-AH! "Își dă Jungkook drumul în Taehyung cu un geamăt gros și lung"
*Vis/amintire*
-Mami.. Ce faci?
-Ce fac? "Bufnește" Plec, VĂ PĂRĂSESC!
-Mami.. Ce faci? "O întreabă iar atunci când ia bani ascunși de Taehyung" Mami acei.. Bani i-am strâns pentru--Nu îmi pasă! Sunt ai mei acum! Tu copile, ești un așa ratat nenorocit!
Își i-a geanta și începe să îl lovească cu ea în cap -Mami.. Te rog..nu lua bani..
-Sunt bani mei, nu auzi?-BA NU! EU I-AM STRÂNS PENTRU FRATELE MEU.. MAMI, TREBUIESC BANI PENTRU APARATE AUDITIVE...
-Și cui îi pasă copil păcătos ce ești?
Eu v-am făcut acum descurcați-vă!
-Îl împinge cu putere apoi iese din casă-MAMIII! NU BANI.. TE ROG... MAMI...
Realitate-
"MAMIII! NU BANI.. TE ROG... MAMI..."Trasare Taehyung din somn izbucnește într-un plâns puternic -Wow, și în somn te gândești la bani? Ce curvă!
-DACĂ SUNT AȘA CURVĂ DE CE NU MĂ DAI LA PRODUS? SAU DE CE NU MĂ OMORI? ORICUM TOTU ESTE MAI BINE DE CÂT SĂ STAU ÎN CASA TA.. CU tine..-Ce dracu ai spus? Eu îți ofer -
-Îmi oferi ce? Mâncare? Un loc unde să dorm? Ce dracu îmi oferi tu mi-e? Tu doar mi-ai luat tot ce mai aveam... Mi-ai luat timpul cu fratele meu, mi-ai luat libertatea.. Puterea.. Trupu.. Și.. Energia-Ești așa din cauza la bani? BINE! "Scoate o sumă mare de bani apoi îi i-a mâna lui Taehyung și îi dă acei bani" De acum vei primi bani, după fiecare partidă. Dacă vrei să fi curvă, ok vei fi!
Iese nervos din cameră
...
-Șefu, m-ați chemat?
-Da, trimite-l pe polițist la Taehyung!
-Dar dacă băiatul îi va spune-
-Nu ai tu treabă "spune apăsat" Fă așa cum ți-am zis. Și spune-i să aibe grijă de el și să îi de-a o cremă de răni dar nu cumva să îl de-a el, Taehyung se poate da singur. Nu vreau să îl atingă nimeni!-Bine șefu!
-Acum pleacă, vreau să fiu singur!
-Da, domnule "iese din biroul său"-Jin-ah!
-Huh? Sa întâmplat ceva hyung?
-Du-te la șefu în cameră și ai grijă de iubitul acestuia. Este ordinul șefului!
-Am înțeles!-Și nu uita să iei o cremă, este rănit!
"Seokjin aprobă apoi se duce în bucătărie, gătește ceva apoi i-a trusa de primul ajutor și intră în dormitorul lui Jungkook unde îl găsește pe Taehyung întins pe jos,plin de sânge în zona taliei, plin de lacrimi și cu o lamă în mână.-Taehyung ce dumnezeu faci? "Taehyung nu răspunde ci doar își închide ochii, lăsând alte lacrimi să îi udă chipul"
-Taehyung! "Se grăbește la el, pune tava undeva pe jos apoi îl apucă de față" Calmează-te, și nu fă vreo prostie, bine?
-E.. Eu.. Nu mai am putere.. Nu mai pot!I-a lama și și-o îndreaptă spre propriu gât însă se deschide ușa brusc -CE DRACU FACI RETARDATULE?"Apare Jungkook și Seokjin și-a îndreptat privirea spre el iar Taehyung a zâmbit trist și a șoptit ușor" –Mai bine mor de cât să te mai văd zilnic.. Mai bine mor!
Lasă lama pe gâtul său apoi se apasă cu ea până începu să îi sângereze gâtul însă nu apucă să se taie prea adânc pentru că i-a fost prinsă mâna -LA NAIBA! CHEMAȚI UN DOCTOR,ACUM!
-Da șefu!
-T.. Taehyung.. "Se lasă pe vine și îi pune capu în poala sa" Îmi pare rău dar te rog.. Nu muri.. Nu muri, bine? Ți-am zis că NU ÎȚI PERMIT SĂ MORI.. "începe să plângă" Nu muri idiotule! Nu muri..
-Jungkook, la o parte!
-H.. Hyung.. Nu-l lăsa să moară!
-Bine, acum dă-te! "Nu venise un doctor ci Namjoon, însă știa ce să facă în genul ăsta cazuri. A învățat deoarece în caz că unu din familia sa este rănit să îl poată ajuta. Își îndepărtează fratele apoi rupe o bucată din cămașa pe care o purta și îl leagă ușor la gât" Băiete rezistă!-Dar.. Eu.. Nu.. Vreau.. Să rezit..!
"Spune ultimele cuvinte apoi își închide ochii" -AISH! LA NAIBA.. NU MURI!!După 24 de ore...
(Taehyung a fost dus imediat la spital, și a avut noroc că rana nu a fost atât de adâncă încât să îl ucidă însă acesta a pierdut mult sânge iar corpul său era epuizat și fără vlagă)-Jungkook, de ce dracu tot plângi? Ce este acest băiat pentru tine? De când ești tu așa slab? Ce dracu ți se întâmplă?
-Hyung.. "Spune cu voce tremurată" Nu știu ce dracu mi se întâmplă.. Dar chiar nu vreau să moară. Nu-i permit să moară. Trebuie să stea lângă mine...
-Nu va muri "îl bate pe umăr"
Va fi bine, doar că are nevoie de multă odihnă. Și Jungkook dacă chiar nu vrei să moară ar fi cazu să lași trecutu în urmă și să îți deschizi inima altfel acest băiat va încerca iar să se omoare.-În pula mea.. De obicei nu plâng.. De ce dracu plâng pentru acest prost? Sunt Jeon Jungkook, cum dracu am ajuns ca această escortă să mă facă să rog și-
-Această escortă ți-a furat inima. Ești îndrăgostit de el fie că recunoști sau nu. Însă Jungkook noi suntem mafioți dar nu răni persoanele dragi că vei regreta!
-Nu-mi da tu mi-e sfaturi!
-Ți-o fi furat puștiul inima dar ea a rămas tot la fel de neagră și tâmpită...-.
-.
-.-Taehyung.. "Îl ia ușor de mână"
-Trezește-te dragule.. Te implor.. Să te trezești.. Ya, este un ordin! Nu mai dormi și trezește-te și ceartă-te cu mine!
-Ești... Atât.. De gălăgios..!
"Se trezește Taehyung din somnul său ce a fost destul de lung" Nu am.. Murit?
-La dracu! "Se ridică și îl prinde de față" NU AI PERMISIUNEA SĂ MORI! TU TREBUIE SĂ TRĂIEȘTI ȘI SĂ FI CU MINE-Dar.. Eu.. Nu vreau.. Asta.. Deși nu am reușit de data.. Asta.. Voi reuși data -
-Și cu fratele tău cum rămâne?Îl aduce în discuție pe Yoongi care știa că îi este slăbiciune. -Fratele.. Meu..
-Dacă ai fi murit, cu el cum rămânea?
-O spui.. De parcă am fost lângă el.. În ultima perioadă.. Abia ce am mai ieșit să respir aer curat.. Mă ți ca un animal de companie.. De fapt și acel animal probabil o duce mai bine. Și acel anim-Fi oprit de buzele lui Jungkook ce l-au sărutat lung -Oprește-te.. Îmi pare rău, ok? Dar nu mai încerca să faci asta!
CITEȘTI
'𝖯.𝖱.𝖮.𝖲.𝖳.𝖨.𝖳.𝖴.𝖠.𝖳'✅
FantasyProstituat -Este povestea unui bărbat de 22 de ani ce practică meseria de "Prostituat" Și este destul de cunoscut în acest domeniu și mulți bărbați se duc la el pentru serviți sexuale ba chiar și femei îl vizitează. Kim Taehyung este prostituat de 6...