–Scumpule, du-te la fratele tău și liniște-l apoi îl vom duce la amicul tău!
–Mulțumesc! "Zâmbește larg apoi intră în apartamentul lui și a fratelui său"Se duce în camera lui Yoongi și îl găsește pe jos cu un tub de pastile în mână. Taehyung ia tubul în mână și lacrimile începu să îi curgă –AJUTOR!!!
Strigă plângând după ajutor. Jungkook și oamenii săi s-au grăbit la el –Ce sa întâmplat, scumpule? Totul este bine?
–N.. Nu.. Și-a luat toate pastilele deodată.. Și nu mai respiră.. Ajută-mă..
Jungkook își dă geaca jos de pe el apoi se așează în vine lângă Taehyung –Îl voi ajuta, dar nu mai plânge "îl sărută scurt apoi îi face semn să se de-a în spate. Taehyung face așa cum i-a cerut. Jungkook îi deschide gura cu forța și îi bagă mâna pe gât făcându-l să de-a afară medicamentele" –Așa puștiule! "Îl ridică în fund și îl bate pe spate" Așa!
După ce dă afară toate pastilele, unul din oamenii săi îl ridică și îl pune pe pat. Jungkook se duce la Taehyung ce era lângă ușa, ghemuit și cu mâinile la ochii –Iubitule "se lasă pe vine" iubitule
–D.. da.. "Își i-a mâinile cu teamă"
–Este bine, a dat afară toate pastilele!
–M.. Mulțumesc mult "îl îmbrățișează" Serios... Mulțumesc mult.. "Plânge"Jungkook îl mângâie pe cap –Hai la mașină, oamenii mei se vor ocupa de tot. Vei vorbi cu fratele tău la prietenul tău. Oricum este încă inconștient, bine?
–Mhm...-se ridică însă înainte de-a pleca cu Jungkook le dă adresa oameniilor lui Jungkook de la casa prietenuui său"
...
–Iubitule?
–Hm..? "Răspunde cu o voce stinsă"
–Va fi în regulă, eu sunt lângă tine
–Mhm...Acasă la prietenul lui Taehyung
"Cioc, cioc, cioc" –Vin!
"Se deschide ușa după câteva secunde. Și pe ia iese un băiat blond cu părul în toate direcțiile și îmbrăcat în pijamale"–Taehyung hyung?
"Sare la el în brațe însă este împins cu brutalitate de Jungkook" –Păstrează distanța dacă nu vrei să mori piticule!–T.. Tu cine ești?
–Eu-
–Este iubitul meu
"I-o ia Taehyung înainte și vorbește cu strângere de dinți" Putem intra,Jimin?
–Sigur "se dă la o parte" Scuzați dezordinea.Am avut un proiect de făcut–Dezordine? Și în tomberon este mai curat! "Vorbi Jungkook scârbit"
Taehyung voia să spună ceva însă observă că nasul lui Jungkook devenea roșu așa că sa apropiat de el și la îmbrățișat și i-a șoptit –Daddy, mă poți aștepta în mașină dacă te deranjează mirosul. Nasul tău este roșu
–E-n regulă, pot rezista "spune rece"–Dar eu nu vreau să te chinui "deschide un geam" Vino "îl prinde de mâna și îl trage lângă geam" Rămâi lângă geam!
–Nu vreau!
–Ba vrei. "Spune dur" Rămâi aici!Se întoarce cu privirea la Jimin –Vreau să te rog ceva de fapt să îți cer un favor!
–Sigur,hyung.Ce este?Ai nevoie de ban-
CITEȘTI
'𝖯.𝖱.𝖮.𝖲.𝖳.𝖨.𝖳.𝖴.𝖠.𝖳'✅
FantasyProstituat -Este povestea unui bărbat de 22 de ani ce practică meseria de "Prostituat" Și este destul de cunoscut în acest domeniu și mulți bărbați se duc la el pentru serviți sexuale ba chiar și femei îl vizitează. Kim Taehyung este prostituat de 6...