Selamlar.~
Bölüm atmayalı uzun zaman oldu biliyorum ama kitap adam akıllı okunmadığı için bölüm atasım da gelmiyor takdir edersiniz ki...
Ama neyse, yılmak yok dşwjdjdjx
Keyifli okumalar dilerim.~
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Nihayet tatil günü gelip çatmıştı.
Bugün öğlen havalimanına gidecektik. Heyecanım her saniye gitgide artıyordu.Şu an kahvaltı yapıyorduk, her şey yolundaydı.
"Yengemin yüzünde güller açıyor bugün maşallah." dedi Yağız.
"Tatile çıkacaklar ya hani şapşik, ondan olabilir mi acaba?" dedi Derin.
"Dikkât edin çocuklar oldu mu?" dedi Hülya anne.
"Tamam anneciğim." dedi Karan.
Kahvaltıdan sonra kalkmıştık. Aklıma anneme ve Hazal'a uğramak gelmişti. Sonuçta bir hafta boyunca göremeyecektim, Karan'ın da bir işi yoksa beraber gidebilirdik.
"Karan, bir şey soracaktım sana."
"Sor yavrum." Bu adamın yakışıklılığı dikkâtimi dağıtıyordu.
"Gitmeden önce anneme ve Hazal'a uğrayabilir miyiz diyecektim. Tabii senin de işin yoksa."
"Bir işim yok, beraber gidelim. Hatta istersen şimdi çıkalım."
"Olur."
"Söyleyeyim de bavulları arabaya yerleştirsinler o zaman."
"Tamam." O gittikten sonra ben de yukardan çantamı alıp aşağıya inmiştim.
"Her şeyin tam değil mi? Bir şey unutmadın."
"Hayır, kontrol ettim, her şey tam."
"Tamam, gidelim o hâlde." dedi Karan.
İlk anneme uğramak istemiştim, o yüzden anneme gidiyorduk. Daha sonra da Hazal'a giderdik. Zaten o şimdi otelde çalışıyordur, otele gidecektik daha sonra da.
Anneme gelip biraz oturduktan sonra vedalaşmıştık. Tatile gideceğimiz için sevinmişti. Daha sonra da otele gelmiştik Hazal'ı görmeye. Hazal beni görünce çok sevinmişti. Şu sıralar fazla irtibatta değildik zaten. Bir türlü fırsat olmuyordu ikimiz de çalıştığımız için.
"Canım benim, güle güle gidin. Sonunda hakettiğin hayatı yaşıyorsun be Bade'm." dedi Hazal.
"Söyledim ya Hazal, Derin ve Yağız'ın sürprizi işte."
"Olsun, kendim gidecekmişim gibi çok sevindim yine de. Hem bu tatil sürecini de iyi değerlendir ha, az adamın aklını başından al." dedi sinsice gülerek.
"Hazal!"
"Ne var kızım? Adam senin nikâhlı kocan değil mi?"
"Öyle ama değil de aynı zamanda biliyorsun."
"Olsun olsun, evlilik evliliktir."
Ben Hazal'la konuşurken Karan da otelde vakit geçirmişti biraz. Uzun zamandır gelmiyordu buraya. Geliyordu ama nadirdi. Benim burada çalıştığım dönemde zaten birkaç kere gelmişti sadece.
Bizim yanımıza geldiğini görünce gitme zamanımızın geldiğini anlamıştım.
"Bade, artık gidelim mi? Bir buçuk saatimiz var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAN ÖZÜM
Jugendliteratur"Gözünde bir damla yaş olsam, dudaklarına doğru süzülürdüm. Lâkin gözümde bir damla yaş olsan, seni kaybetmemek için asla ağlamazdım... Şimdi düşünüyorum da, bir ben mi yandım?" "Hayır, ben de yandım. Hem de çok. Gözlerin... Gözlerin benim güneşim...