4.0 ⭑

6.9K 744 840
                                    

The Neighbourhood - Softcore
"Are we too young for this?"

Seungmin direksiyonu kırarak yolda dikkatlice bir dönüş yaparken diğer tarafı kontrol etmiş, tam da bu sırada çalan telefonuna gülmüştü. Kulaklığını kulağına takıp aramayı yanıtladı, bakışları birkaç saniye alyans takılı olan parmağına gitmiş sonra yüzündeki küçük gülümsemesi ile yola dönmüştü.

"Günaydınlar." dediği zaman Chan sırıtarak yalnız olduğu evde mutfağa geçti. "Günaydınlar efendim, sesiniz pek bir neşeli geliyor, arabamı çaldığınız için olabilir mi acaba?"

Chan bugün okula gitmeyecekti izin günü olduğu için ve o günler de Seungmin'in dersi erkenden olduğu için Chan'ın arabasını alıyordu. "E yani," diye mırıldandığı zaman ilerideki okulu görüş açısına girmişti.

Şakayı boşverip merakla sordu. "Günaydın sevgilim, kahvaltı ettin mi?"

Chan hazırladığı kahvesi ile esneyerek tezgaha yaslandı. "Hayır, yeni kalktım. Kahve içiyorum tam şu an, sen ettin değil mi?"

"Tabii ki," dedi Seungmin. "Dolaba senin için krep hamuru bıraktıp, krep yap kendine seviyorsun. Ayrıca çikolatayı da sana yüz kere dolana koyma dedim değil mi, donuyor adam donuyor süremiyorum rahatça!"

"Ya bir şey olmaz!"

"Ya sus!" dedi, bir an sesi düşmüştü otoparka dikkatlice girmesi gerektiği için ardından da geri telefona döndüğünde Chan gözlerini masada gezdiriyordu. "Bu arada çikolata nerede cidden?"

"Sağa çevir kafanı, tezgahın köşesinde."

Chan talimatı uyguladığı gibi görüş açısına tezgahın köşesindeki çikolata kavanozu girerken keyifle gülmüş, Seungmin de park ettiği arabasından inip yan koltuktaki çantasını almıştı.

Telefonunu cebine atarak yürümeye başladığı zaman Chan da dolaptaki krep hamurunu çıkarıyordu. "Seungmin?"

"Efendim?"

"Gelirken kola alsana, bitmiş."

Seungmin kıkırdadı. "Olur, başka?"

"Başka siparişim yo- yo varmış," Eline bitmiş olan yosun kabını aldı. "Yosun."

"Not ettim, alırım." deyip fakültenin içine girdi Seungmin, sınıfa doğru ilerlerken birkaç arkadaşı ile koridorda göz göze gelmiş, telefonda olduğu için sadece gülümseyerek yanlarından geçmişti.

Unutmadan devam etti. "Chan bugün üşenmeden spor yapıyorsun."

"Tamamdır hocam, başka?"

"Başka yok, derse giriyorum, öptüm."

"Önce sen kapat."

Kıkırdadı. "Manyak..."

Ardından da telefonu yüzüne kapatan Chan'a karşı güldü ve sınıfa girdi, "Günaydın," deyip arkadaşlarına selam vermiş, onunla ortak dersi olduğu için Felix oturduğu yerden öpücük atmıştı.

"Günaydın bebeğim, gelsene, bugün burada oturalım."

Seungmin sırıtarak onun yanına geçti. "Erkencisin bugün, şaşırdım."

softcore, seungchan ✓  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin