° Namjin °
Namjin :
Povestea lor a început în închisoare, atunci când Jin îl interoga pe Namjoon și brusc buzele lor sau unit și încetu cu încetu sau îndrăgostit dar să începem cu începutul povesti lor{Namjoon până să fie arestat, se droga bea mai tot timpul și își făcea de cap cu toți fără a-i păsa de cineva. Însă într-o zi a intrat poliția și mascați la frați jeon în casă. La început amândoi frați au fost arestați însă Namjoon a luat toată vina asupra sa și așa fratele său a putut fi eliberat} -Aish, idiotule! De ce ai făcut asta? La ce dracu te gândești tâmpitule?
-Jungkook, calmează-te!
-Să mă calmez? "Dă cu pumni în geam" Realizezi că poți înțepeni aici? De ce dracu ne refuzi avocați? Te pot scoate aici. De ce pula mea îmi refuzi ajutorul?-Jungkook "zâmbește" De ce te grăbești?
-Ce? "Bufnește nervos"
-Calmează-te dracu, și lasă asta în seama mea. Ocupă-te de problemele mai importante. Sunt inteligent nu voi sta mult pe aici. Tu ai grijă de cluburi!
-Nu îmi da ordine idiotule!-Și nu muri cât sunt aici!
-Că altfel ce?
-Că altfel te voi mai omorâ și eu odată!
-Tu o să mă sugi cretinule "pleacă"-Acest nemernic..
Sigur va face el cevaSe deschide ușa -Înapoi în celulă.
-Dacă vreau "se uită urât la polițist"
-Ce dracu ai spus? "Se repetă polițistul la Namjoon însă acesta spre mirarea sa era foarte calm. " Nu ar trebui să te enervezi și să vrei să mă lovești?-Neh. Eu vreau direct să te omor!
-C.. Ce? "Se bâlbâie"
-Ba nu vei face nimic. "Apare un alt bărbat" E-n regulă Luk, mă ocup eu de aici "celălat bărbat aprobă apoi pleacă"-Iar tu ai face bine să stai dracu cuminte dacă nu vrei să pudrezești aici
-Să înțeleg că tu ești cel ce ma băgat aici "bufnește ușor" Tu ai fost, nu?
-Da, și eu tot eu voi fi cel ce îl va aresta și pe fratele tău. "Spune mândru de el"Namjoon își dă ochii peste cap -Ai și tu grijă ce să zic. Haide nu mă duci?
-Unde?
-În pulă. Ești idiot? În celulă! "Polițistul se apropie mai mult de Namjoon și îi dă una după cap" -Stai jos "îi spune dur"Namjoon se așează plictisit. -Ce vrei?
-Vreau să îmi răspunzi la niște întreb-
-Deja am răspuns la unele. Nu mai răspund la nimic. Ce-s eu aici?
-Un infractor ce refuză să vorbească!-Asta a fost dur "râde"
-Pentru cine lucrezi?
-Polițistule ești prost? Parcă tu ai fost cel care ma arestat? Înainte să arestezi pe cineva nu îl cercetezi înnainte?-Doar răspunde
-Pentru pula mea. Mulțumit?
-Aish "se ridică puțin și se apropie de Namjoon pregătindu-se să îl lovească însă Namjoon sa ridicat și el și a spus jucăuș" -Îți cam place să mă atingi.-Taci dracului
-Vrei să răspund? "Seokjin aprobă" Ok dar eu ce primesc?Eu ce câștig din asta?
-Vei ieși mai repede de aici.
-Plictisitor. Și acum dacă vreau ies de aici dar îmi cam place să mă joc cu voi.
-Ce vrei? Zi dracu mai repede-Vreau să mă săruți
-Ce?
-Vreau să mă săruți după fiecare întrebare iar eu îți voi răspunde la orice dar te avertizez că nu răspund la întrebări legate de fratele meu mai mic
-Ok "îl prinde de cap și îl sărută scurt de fapt a fost doar o mică atingere"-Tu numești ăsta sărut? "Îi dă peste mână apoi îl prinde el de gât și își presă buzele de ale sale. Seokjin la început a rămas nemișcat însă Namjoon fiind încăpățânat la mușcat brutal de buze"
-Așteaptă "îl împinge apoi îi șoptește"
-Te-ai răzgândit polițistule?
-Nu dar nu putem face asta aici. Ne vedem diseară la 8 în celula ta.-Ok. "Seokjin se ridică apoi bate în ușă pe care intră un gardian după câteva secunde" Du-l în celula sa.
-Bine domnule!
"Îl duce mâinile la spate apoi îi pune câtuși și îl duce în celulă.
Peste câteva ore -Ora 20:20
(Namjoon stătea în pat și citea dar dintr-odată ușa de la celulă a fost deschisă și pe i-a intră chiar cel pe care îl aștepta" -Ai cam întârziat, nu crezi?-Știi că acum încarc regulile, nu?
-Nu dar bănuiam "Îi face loc în pat" Vino, te rog "bate ușor pe pat și Seokjin fără ezitare se așează lângă el" Nu ție teamă să stai așa aproape de mine?-Nu. De ce, ai de gând să mă rănești?
-Nu, am de gând să te sărut. "Îl prinde de cap și dă să îl sărute dar se oprește"
-Ce sa întâmplat?
-Nimic, dar sper că îmi vei răspunde de data asta. Pentru că nu vreau să fiu iar dur "îi mângâie ușor buzele" bine?Seokjin îi i-a mâna apoi își presă el primul buzele de ale lui Namjoon.
Acesta fără să piardă o secundă, își duce o mână pe talia subțire a lui Seokjin și pe cealaltă în părul acestuia făcând ca corpurile lor să fie mai apropiate. Și fără ezitare îi răspunde la sărut. Își mișcau buzele lent și delicat, erau atenți și parcă o făceau în sincron.
-Cu limba? "Întreabă Namjoon cu greu"
-Da "își deschid amândoi gura și fiecare își strecoară limba în gura celuilalt și așa a început un mic război pe care la câștigat Namjoon" A.. Ah "geme Seokjin în sărut asta făcându-l pe Namjoon să zâmbească mulțumit și nerăbdător își strecoară mână stângă sub tricoul lui Seokjin -"Așteaptă" îl împinge ușor"-Am greșit cu ceva?
-Nu.. Dar.. "Respiră cu greu" A fost vorba doar de sărut "îl mângâie blând"
-Nu-i vina mea că ești tu atât de sexi.-Dacă vrei mai mult, comportă-te bine pentru a primi o zi de permisie.
-Alea nu se dă doar militarilor?
-Nu, și celor din pușcărie se dă.
Dar doar dacă se comportă bine.-Atunci voi fi cuminte de acum
-Bun băiat
"îl mângâie pe cap apoi se ridică și vrea să plece dar vorbește Namjoon"
-Nu mai vrei să îți răspund la întrebări? "Întreabă puțin confuz"-Îmi vei răspunde tu dacă vei câștigă acea zi liberă. "Îi face cu ochiul"
După aceea Seokjin a plecat, lăsându-l singur pe Namjoon cu un zâmbet mare
-De ce dracu zâmbesc ca idiotul?Își dă o palmă ușoară -Este un polițist, probabil vrea doar să se apropie de mine și să afle cel interesează. Dar totuși vreau să io trag "dă din umeri"
-Aia e. Riscul meseriei
CITEȘTI
'𝖯.𝖱.𝖮.𝖲.𝖳.𝖨.𝖳.𝖴.𝖠.𝖳'✅
FantasyProstituat -Este povestea unui bărbat de 22 de ani ce practică meseria de "Prostituat" Și este destul de cunoscut în acest domeniu și mulți bărbați se duc la el pentru serviți sexuale ba chiar și femei îl vizitează. Kim Taehyung este prostituat de 6...