. Gitarın kılıfını geçirip omzuma geçirdikten sonra odadan dışarı çıkmak için hazırlandım.

Tam odadan çıkacakken aklıma gelen şeyle içeriye koşup masanın üzerinden aldım ve sweatshirtün cebine koydum. Şimdi tamamdım. Aşağıya koşup hyungun Berry'i hazırlayıp hazırlamadığına baktım. Wook hyung evde bile yoktu. Derin nefes alıp Berry'nin tasmasını aldım elime. Tasma sesini duyunca koşa koşa gelmişti yanıma. Gülerek yere oturdum ve öptükten sonra tasmasını taktım. Şimdi dışarıya çıkıp eğlenebilirdik.

"Gidelim güzelim."

~

Gitar aslında ağır değildi ama ilk defa uzun süre sırtımda taşıdığım için ağır gelmişti. Çimlerin üzerine gitarı koyup Berry'nin tasmasını çıkardım. Başını okşayıp öptükten sonra saldım onu.

Etrafta koşturmaya başlarken ben de çimlere oturup gitarı kılıfından çıkardım. Kılıfı uçmayacağı bir yere koyup gitarı kucağıma aldım.  Ne çalacağım hakkında hiçbir fikrim yoktu bu yüzden telefonu çıkarıp daha önceden kaydettiğim müziklerden bir tanesinin notalarına baktım.

Kolay bir parça olduğu için hemen çalabilirdim. Ayrıca çok fazla iyi çalamadığım için de gitar kursuna gidecektim. Gitarı çalma pozisyonuna getirdiğimde ilk olarak Berry'e göz attım. Tekrardan kaybolmasını ve o stresi yaşamak istemiyordum. Tekrar önümdeki notalara döndüğümde yavaşça denemeye başladım.

Fake Ac S'  | chanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin