Șapte

673 49 19
                                    

–Eu voi pleca acum "lasă bani pe noptieră" Mai gândește-te la propunerea mea "Părăsește casa"

...

Taehyung a vrut să iasă din casă pentru a merge la muncă însă tresare când dintr-o dată apare fratele său lângă el plin de sânge și tot tremurat-Yoongi-ah?

Îl bagă în casă și îl întreabă cu ajutorul semenelor ce sa întâmplat
–Cine ți-a făcut asta? Cine te-a rănit?

–Am căzut atâta tot
"se duce la el în cameră"

Taehyung oftează și simțea că este mult mai mult de cât o "căzătură" Bănuia că este agresat de vre-un copil de la școală însă nu vroia să îl forțeze să îi spună

–La naiba.."Se duce la farmacie și i-a câțiva plasturi pentru rănile lui Yoongi apoi merge în camera sa și are grijă de rănile lui iar ca apoi să plece într-un final la muncă însă nu era într-o stare prea bună. Era îngrijort pentru Yoongi"

La muncă

–Teddy! Teddy! "Îl strigă Jimin însă Taehyung era prins în gândurile sale" Teddy!!

Își plimbă mâna în fața sa –Huh? Da!?
–Hyung, ești bine?
–Mhm, ce-i cu tine așa devreme astăzi? Nu trebuia să fi la facultate?

–Oh.. Asta..

–Ce sa întâmplat?
–Nimic doar că mă simt rău
–Ce sa întâmplat? "Întreabă din nou dar mai dur și mai apăsat" Te agresează cineva? Știi că poți vorbi cu mine!

–Păi.. Eu.. Doar.. Nu mi-am plătit prânzul de două luni și știi tu oamenii sunt răi.. Și mna dar nu contează asta!

Zâmbește trist –Dar sunt bine, hyung! "Râde dar Taehyung avea o privire serioasă"
–Poftim "îi întinde bani" Pentru prânzul tău "Jimin făcu ochii mari" I-ai!

–Nu-i nevoie!Serios, mă voi descurca eu. Voi plăti cu ce fac astăzi!
–Doar i-ai! Și plătește-ți prânzul și dacă te mai agresează, nu te mai lăsa intimitat! Și știi că poți apela la mine!

–Mulțumesc hyung "zâmbește larg"
–Acum.. Hai la muncă "Jimin aprobă apoi fiecare merge la locul său"

–Ești liber? "Se oprește un client lângă Taehyung și îi vorbește însă acesta era iar prins în gândurile sale"Hey, ești liber?

–Oh.. Da.. Scuze "se bâlbâie. Acel client iese din mașină și de defapt nu era un client ci o clientă de vreo 30 de ani"
–Teddy, nu?

–Mhm "zâmbește"
–Haide în mașină "intră ea prima apoi Taehyung după ea" Nu vreau să facem sex "Taehyung o privește nedumerit"

–Atunci ce cauți aici?

–Vreau să plângi cu mine
–Hă? Femeie, eu nu sunt actor!
–Mhm știu, dar te voi plăti bine, ok?
–Și vrei doar să plâng de nebun sau?
–Umm, nu chiar. Eu mă voi atinge singură iar tu trebuie doar să plângi!

Taehyung își dădu ochii peste cap–Ok...
"Femeia se dezbracă apoi se uită la Tae așteptând ca acesta să plângă"

–"Doamne, nu mai nebuni..
"Gândi apoi începu să se gândească la lucruri triste pentru a putea plânge însă era ușor.. Sa gândit la fratele său și a izbucnit în plâns" –A.. Ah.. "Geme femeia ce plângea și ea"A.. Ah.. Așa bine

După câteva minute femeia sa terminat apoi sa îmbrăcat –Plângi destul de frumos. Poate voi mai veni pe la tine!

–Ok... "spune încă confuz. Femeia îl plătește, Taehyung ia bani și coboară din mașină însă nu apucă să își șteargă lacrimile pentru că îi veni un alt client"

Între timp

Jimin ce tocmai ce ieșise din mașina unui client, dădu cap în cap cu un băiat cu ochii roși de la plâns,buzele crăpate, și o privire pierdută și speriată.

–Ya,de ce naiba nu ești atent? Au! "Își duce mâna la frunte" Tu "îl analizează" ești în uniformă de elev. Ce cauți aici? Știi ce loc este ăsta? Și de ce plângi? "Pune tot felul de întrebări însă puștiu doar continua să plângă silențios" Nu vorbești? Măcar cereți scuze puștiule!

{Se oprește o mașină lângă el" Sunteți liberi? Dacă da îl aleg pe tipu blond.
–El nu este escortă!
–Dar poate deveni "zâmbește clientu"

–Mai bine nu! "Îl apuca pe băiat de mână și îl trage într-un loc mai retras" Puștiule pleacă de aici! "băiatul doar își închide ochii însă lacrimile tot continuau să cadă" NU AUZI? PLEACĂ!

Îl ghiontește iar baiatul își ridică privirea și face niște semne din mâini apoi îl împinge pe Jimin și o ia la fugă.

–Ce naiba este neregulă cu el?

{Întâlnirea >Yoonmin>}

'𝖯.𝖱.𝖮.𝖲.𝖳.𝖨.𝖳.𝖴.𝖠.𝖳'✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum