bölüm 14 (Zihnefend)

343 20 86
                                    

(ARKADASLAR BİSEY DİCEM BAKIN BURAYA SERİ-)

(SİZCE DE ŞU DORANİN MAL OLMASI FLN MUHABBETİ COK UZAMADİ Mİ? KİZ HİCBİSEY HATİRLAMİYOR AYRICA DORAYA GÖRE DRACO İKİ KİŞİYİ YÜRÜTEN BİRİ GİBİ SUAN. ÖNCEKİ BÖLÜMÜ HATİRLAYİN LÜTFEN. ASTORİA KOLLARIMDA RAHAT FLN DEMİSTİ SİZ OLSANİZ JE TEPKİ VERİRSİNİZ? TABİKİ HİCBİSEYİM DEGİL DİCEK MAL Mİ BU KIZ-)

(LÜTFEN BİRAZ İNCE DUSUNUN. TEŞEKKÜRLER, İYİ OKUMALAR.)
.
.
.

Elimdeki fotoğrafa kaç dakika boyunca baktım bilmiyorum. Belkide yanlış görüyorum diye düşündüm ama bu kesinlikle bendim. Yani delirmediğime göre ben olmalıydım!

Nefes alışverişlerim hızlanırken bir anlığına yanlışlıkla fotoğrafı yere düşürdüm. Başım ağrıyordu hemde aşırı fazla.

Bu seferki görüntümde lunaparktaydık. hepimizin elinde içki vardı ve sohbet ederek ilerliyorduk.

Yere düşecek gibi oldum bir an. Önümdeki duvara tutunmaya çalıştım.

Fotoğraf ters düşmüştü. Arkasında mavi tükenmez kalemle yazılmış ince bir el yazısı vardı.

Ağır ağır fotoğrafı aldım elime. Arkasındaki bu uzun yazıyı da okumaya başladım.

Sevgilim... Dora'm... Bugün sensiz geçen kaçıncı gün bilmiyorum. Defalarca beynimde dönüp duran tek bir cümle var; kokunu çok özledim... Lanet olsun gerçekten kokunu çok özledim. Seninle uyumayı ve seninle kalkmayı çok özledim. Seninle geçen gecelerimi, beni gülerek her öpüşünü, sana dokunduğum her zamanı ve her anı çok çok özledim güzelim. Artık nasıl dayanacağımı bilmiyorum. İntihar etmeme bile izin vermiyorlar. İlk defa bukadar çaresiz hissediyorum. Dışarı çıkmıyorum. Saçlarım uzadı. Kestirmemi istiyorlar ama en son saçıma sen dokunmuştun. Nasıl keserim ki? Nasıl kıyarım dokunuşlarına? Seni çok seviyorum. Seni çok çok seviyorum bebeğim. Sen olmadan daha fazla yapabileceğimi sanmıyorum....
~D.M
.
Fotoğrafı bıraktım yavaşça. Titremeye başlamıştım. Bunu Draco yazmıştı. Bunu Draco yazmıştı ve bana yazmıştı! Başka bir açıklaması olamaz öyle değil mi?

Birlikte geçen geceler? Bana dokunduğu anlar? Benimle uyandığı ve benimle uyuduğu zamanlar? Bunların hepsi ne demek oluyor şimdi?

Draco benden birşey saklıyor. Kesinlikle benden birşey saklıyor artık bunu kim olsa rahat bir şekilde anlar zaten.

Ona her soru sorduğumda geçiştiriyor. 'Şimdi zamanı değil' yada 'zamani gelince anlatırım' gibi şeyler söylüyor ve bana hiçbirşey anlatmıyor ama yetti artık. Madem o anlatmayor, birşeyleri ben çözmek zorundayım.

Artık her ne oluyorsa kendim öğrenmek zorundayım. Başka çaresi yok gibi görünüyor....

Büyük bir takırtı sesi duyduğumda fotoğrafı hemen cebimde bir yere sıkıştırdım. Nefesimi de düzene soktum ve tam bu sırada kapı açıldı.

Draco?

Kaçıncı şok geçirişimdi şimdi bu?

"Senin... Ne işin var burada?" Dedim şok içinde. Elinde bavulu vardı. Bavulunu bıraktı ve kapıyı kapattı. Beni incelemeye devam ederken aynı zamanda konuşmaya başladı.

"Burası benim odam. Asıl senin ne işin var burada?"

"Ben... Geleceğini bilmiyordum. Bir anlık şaşkınlıkla sordum üzgünüm."

Secrets Of Obliviate ~Draco Malfoy İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin