23

1.9K 71 8
                                    

Arel ile şehvetli araba maceramızdan sonra otele geldik. Kapıdan girdikten sonra resepsiyona ilerledi ve odamın numarasını vererek iptal ettirdi. Ona kaşlarımı xatarak döndüm. "Neden odamı iptal ettiriyorsun bebeğim?" Bana döndü ve kulağıma yaklaşıp fısıldadı. "Bu kadar seksi bir kadını yanımda tutmam lazım diye düşündüm." Sesinin tonu vücudumdaki tüyleri diken diken yaptı. Normalde bir erkeğe karşı bu kadar etkilenmezdim ama Arel beni bir bakışıyla bile kendimden geçirebilirdi.

Beraber elele asansöre bindik ve Arel'in katına geldiğimizde asansörden inerek odasına geçtik. Bütün malzemelerim görevliler tarafından buraya getirilmişti. Yorgunlukla yatak odasına doğru ilerledim ve ayağıma ızdırap veren topuklularımı çıkardıktan sonra banyoya ilerledim. Kapıya geldiğimde Arel'e seslendim. "Ben duşa giriyorum." Arel ses vermediğinde banyonun kapısını kapatarak elbisemi çıkardım ve duşa kabine girdim.

Suyu ılığa ayarladıktan sonra su başımdan aşağı dökülmeye başladı ve bende bu rahatlıkla gözlerimi kapayarak anın tadını çıkardım. Arkamdan bir el belimi sardığında bir an korktum. Arel'in tanıdık kokusu burnuma dolmaya başladı ve elleri tenimde gezmeye başladı. Arkamda çıplak bedenini bedenime yasladığını hissettim. Yine kulağıma dudaklarını yaklaştırdı ve boğuk sesiyle konuştu. "Seni çok mu yordum?" Kafamı salladığmda güldü.

"O zaman seni ben yıkayayım." Ona döndüğümde eline lif alıp kenardaki duş jelinden life döktü ve omuzlarımdan başlayarak beni yıkamaya başladı. O kadar yumuşaktı ki dokunuşlarından hemen uyuyabilirdim. Elleri göğüslerime geldiğinde lif olmayan eliyle goğüslerimi okşadı ve eğilip bir öpücük koydu. Derin bir nefes alıp dudaklarımı ısırdım. Göğüslerimi de yavaşça lifledi ve aşağılara inerek kadınlığıma geldi ve önce sol eliyle kadınlığımı yavaş yavaş okşamaya başladı.

Ellerimi Arel'in kollarına koydum ve parmakları klitoristimi okşadığında tırnaklarımı kollarına geçirdim ve inledim. "Arel, yapma zorluyorsun beni." Kıkırdayarak elini çekti ve eğilerek bacaklarimı lifledi. İşi bittiğinde yeniden arkamı dönmemi sağladı ve sırtımı lifledi. Lifi kenara koyup elleriyle sırtımı okşamaya, omuzlarıma masaj yapmaya başladı. Beni suyun altına çektiğinde yine ellerini vücudumda gezdirerek beni köpükten arındırdı.

Neredeyse uyuyacaktım ve Arel elimden tutarak beni duştan çıkardı. Bornozu kollarımdan geçirmemi sağlandıktan sonra banyo dolabından tarak alarak saçlarımı taradı ve tarağı kenara koyarak dudaklarıma bir öpücük bıraktı. Kendi altına da bir havlu bağladı ve beni kucağına alarak banyodan çıktık. Beni yatağa yatırdığında kafamı yastığa iyice yerleştirdim. Arel de yanıma yattığında birbirimize döndük.

Onu dün gece de burada incelemiştim. Şimdi bana sevgiyle bakan parlak mavi gözleri de vardı. Her şey tamamdı. Sol elimi yanağına yerleştirerek okşadım. Kolunu belime sardı ve beni kendisine çekerek göğsüne yaslanmamı sağladı. Kafamı göğsüne koyduktan sonra saçlarımı okşamasıyla hemen uykuya daldım.

Sabah kalktığımızda Arel ile üzerimizi giyindik ve bavullarımızı toplayıp otelin restoranında kahvaltı yapmaya indik. Saat ikide uçuşumuz vardı. Bu yüzden hızlıca kahvaltı yaptıktan sonra odaya çıkıp uçuşa hazırlandık ve bavullarımızı alıp otelden çıktık. "Beraber gidelim." Arel'in sözleriyle ona döndüm. "Ama ikimizi yanlış anlarlar." Sözlerime güldü ve elimi tutup dudaklarına götürdü ve öptü.

"Yanlış anlamalılar bence." Güldüğümde dudaklarına bir öpücük koyup geri çekildim. "Şirket bunu sorun eder mi?" Vale arabasını getirdiğinde bavullarımızı aldı ve bagaja yerleştirdi. "Bence şirket benim gibi bir pilotu ve senin gibi bir hostesi ne olursa olsun kaybetmek istemez." Elimi tuttu ve beni yolcu koltuğuna oturduktan sonra direksiyon başına geçti ve havalimanına doğru sürmeye başladı.

Yükseliş | Yarı Texting (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin