5

6.8K 125 21
                                    

dilaerdenn: Günaydın Londra🫶🏻☀️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

dilaerdenn: Günaydın Londra🫶🏻☀️

@9290: Of güzellik 🤪

@0077: Geçen uçağa bindim bu kadın hostesti, ben böyle bir güzellik görmedim

@728: Gözlerinin yeşiline gurban

gizemalkan: Her zamanki gibi mükemmelsin 💗

atalaydöngüü: Şu güzelliğe bak be 🤌

26 yorum daha
 

        atalaydöngü ve 1.239 kişi beğendi

~

Dila: Ayılabildin mi pilotcuğum

Pilot Arel: Bunun intikamını alacağım, benim adım da Arel ise seni de bulacağım

Dila: Kolay gelsin bebeğim bulunca bana da haber ver

Pilot Arel: Bebeğim mi?

Dila: Evet koca bebeğim beğenemedin mı?

Pilot Arel: Bayıldım

Elimdeki telefonu kapatarak çantama koydum. Masada çaprazımda kalan adama baktım. Arel yüzündeki tebessüm ile telefonuna bakıyordu ve telefonu kapatarak masaya koydu. Gözleri bana kaydığında hemen gözlerimi kaçırdım ve kahvaltımı yemeye devam ettim.

Dün buraya geldiğimiz ekip ile sabah otelin restoranına inmiş hep beraber kahvaltı yapıyorduk. Hazal karşımda kahvaltısını ediyor arada sağındaki Arel'e dönüp bir şeyler konuşuyordu. Yanımdaki arkadaşlarım da kendi aralarında muhabbete dalmıştı.

Mavi gözlü adama gözlerimi çevirdiğimde hâlâ bana bakması kanımı kaynattı. Gözlerimi kaçırmadan ona bakmaya devam ettim. Farketmeden dudağımı ısırdığımda bakışları dudaklarıma kaydı. Bunu fark ederek boğazını temizledi ve ağzında bir şeyler mırıldandı.

Hazal cilveli Arel ile konuşmaya çalışıyor ama mavi gözlü adamım ona izin vermiyordu.

Yemeğimin bitmesiyle çantamı alıp ayaklandım. Masadaki gözler bana döndüğünde bir açıklama yapmam gerektiğini fark ettim. "Alışverişe çıkacağım gelmek isteyen var mı?" Kibarlıktan sorduğum soruyu reddetmelerini umdum çünkü Londra'yı kendim gezmek istiyordum.

Hostes arkadaşlarımdan Esma konuştu. "Biz bir şeyler ayarladık istersen bizimle gel."

"Teşekkür ederim ama ben biraz kendim dolaşsam iyi olur sonra yanınıza uğrarım."

Herkese vedalaştıktan sonra Arel ile gözgöze geldik  ve bir baş selamı vererek restoranın yerinden çıkıp otelden çıktım.

Taksi beklemek yerine yürümeye karar verdim. Bugün hava düne göre daha açık ve şu anlık güneşlikti. Zaten otelde oldukça merkezi bir yerdeydi. Beş dakikaya yakın yürüdüğümde arkamda birini hissetmemle korkuyla arkama döndüm.

Yükseliş | Yarı Texting (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin