Douăzeci și șapte

527 57 28
                                    

Deși Taehyung voia să plece pur și simplu nu a putut. A oftat apoi a luat o foaie și un pix, a scris câteva rânduri apoi la strecurat ușor în dormitorul lui Jungkook

...
Pov Taehyung
Am ieșit din vila în care am fost obligat să trăiesc atâta timp însă la un moment dat nu am mai simțit că sunt ținut acolo cu forța însă trebuie să mă trezesc la realitate. Nu pot avea nici-un sentiment față de acel bărbat ce mi-a făcut rău!

Ajung în stația de microbuz însă dintr-o dată îmi veni în minte ultima discuție cu el..

Amintire -seara trecută-

–Iubitule "Îl trage în brațele sale" aș vrea ca acest moment să țină pentru totdeauna.
–J.. Jungkook.. Îmi pare rău..

–De ce prostuțule? Eu sunt cel ce ți-a răpit viața, și timpul. Și e normal să vrei sa fugi de mine. Dar am o rugăminte!

–Care?

–Nu te mai prostitua. Ești mult mai mult de cât atât. Te avertizez dacă aflu că iar lucrezi în acel loc, eu Jeon Jungkook voi veni după tine și văi și amar de curul ăsta al tău "îl strânge tare de el"–A.. Ah –Cred că ai înțeles iubitule

"Tae aprobă însă în următoarea secundă ochii ambilor se umezesc"–La naiba plâng cam des din vina ta!

–Îmi pare rău.. "își unesc frunțile" daddy.. Îmi pare rău

 Îmi pare rău

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

În prezent

Taehyung își scutură capu apoi urcă în microbuz –Adio!

Între timp YoonMin

După ce termină Jimin pune tăieței în două boluri apoi cei doi începu să mănânce în timp ce se priveau subtil

...

A trecut câteva zile de când Yoongi era la Jimin însă relația lor nu era prea bună dar nici unul nu voia să facă primul pas. Jimin ziua era la muncă iar Yoongi la școală și se întâlneau doar noaptea unde mâncau apoi se puneau la somn în același pat dar la o distanță destul de mare.

–Hei

"îl atinge ușor pe umăr. Yoongi se întoarce cu privirea la el și îl privește confuz. Jimin îi întinde un bilet apoi iese din apartament"

Biletul: Mă duc la muncă, ai resturi de aseară în frigider. Este deja 10 schimbă-te și du-te la liceu. Ne vedem mai târziu. Apropo în seara asta s-ar putea să întârzi puțin.

"–Mda, la muncă"gândi Yoongi

Pov Jimin.
Ajung la muncă însă observ o siluetă cunoscută ce părea că mă așteaptă –Taehyung hyung? "Întreb eu șocat atunci când îi observ chipul abătut. El îmi zâmbește slab apoi se apropie cu pași mici"

–Bună, Jimin
–Hyung ce faci aici? "Întreb eu încă confuz însă el nu spune nimic ci doar îmi întinde un plic" –Sunt acolo bani pentru medicamentele lui Yoongi și o scrisoare iar ăștia "scoate niște bani din buzunar" Mulțumesc pentru ajutor și promit că voi rezolva problema cu casa și voi veni după fratele meu. "Îmi dă acei bani apoi pleacă fără să mai aștepte răspunsul meu" –Aish

Oftez apoi din curiozitate mă uit în acel plic –Wow, câți bani.. Cu ăștia mi-aș putea plăti chiria dar și unele datori

Îmi scutur capul
–Nu,Jimin.. Nu sunt bani tăi. Acești bani sunt pentru acel puști. "Oftez"

După puțin timp am început și eu să lucrez am fost cu trei clienți apoi m-am dus la farmacie pentru a cumpăra medicamentele pentru puști apoi m-am dus acasă unde l-am găsit pe puști dormind –Ciudat "mă apropi de el și observ că chipul său era roșu"

"Îl ating pe frunte" Doamne ce tare arde.. Acum ce fac? Nu am avut niciodată grijă de nimeni în afară de mine"

Oftez apoi îmi i-au telefonul și sun la ambulanță 📞-apel-🚑

–Alo, bună ziua a-ți sunat la 119 care vă este urgența?

–B.. Bună ziua.. Prietenul meu.. Arde și nu știu ce să fac
–Vă rog să vă liniștiți. Ați spus că arde, nu? "Eu aprob"-Mhm

–Ok, atunci respiră?
Sau i-ați luat temperatura?

Eu mă apropi ușor iar de puști și verific dacă respiră –Respiră dar.. Greu.. Puteți veni repede vă implor...

–Desigur, dar trebuie să vă calmați totul va fi bine

–Să vă calmați matale. Ăsta arde aici de zici că e foc și dumneavoastră doar îmi ziceți să mă calmez? AISH!
–Dar trebuie să vă calmați-

–Știți ce? Să vă duceți dracu că nu mai am nevoie de voi!

Închid telefonul apoi respir și expir, îmi scutur capu iar apoi mă duc în baie repede i-au un lighean pe care îl umplu cu apă și un prosop. Mă întorc în cameră și încep să îi șterg trupul după fug iar la farmacie și i-au tot felul de medicamente pentru febră și răceală. Mă întorc iar acasă fac o supă și un ceai fierbinte ca apoi să îl trezesc pe puști.

–Ya, puștiule
"îl scutur și puștiu deschide cu greu ochii și mă privește adânc în ochii"

–Ya de ce naiba mă privești așa? Te-am trezit să te fac bine nu ca să te omor.. Aish de ce naiba vorbesc cu el?-Oftez

'𝖯.𝖱.𝖮.𝖲.𝖳.𝖨.𝖳.𝖴.𝖠.𝖳'✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum