bölüm 13 (Sarı saçlı prens)

387 24 190
                                    

(ARKADASLAR- ARKADASLAR HİKAYE HİÇ İLERLEYEMİYOR NEDEN-)

(TEMAS SAHNESİ YAZİCAM YAZAMİUORUM ÇÜNKÜ BOLUM İLERLEMİYOR İMDAT... AMA BUNA RAĞMEN BU BOLUMU COK UZUN YAZDİM)

(HE BİDE DORA DA ERGWN DWĞİLL😭😭😭)
.
.
.
Uyumam gerekiyordu... Uyumam gerekiyordu!

Saatlerdir yatağımda dönüp duruyordum. Sağ tarafa döndüm. Bilmem kaçıncı kez yatağımda dönüşümdü bu. 

Dayanamadım ve hafifçe doğruldum yatakta. Yatak başlığına yaslandım. Draco teneffüste de yoktu derste de. Ayrıca nereye gittiğini dahi bilmiyordum.

Acaba gece gece gitsem tepkisi ne olurdu?

İçim içimi yiyordu. Aniden kalkıp gitmişti ve sonrasında ise hiç görmemiştim.

Yataktan kalktım. Genelde odalar sıcak olduğu için çoğu kişi yarı çıplak bir şekilde yatıyordu. Bende üzerimdeki crop ve şortu çıkardım ve yerine bol, gri bir eşofman ile koyu lacivert bir sweatshirt giydim. Odadan çıktım ve erkekler yatakhanesine doğru yürümeye başladım.

Şuan Draco'nun odasına gidiyor olmak benim için çılgın birşeydi fakat ne olacağını düşünmeden yapıyordum birşeyleri...

Odasına gelmiştim. Şuan tam olarak kapısının önünde duruyordum. Acaba uyuyor muydu?

Tabiki uyuyor salak Dora! Başka ne yapıyor olabilir bu saatte...

(olm fesat anlayanı döverim eseklik yapmayın)

Elimi yumruk şekline getirip kapıya yaklaştırdım. Bir kere ard arda tıklattım ve hemen elimi geri çektim. Acaba bu yanlış bir karar mıydı? acaba yanlış bir şey mi yapıyordum? sevgili Merlin, eğer bu yanlış bir şey ise lütfen bana bir işaret gönder lütfen!

Kapıyı bir kez daha tıklattım. Uyanmadığını anlamıştım. Daha fazla uğraşmadım. Zaten başından beri mantıksız bir karardı...

Arkamı dönüp gitmeye yeltendim fakat maalesef ki geç kalmıştım...

"Dora?" dediğini duydum Draco'nun fakat garip olan şey, sesi tıpkı ölü gibi çıkıyordu. Yavaşça arkamı döndüm ama dönmemle gözlerim irileşti ve iki elimle gözlerimi kapattım.

"Görmedim, görmedim!" diye sayıklamaya başladım. Çıplaktı! Draco çıplaktı ve ben onu görmüştüm!

"Dora, gözlerini aç."

"Açamam! sen... Çıplaksın! Ben- ben daha sonra gelir-"

"gözlerini aç yoksa gelip kendim açarım."

(Don't run Murife ĞÇSDGHMĞŞWDHG)

Ellerimi yavaşça gözlerimden çektim ve karşısına geçtim ama hala yere bakıyordum. Ona doğrudan bakamayacağıma emindim...

"Seni buraya getiren nedir? bir sorun mu var?"

"Şey..." dedim ve ona bakmamak için verdiğim çabaya yenik düştüm.

Saçları dağınıktı. Üstü çıplaktı ve gözleri yarı açıktı. Altında gri bir eşofman vardı ve eşofman kasıklarına kadar düşmüştü. Biraz daha düşse Küt diye bayılacağımdan eminim...

Onu süzdüğümü farketmiş olmalı ki uykulu bir şekilde hafifçe sırıttı.

"Sevdin sanırım..."

Gözlerimi garip yerlerinden çektim ve gözlerine kilitledim. gözleri hala tam açılmamıştı ve saçları hafifçe yüzüne geliyordu.

"Ben... bugün öylece çekip gittin ve sonrasında seni göremeyince..." derin bir nefes aldım ve devam ettim. "Merak ettim işte."

Secrets Of Obliviate ~Draco Malfoy İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin