Arel'in mesajıyla içimdeki heyecan daha da artmıştı. Nereye gideceğimiz ve ne yapacağımız hakkında oldukça heyecanlıydım.
Ona yazarken arsız yanımı ortaya çıkarmayı seviyordum ama yanında hiç de öyle olmuyordu. Kendisi de henüz rahat bir şekilde kendini bana açamamıştı.
Bu düşünceleri kafamdan atıp dolabımın karşısında şık ama abartısız vır kıyafet aramaya başladım. Askılıkta elime gelen elbiseye baktığımda hiç giymediğimi ve çok güzel olduğunu farkettim.
Yeşil etek kısmı mini ve çapraz kesim olan elbise dümdüzdü. Hafif göğüs dekoltesi vardı ve rengi yeşil olduğundan gözlerimi ön plana çıkaracaktı.
Üzerime de elbisemin eteğinin boyundan biraz uzun olan krem rengi bir ceket geçirdim. İnce topuklu krem rengi ayakkabılarımı da giyerek makyaj masama oturdum.
Hafif bir göz makyajı yaptım ve dudaklarıma açık pembe ruj sürdüm. Saçlarımı da düzleştirip arkama attım. Hazır olduğumda Arel'in geliş saatine yaklaştığımı farkettim. Beni evimden almayı da istemişti.
Yaklaşık beş dakika sonra Arel'in aramasıyla telefonum çaldı. Heyecandan titreyen ellerimle telefonu açtım."Güzelim ben geldim hazırsan in." Sesindeki şefkat beni yerden yere vurdu. Çok bir zaman geçirmememize rağmen bana bu denli sıcak yaklaşması hoşuma gidiyordu.
"İniyorum hemen." Diyerek aceleyle telefonu kapattım ve çantama attım. Evden çıktığımda kapıyı kilitleyerek asansöre bindim ve binadan çıktım.
Mercedes jeepinin kaputuna yaslanmış, kollarını bağlamış beni bekliyordu. Ona doğru ilerlerken heyecandan kalbim yerinden fırlayacaktı.
Yine tüm yakışıklılığı gözler üstündeydi. Krem rengi bir gömlek ve siyah pantolon giymişti. Okyanus mavisi gözleri beni yukarıdan aşağı inceledi ve dudağını yaladı.
Ona yaklaştığımda kaputtan ayrılarak önümde durdu. "Çok güzel olmuşsun."
Kızarmaya başlayan yanaklarımın farkındaydım. Ellerimi gömleğinin yakasına koyarak düzgün olmasına rağmen düzelttim ve mırıldandım. "Sende çok yakışıklı olmuşsun."
Halime güldüğünde eğildi ve beni yanağımdan öptü. "Nasıl özlemişim anlatamam." Kafamı kaldırıp ona baktığımda parlayan gözleri doğrudan gözlerime bakıyordu. Dudağını öpmek istesem de şimdiden ortamı alevlendirmek istemiyordum.
"Gel hadi mükemmel bir yere götürüyorum seni." Yolcu koltuğunun kapısını açarak binmemi bekledi. Koltuğa oturduğumda kapımı kapattı ve kendi de sürücü koltuğuna yerleşti.
Yola koyullduğumuzda ona doğru döndüm ve belirgin yüz hatlarını, yolda olan mavi gözlerini incelemeye başladım. Direksiyonu kavrayan ellerinin belimi kavramasını istemem normal miydi bilmiyorum ama Arel'e karşı yoğun bir çekim hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yükseliş | Yarı Texting (+18)
RomanceHayallerimi süsleyen biriydi. Hostesliğin en büyük getirisi oydu. Birbirimiz için yaratılmıştık. Vücutlarımız hirbirine aitti. Beni hem mecazi hem de gerçek anlamda uçurabilecek bir adamdı o. Pilot Arel. - Kitap +18'dir.