AAAYAYYAY YİNE BENN-
OLM HİKAYE COK MU KOTU LAN...
NEYSE BANANE JWGDDWKBXWKBXKWBD
GÜZEL İSTE GUZEL ÇEREZ NİYETİNE OKUNUE.
HADİİ BOLUME GECELİMMMM...
.
.
.
Gelen kişi karşısında oturup ağlayabilirdim. Net.Astoria denen şu kız gelmişti ve geçen günkü yüz ifadesinden hiçbir şey eksiltmemişti. Hâlâ aynı ukala tavrı yerinde sabit bir şekilde duruyordu.
"Selam cici kız." Dedi ve yanağımdan bir makas almaya çalışırken son anda elini tuttum ve geri ittim.
"Ne işin var burada?"
"Dray nerde tam olarak canım?"
Canım diyen ağzının ortasına bir tane çaksam yeridir cidden.
Draco'nun "Dora kim gelmiş?" Dediğini duyduğumda başım arkaya doğru çevrildi ve ben Draco'ya seslenmeden Astoria öne atıldı. Arkasından bakakalırken sinirle soluyup kapıyı kapattım ve Astoria'nın peşinden gitmeye başladım.
İçeri geçtiğimde Astoria Draco'ya sarılıyordu. Sarılmayı bırakın, Draco Astoria'nın sarılmasına ufak bir karşılık verse Astoria Draco'nun kucağına bile çıkabilirdi. O derece koala gibi yapışmıştı.
Hayır yani ben bile göldeyken bukadar yapışmamıştım.
"Özledim seni." Dedi Astoria İ harfini oldukça uzatarak. Kollarımı göğsümde birleştirmiş, alay dolu bir gülümsemeyle onları izliyordum. Draco Astoria'yı sarmamıştı ama gülümsüyordu.
Umarım babam rüyalarına girer Draco Lucius Malfoy.
Düşüncesi bile tüyler ürpertici...
"Bir sorun mu var? sen gelmezsin böyle çat kapı." Dedi Draco şaşkın şaşkın. Hatta ufaktan sinirli gibiydi. Gerçi siniri beni öpememiş olması da olabilirdi.
Astoria sarılması bitince geri çekildi ve açıklamasına başladı.
"Bizimkileri de toplantıya çağırdılar. İşleri uzayabilirmiş, tek kalmayayım diye yolladılar."
"Anladım." Dedi Draco. Rahatsız oluyor gibiydi ama belli etmiyordu.
"Ee, neler yapıyorsunuz bakalım?" Dedi ve bizim Draco'yla oturup film izlediğimiz koltuğa kendini attı büyük bir hışımla.
Draco'yla ikimiz bir birbirimize sorgular gibi bir bakış atıp tekrar Astoria'ya döndük.
"Ben mutfağa gidiyorum. Yemeğe devam edeceğim." Dedim. Bu manzaraya daha fazla dayanamayacaktım.
Mutfağa yöneldiğim zaman Draco gelip kolumdan tuttu ve gitmeme engel oldu.
"Elin kesik, otur ben hallederim yemeği."
"İyi de sen yapmayı bilmiyorsun ki-"
"Tabiki biliyorum!" Dedi ve kolumu bırakıp mutfağa yöneldi. Bu hâli komikti.
Astoria ile oturmaktansa ölürdüm daha iyi. O yüzden merdivenlere yönelip odama gitmeye başladım. Pijama altım uzun olduğu için biraz sürtülüyordu yere ama olsun. Ayağımdaki terlik ayağımı az da olsa yüksek tutuyordu.
Odama gittim ve yatağımın üstüne oturdum. Herşey nasıl da bir anda iğrenç bir hal alabilirdi? İşte böyle alabilirdi...
.
.
.
Üçümüz de sessizce yemeğimizi yemeye çalışıyorduk. Draco'nun yaptığı makarna gerçekten de güzel olmuştu. İlk önce önyargılı davranmıştım ama yiyince gerçekten tüm tabağı yalamak ve yutmak istemiştim. Beni şaşırtmıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secrets Of Obliviate ~Draco Malfoy İle Hayal Et
FanfictionArkamı hafifçe dönüp ona baktım. Aşırı yakındık. Biraz öne çıksam yüzü yüzüme değecekti. Hayal kırıklığına uğramış gibiydi. Geri çekildi ve kendini biraz uzaklaştırdı. Yüzü oldukça düşmüştü. Şuan olan şeyleri anlayamıyordum. "Zihnin gibi yüreğin d...