BİRAZ ÇIPLAKLIK İCEREN BİR SAHNE OLUCAK EGER RAHATSİZ OLACAKLAR VARSA LUTFEN İSARET ETTİGİM YERDEN SONRASINI OKUMASIN.
İYİ OKUMALARRR...
.
.
.
Gözlerimi ağır ağır açtığımda gördüğüm ilk şey Draco'nun bana endişe ile bakan gözleri ve bir elimi sıkıca tutuşu olmuştu.Kafam allak bullak olmuştu.
Kendimi yokladım önce. Artık herşeyi hatırlıyordum. Eskisi gibi düşünebiliyordum. Babama ve teyzeme olan nefreti bile iliklerime kadar eskisi gibi hissedebiliyordum.
"Dora..." Dedi Draco kısık bir ses ile. Sanırım yatakta yatıyordum ve etraf karanlıktı. Üstlerim de aynı şekilde çamur içinde ve ıslak bir şekilde duruyordu. Sanırım bayılmamın üzerinden çok bir zaman geçmemişti. Yağmur sesi bile hâlâ geliyordu.
Draco bana buruk bir şekilde bakarken aynı zamanda bir hareketimi bekliyordu. Yada konuşmamı, bir tepki vermemi bekliyor gibiydi. Yatağın kenarında oturuyordu ve yüzü tam yüzümün hizasındaydı.
Kendimden bile beklemediğim bir şekilde daha hiç konuşmadan kollarımı kaldırdım ve Draco'nun boynuna sardım. Onu çok özlemiş gibi hissediyordum. Yaz tatilinde ondan uzak kaldığım zamanki özlemimi o zaman hissetmiyordum ama şuan her bir günün acısını iliklerime kadar hissedebiliyordum. Gerçekten onu çok özlemiştim. O özlemi öncesinde değil ama şuan gayet hissediyordum.
Sarılmama karşılık verdi ve o da sıkıca sardı beni. Sarılışı çok içtendi. Ensesindeki elimi sıkılaştırarak daha çok bastırdım onu kendime. Bir yandan da ensesindeki minik saçlarıyla oynuyordum.
"Güzelim..." Dedi ve Kafasını boynumun hizasına getirip derin bir nefes aldı. Ağır ağır geri verdi nefesini. Kokumu içine çekiyor gibiydi.
Geri çekildiğimizde alınlarımızı birleştirdim ve öylece kaldık bir süre. Draco da biraz daha üzerime konumlandı ama hâlâ yatağın yanında oturuyordu.
Ağlamama engel olamıyordum. Akmaması için savaştığım gözyaşım yanaklarımdan süzülmeye başlamıştı.
"Döndün bana... bana döndün..." Diye sayıkladı inanamıyormuş gibi.
"Döndüm..."
Alnımı çektiğim an Draco dudaklarıma yaklaşıp uzun, içli bir öpücük bıraktı. Üst dudağımı kavradı ve yavaş bir şekilde uzunca öptü. Öpüşü yumuşaktı ve asla bırakmak istemiyor gibiydi. Öpüşüne karşılık verdim ve ona uzun, tutku dolu bir öpücük armağan ettim.
(Ay bana bisey oli-)
Dudaklarımız ayrıldığında dudağım hâlâ dudağına değerken kısık sesimle konuşmaya başladım.
"Draco... Herşeyi hatırlıyorum. Hemde herşeyi. Bütün yaşadıklarımızı, bütün anılarımızı, hepsini hatırlıyorum..."
Hafifçe gülümsedi ve buruk bir kahkaha atıp burnumun ucuna bir öpücük bırakıp geri çekildi. Baş parmağı ile gözyaşlarımı sildi ama onun da gözleri dolmuştu bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secrets Of Obliviate ~Draco Malfoy İle Hayal Et
FanficArkamı hafifçe dönüp ona baktım. Aşırı yakındık. Biraz öne çıksam yüzü yüzüme değecekti. Hayal kırıklığına uğramış gibiydi. Geri çekildi ve kendini biraz uzaklaştırdı. Yüzü oldukça düşmüştü. Şuan olan şeyleri anlayamıyordum. "Zihnin gibi yüreğin d...