Nie chciałam zrywać kontaktu z Alex'em, ale nie miałam wyjścia. Chciałam żeby ten koszmar się już skończył. Co prawda zerwanie kontaktu z nim nie oznacza , że ci ludzie dali sobie ze mną spokój, lecz daję mi to jakąś w pewnym sensie ochronę.- Alex zostań jeszcze chociaż chwilę - usłyszałam głos mojej przyjaciółki - chociaż zjedz z nami.
- No dobrze . - powiedział chłopak z niechęcią.
- Jej - uradowany głos mojej przyjaciółki rozniósł się po całym mieszkaniu - Nad , chodź na jedzenie !
Niechętnie wyszłam z pokoju i skierowałam się w stronę kuchni.
Zobaczyłam tam Alex'a i Samantha'e, którzy siedzą przy stole i jedzą.
- O , Nad usiądź koło Alex'a - Zaproponowała.
Bez żadnego słowa usiadłam niechętnie koło chłopaka. Sami siedziała przeciwko mnie .
Zjedliśmy posiłek w ciszy , po czym Alex poszedł do siebie , a my poszłyśmy spać.
***
Następnego dnia obudziłam się dość późno, dlatego szybko się wyszykowałam i wyszłam z mieszkania. Około 11 dotarłam na uczelnie.
Na wykładach myślałam czy dobrze zrobiłam, bo w końcu i tak będę zmuszona się z nim widzieć. No w końcu mieszkam z jego przyjaciółką.
Po wykładach wyszłam ze szkoły i skierowałam się w stronę mieszkania.
Po kilku minutach drogi zobaczyłam znane mi auto , które po chwili się zatrzymało, a z niego wyszło 4 mężczyzn.
W pierwszej chwili myślałam, że się mylę, ale to minęło, kiedy faceci zaczęli kierować się w moją stronę.
Przyspieszyłam kroku .
Nie wiedziałam co zrobić. Z Alex'em zerwałam kontakt, a Sami nawet nie wie o tych typach .
Po krótkim namyśle, wyciągnęłam z kieszeni od spodni telefon i napisałam krótką wiadomość.
Ja :
Pomocy.
Mam nadzieję, że Samantha chociaż ją zobaczy.
Po dłuższej chwili biegania, nie dawałam rady , dlatego szłam.
Po chwili poczułam, że ktoś mnie łapie za talie, a do twarzy przyciska jakąś chustkę.
- Dobranoc - Po tych słowach straciłam przytomność.
CZYTASZ
porwana
ActionCo byście zrobili, gdyby ktoś by was wziął z zaskoczenia, i uśpił? Ja właśnie tak miałam. Mam 17 lat, i mam na imię Nadia, lecz nie spodziewałam się że w normalny dzień, a raczej prawie w noc, ktoś mnie uprowadzi. Mogą występować: • Sceny erotyczne;...