Gözlerimi açtığımda kendimi yine Karan'ın kollarında bulmuştum. Bana sıkıca sarılmış uyuyordu. Yine çok yakışıklıydı... Yanağına tüy kadar hafif bir öpücük bırakmıştım. Ellerimi çıplak göğsüne götürdüğümde, huylanmış olacak ki uyanmıştı.
"Uyandın mı sen bakayım? Saat çok erken daha, uyku mu tutmadı?" dedi, yarı uyanık bir vaziyette.
"Evet. Günaydın bu arada."
"Günaydın güzellik." dedi, gözlerini tamamen açarak. Bakışları ilk olarak geceliğime kaymıştı.
"Şöyle şeyler giyme, yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim." deyip göz kırpmıştı. Utanmıştım.
"Şey...Ben kendi pijamalarımı bulamadım. Odada sadece bu tarz gecelikler var, tabii annenin aldıkları bunlar. Kendi pijamalarımı bulamadığım için bunları giymek zorunda kalıyorum." Sırıtmıştı.
"Böyle şeyler çok yakışıyor ama sana."
"Teşekkür ederim." Burnumu sıkmıştı küçük bir çocukmuşum gibi. Ben de bu hareketine gülümsemiştim.
"Hayatında hiç âşık oldun mu?" Neden durduk yere böyle bir şey sormuştu ki?
"Hayır, olmadım." Aslında olmuştum, bu kişi de Karan'dan başkası değildi. Tabii bunu ona söylemeyecektim.
"Hiç hoşlandığın falan da mı olmadı yani?"
"O da olmadı." dedim gülümseyerek.
Şu an çıplaklığı tüm dikkatimi dağıtıyordu. Hafif tüy kaplı göğsü çok çekiciydi. Kaslarını anlatmıyorum bile...
Bade, iyice sapıklaştın! Sanırım üstünde kıyafetler varken yatmayı sevmiyordu.
Bu güne kadar üstünde bir şeyler varken yattığını görmemiştim çünkü."Anladım yavrum." Ama sen sürekli bana yavrum falan dersen ben eriyip giderim!
"Tayla'ya çok mu âşıktın?" diye sordum birden bire.
"Evet, onu çok seviyordum. Her zerresine âşıktım. Ölüp bitiyordum onun için." Anladım! Bu kadar gereksiz ayrıntıya gerek yoktu kocacığım.
"Keşke ona yeniden bir şans verseydin."
"Hayır. Her ne kadar çok seviyor olsam da, ben bir sildim mi tam silerim adamı. Geri dönüş olmaz bende." Ama sen de çok katısın, olmaz ki...
"Katı kuralları olan birisin anladığım kadarıyla."
"Fazlasıyla." demişti sertçe. Sonra yeniden konuşmaya başlamıştı.
"Bir şey soracağım, sen neden bu kadar güzel kokuyorsun?" Af buyur?
"Nasıl yani?"
"Kokun çok güzel Bade. Daha önce böyle güzel bir koku almadım biliyor musun? Farklı ve etkileyici bir kokun var." O kadar güzel bir ses tonuyla söylemişti ki bunu, içimden bir şeyler akıp gitmişti yine...
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
Bahçeye çıktığımda Karan ve Tayla'yı görmüştüm, konuşuyorlardı. Tayla, birden ellerini Karan'ın göğsüne koymuştu. Evli biriyle nasıl bu kadar samimi olabiliyor? Daha sonra ise, Karan'ın ellerinden tutup karnına götürmüştü. Karan'ın yüzü ifadesiz duruyordu. Beni görmeyecekleri yakın bir yere geçmiştim, konuşmalarını dinlemek için. Bade, bu eve geldiğinden beri ajan gibi milleti dinler oldun!
"Bebeğimizi hissedebiliyor musun babası?" dedi Tayla, heyecan içinde.
"Karnın daha o kadar büyümedi ki Tayla, nasıl hissedebilirim?" Karan, soğuk bir ifadeyle konuşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAN ÖZÜM
Novela Juvenil"Gözünde bir damla yaş olsam, dudaklarına doğru süzülürdüm. Lâkin gözümde bir damla yaş olsan, seni kaybetmemek için asla ağlamazdım... Şimdi düşünüyorum da, bir ben mi yandım?" "Hayır, ben de yandım. Hem de çok. Gözlerin... Gözlerin benim güneşim...