Bölüm 19

360 15 0
                                    

Bölümü geç saatte atıyorum ama bölümsüz kalmayalım istedim canlar dşökjhğfdşw

Üç haftadır kendimi çok halsiz hissediyordum. Sıklıkla da midem bulanmaya başlamıştı.

Acaba hamile olabilir miydim? Olabilirdi bence. En iyisi test yaptırmaktı. Şu eczanelerde satılan gebelik testlerinden alıp Hazal'ın yanına gidecektim. Orada yapardım testi. Vakit kaybetmeden evden çıkmıştım. Eczaneye gidip yedi-sekiz tane test aldıktan sonra Hazal'ın evinin yolunu tutmuştum. Gitmeden haber ettiğim için beni bekliyor olmalıydı. Söylediğimde bayılmazdı inşallah. Zili çalar çalmaz çok geçmeden kapıyı açmıştı.

"Bade'm, hoş geldin." dedi gülümseyerek. Beni içeri çektiği gibi sıkı sıkı sarılmıştı. Hazal'ı çok özlemiştim ben de.

"Hoş buldum canım."

"Kızım, acil görüşmemiz gerek dedin.
Ne oldu? Anlatsana çabuk." dedi.

"Lafı çok uzatmayacağım. Hazal, ben hamile olabilirim." dedim, pat diye.

"NE?" dedi Hazal. Öylece donakalmıştı. Onu sarstığımda kendine gelebilmişti ancak.

"Kızım, kimden bu bebek?" O ne biçim soruydu?

"Hazal! O ne biçim soru öyle? Ben kiminle evliysem, bebek de ondandır mantıken değil mi?"

"Ayy kızım ne bileyim ya, kafam yerinde mi ki benim? İyi de, siz Karan Bey'le formaliteden evlenmediniz mi?
Kız, ne ara yaptınız bu bebeği? Yoksa evliliğiniz gerçeğe mi döndü? AYY ÇOK SEVİNDİM KUŞUM!" deyip beni sarmalamıştı.

"Hazal, dur dur. Yanlış anladın sen, öyle değil. Biz bir gün böyle çok sarhoş olmuştuk, bayağı falan içmiştik böyle, tabii ben hayatımda ilk defa alkol kullandığım için sarhoş olmuştum ama o nasıl sarhoş oldu bilmiyorum. Neyse, yanlışlıkla da beraber olmuşuz işte.
Üç haftadır da böyle belirtilerini görünce dedim olabilir miyim? Test aldım gelirken, burada birlikte anlarız diye." Hazal, beni soluksuz dinlemişti.

"İyi de kuşum, ben bunların ilaçları falan oluyor diye biliyorum. İşte kadınlar hamile kalmamak için kullanıyor ya ilişkiden sonra onlardan. Sen içmemiş miydin ki?"

"Hayır, içmedim. Aslında Karan vermişti de, ben içmek istemedim."

"İnşallah hamilesindir de Bade'm, Karan Bey bu çocuğu ister mi ki?
Bak, üzülmeni asla istemiyorum senin." dedi. Ben bir bebeğim olsun çok istiyordum ama Karan'a nasıl söylerdim böyle bir durumu bilemiyordum.

"İstemezse de ben bakarım kendi çocuğuma. Babasına çok da ihtiyacım yok." dedim, kırgın bir sesle. Eğer çocuğu istemezse, kendim bakardım kendi çocuğuma.

"Sen şimdi banyoya git yap hepsini sırayla. Eğer hepsi pozitif çıkarsa, zaten hamilesindir demektir." Başımla onaylayıp vakit kaybetmeden banyoya girmiştim. Testleri yapmış, beklemeye başlamıştım Hazal'la birlikte sonuçları. Aradan on beş dakika geçtikten sonra bakmaya karar vermiştik.

"Hazal, ben bakamayacağım galiba. Sen baksana testlere." dedim.

"Tamam, ben bakarım." Bir dakika gibi bir süre sonra Hazal bağırmaya başlamıştı.

"AAYYY BADE, İNANAMIYORUM!
TEYZE OLACAĞIM, HAMİLESİN CANIM BENİM. TEBRİK EDERİM." diye bağırıp beni kucaklamıştı. Hamileydim! Karnımda Karan'a ait olan bir can taşıyordum...

"Gerçekten mi?" diyebilmiştim sadece.

"Evet kızım, baksana sekizi de çift çizgi, yani pozitif. Hamilesin demek bu! Ayy çok mutluyum ya. Teyze olacağım, yaşasın!" demişti. Ben de çok mutlu olmuştum. Artık kimsesiz olmayacaktım. Bir çocuğum olacaktı; bana anne diyecek, beni sevecek, beni yalnız bırakmayacak bir çocuğum... Ama bunu Karan'a nasıl söyleyecektim? Kesin çok kızacaktı. Olsun, bebeğim için katlanırdım buna da.
Hiç sorun değildi benim için.

CAN ÖZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin