Merhabalar~
Bölüm biraz geç geldi, önümüzdeki bölümler de artık geç gelebilir. O kadar bölüme rağmen okunma sayım artmıyor çünkü maalesef ki...☹️🙄
Neyse canlar, keyifli okumalar dilerim.~
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
"Bade, ben..."
"Evet Karan, sen?"
"Neyse, boş ver. Şu aldığın geceliklerden de birkaç tane giyinsene." deyip uzaklaştı benden.
"Giyindim ya işte bunları, yetmedi mi hâlâ?"
"Bade, bazen beni çok yoruyorsun. Giy dediysem giy."
"Offf... İyi, tamam be." İçeri geçip bu sefer de aldığımız geceliklerden birini denemiştim. Artık açık olup olmasını takmıyordum, göreceğini görmüştü zaten.
Odaya geri döndüğümde Karan bunu da beğenmişti.
"Bu son, bir daha denemem haberin olsun."
"Tamam tamam, zorlamayacağım bugünlük seni fazla ama bu gece bu gecelikle yat." dedi, beni dikkâtle süzerek.
"Buna da tamam." Bugün çok yorulmuştum, bir an önce uyuyup dinlenmek istiyordum.
Yatağa yatıp uyumaya çalışmıştım ama Karan sağ olsun rahat durmuyordu. Sürekli boynumu koklayıp öpüyordu ve ben de huylanıyordum.
"Karan ya, rahat dur. Uyumaya çalışıyorum."
"Uyu yavrum."
"Ya yapmasana." Hâlâ yapmaya devam ediyordu.
"Seni koklamak, öpmek, sarılmak insana huzur ve mutluluk veriyor biliyor musun?"
"Yaaa, öyle mi Karan Bey?" dedim alayla.
"Hı hı, öyle."
"Tamam, biraz izin ver de uyuyayım artık Karan. Cidden çok uykum var."
"Tamam, uyu bakalım. İyi geceler Maviş."
"İyi geceler."
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
Aradan birkaç gün daha geçmişti.
Karan'la aramız şimdilik iyiydi. Keşke hep böyle olsaydı da canımı yeseydi ama maalesef hep böyle kalmıyordu, arada heyheyleri gelip gidiyordu.Tayla'nın da doğumuna çok az kalmıştı, neredeyse doğurmak üzereydi. Karan işten bu sıralar erken geliyordu hatta.
Terasta kendi kendime otururken birden Karan gelmişti yanıma.
"Bade..."
"Sen mi geldin?"
"İyi misin sen Bade?"
"Evet, neden sordun ki?"
"Bugün bir dalgınsın, sanki bir şeyler var gibi."
"Ha yok, Tayla'nın doğumu yaklaşıyor ya, ondan biraz etkileniyorum sanırım. Çok acı çekecek doğumda belki. Doğum zor bir şey sonuçta, dünyaya bir can getiriyorsun."
"Evet, haklısın. Annelerin hakkı ödenmez o yüzden. Bizleri dünyaya getirirken çok acı çekiyorlar. Hakları asla ödenmez. Şahsen ne annemin ne de Tayla'nın hakkını ödeyemem. Biri beni dünyaya getiren kişi, diğeri de benim canımdan bir parça dünyaya getirecek kişi."
"İnşallah sağlıkla dünyaya gelir."
"Sağ ol, inşallah." Biraz terasta oturduktan sonra aşağıya inmiştik. Salonda Tayla'yı iki büklüm gören Karan hemen yanına gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAN ÖZÜM
Genç Kurgu"Gözünde bir damla yaş olsam, dudaklarına doğru süzülürdüm. Lâkin gözümde bir damla yaş olsan, seni kaybetmemek için asla ağlamazdım... Şimdi düşünüyorum da, bir ben mi yandım?" "Hayır, ben de yandım. Hem de çok. Gözlerin... Gözlerin benim güneşim...