21

2.1K 76 10
                                    

Sabah kendimi Arel'in yanında yastıkta yatarken buldum. Ne zaman yan tarafına yattım bilmiyordum ama Arel hala derin bir uykudaydı. Yüzü bana dönük ve bornozuyla yatıyordu. Ellerimi kafamın altına koyup bir süre onu izledim. Bütün yüz hatlarını tekrar tekrar ezberlemek istiyordum. Şu an tek eksiğim mavi gözleriydi. Onu o kadar çok özlemiştim ki. Sağ elim yanağına doğru uzandı. Bir süredir tıraş olmamıştı ve sakalları elime batıyordu. Elim yanağında bir süre gezdikten sonra saçlarına gitti. Saçlarını okşadığımda mırıltı çıkardı.

Elimi saçlarından çektim ve yavaşça yataktan kalktım. Adımlarıma dikkat ederek odasından çıktım. Arel'in odasından çıktıktan sonra asansöre bindim ve kendi katıma çıkıp odama girdim. Görevliler bavullarımı odamın bir kenarına koymuştu. Odamdaki banyoya ilerledim ve üzerimdekileri çıkarıp duşa girdim. Ilık bir duştan sonra kendime gelmek için dışarı çıkmaya karar verdim. Ne kadar özlesem de Arel'in Hazal ile o halleri hala aklımdaydı ve ne olursa olsun beni bu biçimde cezalandırması hoş değildi. Kocaman insanlardık ve karşı karşıya gelip konuşmamız lazımdı ama ondan bir adım gelmedikçe adım atmamaya karar verdim.

Hava biraz serindi. Yanıma aldığım etek ve ceket takımımı giydim ve saçlarımı dalgalı yaparak açık bıraktım.

 Yanıma aldığım etek ve ceket takımımı giydim ve saçlarımı dalgalı yaparak açık bıraktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayağıma rahat yürümek için beyaz sneakerlarımı geçirdim ve otel odamdan çıktım. Otelden çıktıktan sonra Seattle sokaklarında adımladım. Bu şehrin havası bana çok kasvetli gelirdi ve buraya bayılıyordum. Bir kafeden kahve aldıktan sonra bir kaç mağazaya girdim. Sokakta bir bankta oturdum ve kahvemi yudumlayarak temiz havayı içime çektim. Telefonuma gelen bildirimle çantamdan telefonumu çıkarıp bildirime tıkladım. Mesaj Arel'dendi.

Arel: Akşam sekizde seni burada bekliyor olacağım. Konuşmamız gerek.

Arel: KONUM

Mesajına cevap vermeden kapattım ve telefonumu çantama attım. Onunla gidip konuşacaktım ve her şeyi olduğu gibi anlatacaktım. Ne karar verirse saygı duyacaktım. Banktan kalkıp önümdeki mağazaya ilerledim ve içeri girip seksi bir elbise aramaya başladım. Çoğu kadında olduğu kaybettiğin kadına dön bir bak kompleksi yaşıyordum. Siyah kolları tül olan ve mini olan bir elbise alıp mağazadan çıktım. Otele geldiğimde odama çıkıp aldığım şeyleri bir kenara koydum. Saat yediydi, bu sabah duş aldığım için onu es geçerek makyaj masama oturdum ve hafif makyajıma biraz daha koyu gözler ekledim. Bordo rengi bir ruj sürerek makyajımı tamamladım. 

 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yükseliş | Yarı Texting (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin