Selamlar tekrardan :D
Sizi öbür sefer çok beklettiğim için iki bölümü de arka arkaya atmak istedim.
Veee... Spoiler vermiş gibi olmasın ama bu bölümden sonra biraz dönüm noktası olacak gibi, yani olaylar biraz karışacak gibi...
İyi okumalar dilerim.~
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Uykusuzluktan gözlerimi bile açamıyordum. Karan sağ olsun beni uyutmamıştı bütün gece. Sabaha karşı anca uyuyabilmiştik.
"Güzelim, uyandın mı?" O da uyuyamamıştı tabii benim gibi.
"Evet, günaydın."
"Günaydın yavrum." deyip saçımın üstünden öpmüştü.
"Kalkmaya mecalim yok." dedim.
"Çok mu yordum seni? Bir ağrın sızın var mı?" Yanaklarım al al oluyordu hep bu tarz konular konuşulunca.
"Biraz var." Aklıma ilk birlikteliğimiz geldi. Hatırlamak bile istemiyordum o günü. Hayatımın en kötü günlerinden biri olabilirdi.
"İstersen ağrı kesici buldurabilirim." dedi.
"Yok yok, fazla ağrım yok zaten. Sadece az uyudum o kadar."
"Biraz daha uyuyalım mı? Öğlene kadar falan." dedi.
"Gerek yok, duş almak istiyorum sadece."
"Birlikte alalım mı?" Bu adam kalpten gitmemi istiyordu galiba.
"Peki." İtiraz etsem illa bir şekilde gelirdi peşimden, o yüzden onayladım. Çarşafı bedenime doladıktan sonra banyonun yolunu tutmuştum. Karan da arkamdan geliyordu.
"Suyu ılığa ayarlıyorum." dedi.
"Olur." Genelde ılık suyla duş alırdım zaten.
Karan suyu ayarlayınca ilk o girmişti.
"Hadi, gelsene. Ne bekliyorsun orada?" dedi.
"Geliyorum." Üstümdeki çarşafı bedenimden sıyırıp duşa kabine girmiştim. Kalp atışlarım hızlanmaya başlamıştı. Karan da bedenimi süzüp duruyordu zaten.
Karan, birden ellerini belime dolamıştı.
Belli ki burada da rahat durmayacaktı."Karan, rahat dur lütfen." Hiçbir şey söylememişti. Yanağımdan öpüp geri çekilmişti. Ben de saçımı şampuanlamaya başlamıştım.
Sakince duşumuzu alıp çıktıktan sonra bornoz giyinmiştim. Saçımı kurutmak için yatağa oturmuştum. Karan da gelmiş yanıma oturmuştu.
"Ben yapayım mı?" dedi.
"Biraz uğraştırıcı ama."
"Olsun." Eline kurutma makinesini verip arkamı dönmüştüm ona. O da makineyi çalıştırıp kurutmaya başlamıştı. Bir süre uğraşmış, kurutma işi bitince de taramıştı saçlarımı.
"Teşekkür ederim." dedim.
"Saçlarına dokunmak çok hoşuma gidiyor." Gülümsemiştim.
İçeri girip hazırlanmaya başlamıştım. Bugün de mayo giyecektim, altına da şort.
Hazırlanma işim bittikten sonra çıkmıştım. Karan, bugün giydiklerime bir şey dememişti. O yüzden mutluydum.
Karan da hazırlandıktan sonra kahvaltıya gitmiştik. Kahvaltımızı yapınca da kalkmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAN ÖZÜM
Novela Juvenil"Gözünde bir damla yaş olsam, dudaklarına doğru süzülürdüm. Lâkin gözümde bir damla yaş olsan, seni kaybetmemek için asla ağlamazdım... Şimdi düşünüyorum da, bir ben mi yandım?" "Hayır, ben de yandım. Hem de çok. Gözlerin... Gözlerin benim güneşim...