°Clientu cu cimitirul°
–Vrei să fi pasiv sau activ?
–Umm.. Pasiv"începe să îl atingă pe Taehyung pentru a-l întări" –Pot să ți-o sug?
–Fă ce dorești, dar dacă treci de timp vei plăti în plus. "Spune simplu apoi își dă pantaloni jos și acel bărbat începe să îi sugă membru însă când Taehyung era aproape, bărbatul se opri și lua o lumânare în mână"
–Ce mama dracu faci cu aia?Dacă ai de gând să faci ceva-
–Calmează-te, nu îți voi face rău ci vreau ca tu să îmi faci mi-e
"Taehyung îl privește confuz"– De câte ori vei intra în mine vreau să mă arzi cu lumânarea pe piele.(Un alt nebun) Gândi Taehyung
–Ok."Se pune bărbatul capră, Taehyung și-a pus prezervativ apoi a intrat în el cu totu și începe să se miște adânc și precis și după ceva timp a început să îl ardă cu lumânarea așa cum ia cerut"–A!
–Ești bine? Nu vreau să mori cu membru meu înăuntru tău..
–Sunt.. Bine.. Ahh.. Continuă "Apucă o cruce de la un mormânt și se ține de ea pe tot parcursul partidei care nu a ținut mult pentru că bărbatul și-a dat drumul după nici 5 minute"
-Știi puteam rezista și mai mult dar din cauza frigului. Deobicei rezist mai mult
–E-n regulă "se îmbracă" Mă duci la locul meu sau plec singur?
–Te duc eu, haide în mașină. "Urcă amândoi în mașină" știi eu sunt strigoii
–Aha, am înțeles "spune neinteresat"
–Pot suge sângele-–Oh și eu care credeam că sugi doar penisuri..Greșeala mea,mă poți lăsa aici "Bărbatul oprește mașina, iar Taehyung coboară din mașină –Pa
"îi face cu mâna bărbatul iar Taehyung îi urmează gestul"
...
–Iar un client ciudat? "Râde mochi"
–Dar este vreunul normal?–Așa-i
"îi dă o sticlă de apă" Ne vedem mai târziu "zâmbește apoi pleacă""tit,tit, tit"
Îl claxonează o mașină iar Taehyung se apropie de aceasta. Era o mașină luxoasă și diferită de ce a văzut până acum. Iese un bărbat foarte înalt și bine făcut –Șeful meu, îți va oferi orice sumă pe care o dorești dar trebuie să urci în mașină și să faci tot ce dorește el!
–Tot ce dorește?
–Stai liniștit, nu te va ucide. Chiar de nu vei reuși să îl satisfaci, cât timp ești ascultător nu are ce să ți se întâmple.
Geamul din spate se deschide–Intră în mașină. "Vorbește un bărbat însă nu i se vedea prea bine fața, deoarece era întuneric și lumina mașini era închisă"
–Ok.. "Intră Taehyung în mașină"
–Eu sunt Jeon Jungkook, tu?
–Um.. Teddy "Deși nu îi vedea fața, vocea sa bărbătească și oarecum dură îl intimida chiar de nu voia să arate asta"–Ca de obicei domnule?
–Nu! La hotel! "Spune simplu"
–Da, domnule!După ceva timp, mașina se oprește.
–Ăștia sunt de ajuns? "Îi dă un cec cu o sumă uriașă de bani"
–Wow..Ce preferințe sexuale ai de dai atâția bani pentru o partidă de sex?–O să vezi, haide înăuntru!
Iese el primul din mașină iar apoi Taehyung. Taehyung abia acum îl putea vedea bine pe bărbatul misterios. Era înalt, bine făcut, părul brunet mare și chiar era chipeș însă el nu era singurul ce analiza. –Haide "îl prinde de mână și îl trage după el până într-o cameră de hotel" –Miroși bine, dar prea tare. Data viitoare nu mai foloși atâta parfum!
–Am înțeles!
Bărbatul începe să îl dezbrace
–Du-te să faci o baie mai întâi."Taehyung aprobă apoi merge la baie și face un duș însă la un moment dat bărbatul își făcu prezența lângă Taehyung"
–Ce durează atâta?
"Îl întoarce cu spatele și intră în el" A.. Ah "gem amândoi ușor"–Stați.. Prezervativul..
–L-am pus, dar dacă va exista o data viitoare nu vom mai foloși scumpuleÎI ridică ușor, apoi îl prinde de gât și își bagă membru adânc în el
–A.. Ah.. "Geme Taehyung lung, el nu prea simțea mare plăcere deobicei la muncă însă de data asta simțea și a zis să profite de asta, și sa lăsat dus de val"
–Cum te cheamă?
–Teddy.. AH.. "strigă de plăcere pentru că Jungkook ia atins prostata" A.. Ah..
–Mă referam la numele tău real, dragă!"Îl întoarce cu fața la el, și
reintra în el și făcea mișcări tot mai dure și rapide."
Trecu deja douăzeci de minute, și Taehyung își dădu drumul de două ori dar Jungkook de loc.
–Cât naiba.. Mai rezistă acest bărbat.. Zici că-i animal "gândi"
CITEȘTI
'𝖯.𝖱.𝖮.𝖲.𝖳.𝖨.𝖳.𝖴.𝖠.𝖳'✅
FantasyProstituat -Este povestea unui bărbat de 22 de ani ce practică meseria de "Prostituat" Și este destul de cunoscut în acest domeniu și mulți bărbați se duc la el pentru serviți sexuale ba chiar și femei îl vizitează. Kim Taehyung este prostituat de 6...