biliyorsun- Ayça Özefe
(Abi şu şarkı tam olarak Draco-Dora çiftini anlatıyor bunu dinleyerek yazdım belki dinlemek istersiniz.)
.
Sabah uyandığımda başım fena ağrıyordu.
Yataktan doğruldum ve dolabımdan formalarımı aldım. Giyindikten sonra aceleci adımlarla çıktım odamdan.
Slytherin ortak salonuna gitmek istemiyordum. Dün yaşanan o olaydan sonra kafam allak bullak olmuştu.
Draco...
Ona karşı içimde bir hüzün besliyordum. Yada merhamet...
Peki bunun nedeni neydi? Daha yeni tanıdığım birine karşı neden böyle bir duygu besliyordum? Oysaki tanışalı sadece 3 gün olmuştu.
Düşünmek istemiyordum. Düşününce delirdiğimi hissediyordum.
Büyük salona gelmiştim. Heryer yine kalabalıktı. Pansy beni görünce yanıma gelmeye başladı.
"Günaydın, iyi uyudunmu?"
Kafamı evet anlamında salladım.
"Evet, çok rahat uyudum." Dünkü olanları ona söyleyip söylememek arasında gidip geliyordum. Söylersem uydurduğumu düşünebilir ve yanlış anlayabilirdi.
"Senin adına sevindim. Gidelim mi? Kahvaltı başlamak üzere."
"Olur."
Masalarda yan yana olan yere geçtik. Draco'yu tanıdığımdan beri hep bizim geçtiğimiz yerin karşısına otururdu. Şimdi ise dünkü yaşanan şeyden sonra yüzüne bakmanın tuhaf olacağından emindim.
"Günaydın Draco." Dedi Pansy. İşte gelmişti...
Draco'dan bir cevap gelmedi. Ona baktığımda tam karşımıza geçtiğini gördüm. Psikolojik de olabilirdi fakat kesinlikle bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum.
Hiç kimsenin çıtı çıkmıyordu. Yani, birkaç kişi konuşuyordu elbette ama çok sessizce. Ve tabi bu sessizliği bozan önümüzde dizilen tabak tabak yemekler oldu.
Herkes sessizce yemeğini yemeye başladı. Merlin, bu ortam cidden beni fazlasıyla geriyordu...
.
.
.
Yemekler bitmişti. Hatta zaman öyle geçip gitmişti ki şimdi 5. derse yani son derse girecektik.Şu anda dersimiz profesör Umbridge'ye idi bu yüzden kendimi astronomi kulesinden aşağı atabilirdim.
Evet astronomi kulesinden aşağı atlama fikrini bu sabah Draco'dan duymuştum.
*Flashback*
"Hadi ama Draco, bu çekilmez bir hal alabilir. Profesör Umbridge'nin dersine girmek istemiyoruz. Birşey yap!" Slytherin masasında kavga çıkmıştı. Hiç kimse Umbridge'nin dersine girmek istemiyordu ve Draco da bölüm başkanı olduğu için herkes ondan medet umuyordu.
Draco ısrarlara dayanamadı ve yüz kızartıcı bir küfür savurdu. "Biraz daha konuşmaya devam ederseniz kendimi astronomi kulesinden aşağı atacağım..." Dedi.
Ben ise meraklı bir şekilde Draco'ya baktım. Ona bakışımı görmüş olacak ki cevap verdi. "Astronomi kulesi... Yakın bir zamanda gösteririm." Dedi.
Başımı 'olur' anlamında salladım ve önüme dönüp kahvaltımı yapmaya devam ettim.
*Flashback sonu*
.Profesör Dolores Umbridge derse girdi. Herkes suspus oldu. Zaten son ders olduğu için de herkes yorulmuştu bu yüzden de sessiz olabilirlerdi. Ben ise hâlâ Draco'nun yanında oturuyordum. O da bunu sorun etmiyor gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secrets Of Obliviate ~Draco Malfoy İle Hayal Et
FanfictionArkamı hafifçe dönüp ona baktım. Aşırı yakındık. Biraz öne çıksam yüzü yüzüme değecekti. Hayal kırıklığına uğramış gibiydi. Geri çekildi ve kendini biraz uzaklaştırdı. Yüzü oldukça düşmüştü. Şuan olan şeyleri anlayamıyordum. "Zihnin gibi yüreğin d...