14

5.6K 85 3
                                    

"Naptın Arel? İşin tehlikeye girecek." Yanımdan sinirle bacağını sallayan adamın mavileri sözlerimle bana döndü.

"Umrumda değil. Daha fazla vurmadığım için pişmanım." Bıkkınca nefesimi verdiğimde beklemeye devam ettik. Havayolumuzun görevlilerinden biri İtalya'daydı ve olayı duyduğunda bizimle konuşmak istemişti.

Havalanında özel bir odadaydık ve yaklaşık on dakikadır Arel'i sakinleştirmeye çalışıyordum. "Kaç yıllık kariyerini zor duruma soktun." Yeniden sinirle bana baktı.

"Şunu kes Dila. Kariyerim umrumda değil. Böyle insanlardan nefret ediyorum ve sana böyle bir şey yapılması beynime kan damlamasına sebep oluyor." Cevap vereceğim sırada beklediğimiz adam odaya girdi. Arel ile ayağa kalkıp adamla el sıkıştık ve adam karşımıza oturdu.

Önce ikimize baktı ve boğazını temizleyerek konuştu. "Dila Hanım sorun ne bana anlatır mısınız?"

Arel'e döndüm ve adama baktığını görerek adama döndüm. "Erdal denen yolcumuz önce gözleriyle beni taciz etti, daha sonra tepsiye bir kağıt bıraktı. Numarasını bırakıp gece için onu aramamı istedi." Arel öfkeyle soluğunu verdi ama ona bakmadım.

"Daha sonra ne oldu Arel Bey bunu gördü mü?"

"Hayır adam daha sonra sözlü bir şekilde beni taciz etti bende daha fazla dayanamayarak tuvalete gittim ve istifra ettim. Arel Bey de diğer personellerin indiğini ve benim inmediğimi farkederek Pelin'e sormuş. Beni kötü gördüğünde de dayanamadı." Pelin Arel'e benim tuvalete gittiğimi ve bir adamın beni rahatsız ettiğini söylemişti. Arel'in tavırlarından da direkt olarak olayı anlamıştı, bana sorduğunda onu geçiştirmeye çalışsam da aramızda bir şey olduğunu anlamaması imkansızdı.

"Arel Bey neden böyle bir tepki verdiğinizi öğrenebilir miyim? Dila Hanım ile arkadaş mısınız?"

Arel nefesini verdi ve oldukça ciddi bir sekilde konuştu. "Böyle bir kimin başına gelirse gelsin aynı tepkiyi verirdim. Dila Hanım da benim iş arkadaşım ve savunmasız bir kadına kimse bunu yapamaz." Ona baktım ve bana bakmadı.

Karşımızdaki adam kafa salladığında konuştu. "Haklısınız ama bu itibarımız için kötü bir olay oldu. Durumu izah etmeye çalışacağım ama ikiniz de bir süre uçuşlardan menedildiniz."

"Ben tamam ama Dila Hanım'ın bir suçu yok, tacize uğrayan ta kendisi."

Adam bana baktıktan sonra konuştu. "Benim aldığım bir karar değil ama endişelenmeyin bir kaç uçuş sonra devam edecektir." Adam ayağa kalktığında ona teşekkür ettik ve odadan çıktı. Tekrar Arel'e döndüğümde elini tuttum ve bana baktı.

"Teşekkür ederim, benim için kendini riske attın." Eliyle önüme gelen saçları kulağımın arkasına ittirdi ve alnıma bir öpücük kondurup beni kendine çekti. Elleri belimi kavradığında bende ona sarıldım. "Kimse sana birdaha böyle bir şey yapamaz tamam mı?" Kafamı salladığımda saçlarımdan öptü ve benden ayrıldı.

Mavileri ve yeşillerim buluştuğunda devam etti. "Benimle İtalya tatili yapmaya ne dersin bebeğim?" Heyecanla ona baktığımda konuştum. "Çok isterim."

~

Arel ile kiraladığı arabada gidiyorduk. Yaklaşık dört saattir arabadaydık bunalmaya başlamıştım ama gideceğimiz yerin güzelliğine deyeceğine emindim.

Yol boyunca sohbet etmiştik ve uçakta yaşadığım olayı atlatmamı sağlamıştı. Camdan akıp giden yola bakarken koltuğa kafamı yasladım ve biraz uyumak istedim.

"Dila hadi kalk bebeğim." Gözlerimi araladığımda burnuma dolan deniz kokusuyla kafamı kaldırdım ve Arel'e baktım. Koltuğundan bana doğru yaklaşmış ve gözlerime bakıyordu. Ellerimle gözlerimi ovuşturdum ve konuştum."Geldik mi?"

Yükseliş | Yarı Texting (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin