(ANLİYORUM BENİ YEMEK İSTİYORSUNUZ AMA DAHA COK GENCİM...)
(NEYSEEE UZATMAK İSTEMİYORUM BOLUME GECELİM BEAA)
.
.
.
Hâlâ saçlarımdan boynuma sular damlarken sonunda malikaneye varabildik. Malikaneye vardığımızda Draco beni omzundan indirdi ve Beraber içeri girdik. Kimse yoktu evde. Üstüm ise hem çamur olmuştu, hemde ıslaktı.İkimizde hâlâ sırıtırken odalarımıza yöneldik. Merdivenlerden çıktık, odaların ayrıldığı yerde kendi odama gidecekken Draco hafifçe kolumdan tutup konuşmaya başladı.
"Gelmiyor musun?"
"Duş alıp öyle gelirim."
"Bekliyorum." Dediğinde başımı onaylar gibi sallayıp kendi odama girdim ve kapıyı çarptım.
Kısa bir an sadece bekledim. Elim kalbime doğru gitti. Heyecanlandığımda hep bunu yapardım.
Beynim bir anlığına herşeyi unutmuş gibiydi. Beynim okadar uyuşuktu ki ne yaptığımı ve yapacağımı bile unutmuştum.
Hiç beklemeden üzerimdeki elbiseyi sıyırıp kirlilerin olduğu yere attım ve üzerimdeki son parçalardan da kurtularak banyoya girdim...
.
.
Banyodan çıktım ve üzerime şunları giydim hızlıca.Rahat olmak istiyordum. O elbiseden sonra çıplak bile gezebilirdim çünkü oldukça rahatsız ediciydi.
Saçlarımı da kurutup taradıktan sonra hiç beklemeden odamdan çıktım. Draco'nun odasının önünde durdum ve kapıyı çaldım.
Su sesi geliyordu. Büyük ihtimal hâlâ duşta olmalıydı.
"Aşağıya iniyorum!" Diye bağırdım duymasını umarak. Su sesi bunu dediğim an kesilmişti ama ben hiç beklemeden merdivenlere yöneldim. Bir-iki basamak indikten sonra kapı birden açılınca duraksadım.
Arkamı döndüm ve gördüğüm görüntü ile donup kaldım.
Draco yine çıplaktı ve altında sadece havlusu vardı.
Bağırmak serbest mi?
Elimle yüzümü kapattım görmemiş gibi yaparak ama çoktan görmüştüm.
"Açsana yüzünü." Dedi ciddi bir sesle ama sırıttığını gizleyemedi benden.
"Açmam! Git üzerine birşeyler giy." Dedim gözlerimi sıkı sıkı kapatarak ama bakmamak için içimde şuan ne savaşlar verdiğimi bilseniz...
Adım sesleri duyunca gözlerimi açtım. Dibine kadar gelmişti.
"Gölde beni cesur bir şekilde öperken böyle değildin, utandın mı yoksa?..." Dedi bana eğilerek. Zaten boyum onun çene hizasına falan geliyordu. O yüzden dibimdeyken üzerime eğilmek zorunda kalıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secrets Of Obliviate ~Draco Malfoy İle Hayal Et
FanfictionArkamı hafifçe dönüp ona baktım. Aşırı yakındık. Biraz öne çıksam yüzü yüzüme değecekti. Hayal kırıklığına uğramış gibiydi. Geri çekildi ve kendini biraz uzaklaştırdı. Yüzü oldukça düşmüştü. Şuan olan şeyleri anlayamıyordum. "Zihnin gibi yüreğin d...