"Annem mesaj attı, merak etmiş olmalı bir arayayım." Arel'in bana olan bakışlarını es geçerek telefonu aldığım gibi odama koşar adımlarla girdim.
Yatağa oturdum ve düşünmeye başladım. Acaba benden şüphelenmiş miydi?
Telefonu açarak üstteki bildirimden ne yazdığına baktım.
Pilot Arel: Nasılsın?
Mesaja girmeden telefonu yeniden kapadım ve kendime çeki düzen vererek odamdan çıktım. Mutfağa gittiğimde Arel aynı yerinde oturuyor ve tabağındaki bifteği yiyordu.
Karşısına oturduğumda bana baktı. "Her şey yolunda mı?"
Gözlerimi kaçırdım ve tabağımdaki bifteği kesmeye başladım. "Evet Arel Bey. Hiç bir sıkıntı yok. Annem oda bulup bulmadığımı sordu."
"Umarım aynı alanda olmamıza kızmamıştır." Cümleleriyle ona döndüğümde dudağında bir tebessüm vardı.
"Annem böyle şeylere pek karışmaz." Çünkü annem beni terk etmişti. 6 yıldır görüşmüyorduk bile.
"Güzel." Daha fazla konuşmadan ikimiz de yemeklerimizi yedik. Arada ona bakıyordum. Bir insan nasıl bu kadar hayran olunası olabilirdi ki? Eti keserken bıçağı tutan parmaklarının güzelliğinden başlayarak, saatlerce onu övebilirdim. Okyanus gözleri yeşil gözlerime uyumlu gibiydi. Ya da sadece ben böyle düşünüyordum.
Arel'e gelen telefonla odasına çekildi. Ben de odama gittiğimde yatağın içine girdim ve Arel'in mesajına yanıt verdim.
Dila: Pilotcuğummm iyiyim sen nasılsın?
Pilot Arel: İyiyim yarın Londra turu yapmayı düşünüyorum
Dila: Bensiz :(
Pilot Arel: Kim olduğunu söylesen senli olurdu
Dila: Sabret
Pilot Arel: O vücuduna bu kadar sabretmek bile haksızlık
Dila:
Dila: Bu vücuduma mı?
Pilot Arel: Siktir ya bu yapılmaz ki şimdi
Dila:Neden seni duşa girmek zorunda mı bırakacağım
Pilot Arel: Beraber yanalım o zaman
Dila: O kaslı kollarının altında ezilmek isterdim
Pilot Arel: Bende senin üstünde olup o dolgun göğüslerine gömülmek isterdim
Dila: Sırtını boydan boya çizmek, boynunu morartmak isterdim
Pilot Arel: Siktir! Neyi bekliyorsun o zaman
Dila: Beni keşfetmeni
Pilot Arel: Bana acı çektiriyorsun
Dila: Seni rahatlatayım o zaman
Pilot Arel: Yapma
Dila: Şş sakin ol
Dila: Gözlerini kapa derdim ama ekranı göremezsin neyse sadece bana odaklan
Dila: Uslu durduğuna göre başlıyorum
Dila: Bir koltukta olduğunu hayal et. Ben geliyorum ve sana en çok yakışan renkte bir iç çamaşırı takımı giyiyorum
Pilot Arel: Siyah
Dila: Evet siyah ve dantelli
Pilot Arel: Siktir
Dila: Yüzümü kendin hayal et nasıl istersen öyleyim. Sana arkandan yaklaşıyorum. Öncelikle ellerimi omuzlarından göğsüne indiriyorum. Boynunu okşuyorum, gömleğinin düğmelerini çözmeye başlıyorum. Gömleğini ellerimi tenine değdirerek kollarından sıyırıyorum.
Pilot Arel: Bana sadeve hayal ederek boşalacağımı söyleme
Dila: Evet Arel seni boşaltacağım. Gömleğini sıyırdıktan sonra kulağına yaklaşıyorum ve diyorum ki "Bu gece beni mahvet Arel."
Pilot Arel: Seni her gece mahvedebilirim isimsiz
Dila: Koltuğun etrafından dolaşarak önüne geliyorum ve daha fazla dayanamadan kucağına oturuyorum. Sertliğin kalçama vuruyor.
Pilot Arel: Siktir dur artık!
Dila: Boşaldın mı Arel?
Pilot Arel: Dur dedim
Dila: Sana sürtünüyorum
Pilot Arel: Sirktir ua
Yan odadan gelen sesle yatakta doğruldum. Bir erkek inlemesi daha doğrusu Arel'in inlemesini duymuştum. Bu arzularımın daha da gün yüzüne çıkmasına neden olmuştu. Onun karşısına çıkacaktım.
Duşa girdiğini düşündüğüm bir ses duydum. Ben de ondan farksız değildim telefonu bırakarak odamdaki banyoya girdim.
Uzun süren duşumda onu, gözlerini, bedenini düşünerek kendimi rahatlamıştım. İlişkilerim olmuştu ama hiç bir erkeği bu kadar arzulamamıştım. Arel Akaydın'a karşı koyamayacağım bir şekilde çekiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yükseliş | Yarı Texting (+18)
RomanceHayallerimi süsleyen biriydi. Hostesliğin en büyük getirisi oydu. Birbirimiz için yaratılmıştık. Vücutlarımız hirbirine aitti. Beni hem mecazi hem de gerçek anlamda uçurabilecek bir adamdı o. Pilot Arel. - Kitap +18'dir.