EHEHEEGRHE KALP KRİZİ GECİRMEYİN DİYE OPUSMEYİ YARİDA KESTİM SMDİ DEVAM EDEBİLİRİZ-
BU ARADA BEN SEVGİLİ YAPTIM... HAYATİMDAKİ UCUNCU SEVGİLİM FLN VE BU YANLİSLİKLA OLDU. BEN ERGEN DEĞİLİĞWM 😭
NEYSE BÖLÜME GECELİM.
.
.
.Dudaklarıma bu sefer o yapışmıştı. Ayrıca o benimki kadar küçük bir öpücükle kalmadı, alt dudağımı iki dudağının arasına alarak emmeye başladı. Ufak ufak öpüyordu. En önemlisi de...
Bu benim ilk öpücüğümdü...
(Aynen kardesiwm ilk öpücüğündü inandım ben)
Ellerimi nereye yerleştireceğimi bile bilmiyordum. Bir elimi ensesine attım ve diğer elimi de hafifçe yanağına yerleştirdim.
O da iki elinden birini belime yerleştirdi. Eli yavaş yavaş belimden yukarıya doğru çıkmaya başladı. Sırtıma kadar çıktı ve yavaş yavaş okşamaya başladı sırtımı.
Kısa bir an dudaklarımı çektim. Soluk soluğa kalmıştım. Beklemek yerine tekrar öptü beni. Elleri saçlarıma kadar çıkmıştı.
Elini saçıma geçirdi. Kafamdan tutarak daha çok çekti kendine. Sert davranmıyordu ama biraz fazla içli öpüyordu. Sanki uzun zamandır bu anı bekliyormuş gibiydi. Bu kadarını beklemiyordum.
Gözlerim kapalıyken zihnime aynı görüntüler dolmaya başlamıştı. Bu seferki çok daha şiddetliydi.
Draco'yla küçük göletteydik. Çimlere uzanmıştım. O da hemen üzerime konumlanmıştı. Birden yakasından tutup kendime çektim ve öpüşmeye başladık. Evet görüntü tam olarak böyleydi ve çok netti.
Başım ağrıyordu. Hemde çok fazla...
Büyük bir çığlık ile dudaklarımı ayırdım onunkilerden.
Kafamı iki elimin arasına aldım. Sinirden saçlarımı çekiştirmeye başladım. Öyle sert çekiyordum ki sanki bu başımın ağrısını alıyormuş gibi sürekli saçlarımı çekip duruyordum.
"Dora yapma şunu..." Dedi Draco bileklerimden tutup çekerek. Ellerimi saçlarımdan ayırmaya çalışıyordu.
"Bitmiyor... bitmiyor... Bitmiyor!" Dedim hızlı hızlı.
Ayağa kalktım. Adımlarımı hızlandırıp kuleden indim. Draco'nun arkamdan geldiğini biliyordum.
Hızlı hızlı yürüyordum. Bana yetişmesi an meselesi olsa da koşar adımlarla yürümeye devam ettim.
Odama 5 değil 2 dakikada varmıştım. Kapımı kilitledim ve kendimi yere attım. Ellerimle ağzımı sıkıca kapattım ve sessizce ağlamaya başladım. Herşey, herşey çok üst üste geliyordu.
"Dora aç şu kapıyı" Dedi yüksek bir ses tonu ile. Elimi ağzımdan çektim. Derince soludum hızlı hızlı. Ayağa kalktım kapının arkasından ses tonumu ayarladıktan sonra konuşmaya başladım.
"Draco iyiyim. Şimdi git, yarın konuşuruz"
"Seni görene kadar gitmiyorum. Aç şimdi kapıyı." Onunla tanışalı çok fazla olmasa da inadının nekadar baskın olduğunu anlayacak kadar tanımıştım onu. Yavaşça kapıyı açtım. Kapıyı açar açmaz önce 2-3 saniye kadar bana baktı. Ardından oflayarak nefesini sertçe dışa savurdu ve beni kolları arasına aldı. Bir süre sadece öylece sarılı kaldık birbirimize. Sessizce ağlamaya devam ettim ama ona duyurmamaya çalışıyordum.
"Ağla" Dedi beklemediğim bir şekilde. Bana sarılırken bir eli saçlarımı buldu ve saçlarımı okşamaya başladı. "Kendini sıkma. rahatlaman için ağlaman lazım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secrets Of Obliviate ~Draco Malfoy İle Hayal Et
FanficArkamı hafifçe dönüp ona baktım. Aşırı yakındık. Biraz öne çıksam yüzü yüzüme değecekti. Hayal kırıklığına uğramış gibiydi. Geri çekildi ve kendini biraz uzaklaştırdı. Yüzü oldukça düşmüştü. Şuan olan şeyleri anlayamıyordum. "Zihnin gibi yüreğin d...