Cinzeci

337 53 5
                                    

-Ce faci? Nu pleci?

"Vorbește în batjocură, Taehyung oftează zgomotos, își lasă lucrurile undeva prin cameră,apoi se duce în baie și după câteva secunde se întoarce cu un lighean ce avea apă căile în el și două prosoape unul umed iar celălalt uscat" -A.. Ce faci? "Tresare Jungkook când simte ceva rece pe fruntea sa"

-Nu te mișca "îi spune dur"

Jungkook se oprește din a se mișca și doar stă nemișcat cât Taehyung îi șterge trupul transpirat și lipicios -Am terminat "Duce ligheanul în baie apoi vrea să iasă din cameră însă a fost oprit de vocea slabă și profundă a lu Jungkook" -Poți.. Să rămâi cu mine?

-Mhm "se apropie de el, se așează pe pat lângă el însă tot continua să ofteze"

-Aish.. Cine naiba ți-a dat să bei?
Doar le-am zis că trebuie să ai grijă ce mănânci și ce bei

"Oftează nervos"
-Iar te prefaci că îți pasă
-Mă prefac că îmi pasă? "Bufnește" dacă eu mă prefac, de ce nu-l chemi pe idiotul ăla ce ți-a dat alcool să stea cu tine? Sigur lui îi pasă că doar d-aia ți-a dat alcool când clar nu ai voie idiotule!

Se ridică, îl privește urât apoi iese din dormitor. Se duce în bucătărie îi face o supă de mahmureală lu Jungkook însă nu io duce el ci îi dă supa unei menajere. Cuvintele tăioase a iubitului său îl durea, mult mai mult decât arăta.

Peste o lună
-Trecuse o lună de când Jungkook a fost externat, își revenea ușor, ușor. Picioarele i s-au vindecat, mai avea răni însă se vindecau și acestea. Atitudinea acestuia devnea tot mai rea față de Taehyung, îi vorbea mereu urât și rece. Credea tot ce îi spuneau alți, ignorând cuvintele și faptele iubitului său.

-Jungkook iar bei? "Îi trage sticla de vin din mână" Tu chiar vrei să mă înnebunești?Te comporți atât de imatur
-Atunci du-te și caută-ți pe cineva matur oricum eu m-am despărțit de tine. Ar trebui să îmi accepți decizia!

-Du-te dracu cu tot cu decizia ta!

Iese din cameră, și intră într-o alta. Camera în care a dormit în ultima lună.
Se așează pe marginea patului, i-a o foaie în mână și o strânge în palma în timp ce lacrimile îi udau chipul -La naiba.. "Își șterge lacrimile" Trebuie să o citesc "Trage aer în piept apoi deschide acea foaie, de fapt acea foaie era scrisoarea pe care i-a scris-o Jungkook când se afla în închisoare. Nu a avut curaj să o deschidă, însă simțea că dacă nu o deschide acum, nu o va mai deschide niciodată. A tras iar aer
în piept apoi începe să citească"

Iubitul meu.

Iubitule, este prima oară când scriu pentru cineva, și mă bucur că o fac pentru tine. Sincer să fiu habar nu am ce să scriu pe rândurile astea dar voi încerca să scriu ceea ce simt sau ceea ce am vrut să îți spun însă am amânat, și nu ți-am mai spus.

Nu știu când a început totul, însă până să îmi dau seama de ceva, deja mă îndrăgostisem de tine. Sunt conștient de tot răul pe care ți l-am făcut și sunt conștient și de faptul că mai ai rețineri sau te speri uneori.

Mi-am pătat mâinile cu sângele multor oamenii însă niciodată nu am simțit ceea ce am simțit atunci când ți-am văzut privirea acea înfricoșată. Păreai atât de speriat, buzele îți tremurau atât de tare, voiam să le opresc din tremurat, voiam să îți spun că nu ai de ce să te temi că mă voi ocupa eu de tot. Voiam să te strâng la pieptul meu și să te liniștesc dar firește că nu am făcut nimic din toate astea.. Am lăsat iar loc de neînțelegeri. Te-am lăsat iar cu întrebări. Dar îți jur că după ce termin cu idioți ăștia iubitule, se va schimba totul. Eu mă voi schimba. Nu voi deveni un sfânt, dar voi deveni cel ce îți va săruta frica și te va proteja neîncetat. Te iubesc iubire

-Dumnezeule.. "Își trage nasul apoi își duce scrisoarea la piept" Cât timp trebuie să mai aștept să îți revi daddy?

NamJin:
Namjoon era încă în spital deoarece rănile lui la picioare necesitau mult tratament și multă muncă. Acesta deja își pierduse speranța că va mai merge vreodată. Era prea obosit să mai spere.

-Daddy încă puțin, te rog
-Nu mai pot "își întoarce capul"
-Încă puțin, doar o înghițitură "îndreaptă lingura cu mâncare spre gura acestuia ce a mârâit nervos și i-a dat peste mână" Daddy.. "Spune șocat"

-Ți-am zis că nu mai vreau!
-Dar..
-Știi ce? Hai să o terminăm
-Ce să terminăm daddy?
-Știi foarte bine ce. Să ne despărțim!

-Tu glumești
-Nu glumesc de loc. Caută ți pe
cineva care să nu aibă handicap!

-NAMJOON!
-Acum te rog să pleci.
-Daddy.. "Începe să plângă" Nu mă alunga te rog..Lasă-mă să îți fiu aproape
-Nu am nevoie de tine.. Pleacă acum!

Seokjin oftează apoi părăsește salonul. Știa că Namjoon nu voia să îl alunge cu adevărat ci doar se temea. Acesta se duce direct acasă la Jungkook
pentru a vorbi cu el și Taehyung.

Cioc, cioc -Intră! "Seokjin intră și rămâne surprins atunci când îl găsește pe Jungkook în dormitor cu un bărbat deasupra sa -Ce dracu se întâmplă aici?
-Nu vezi? Sex "spune râzând acel bărbat, Seokjin a vrut să părăsească dormitorul însă brusc Jungkook a țipat'

-A.. A.. Capul.. Meu " îl împinge pe acel bărbat de pe el apoi își duce mâinile la cap" A.. Au.. Doare.. Ca dracu..

-Tu ieși dracu de aici"îl dă Seokjin afară pe acel bărbat ce continua să râdă" Ești bine? Și de ce dracu erai cu acel idiot?
-Nu-i.. Treaba ta.. Au "capul îl durea tot mai tare, și avea o amețeală groaznică"

-Ce dracu? "Se uită prin jur, și observă alcool și un praf alb" Praf alb? Droguri? Te droghezi mai nou? Taehyung știe?
-Ți-am.. Zis.. Nu-i.. Treaba ta.. A.. Au! "Încearcă să se ridice însă își pierde cunoștința" -YA JUNGKOOK! "Fuge la el"

-Ya, revino-ți! Jungkook "îi dă ușor cu palma peste față" Jungkook-ah!

Chiar atunci se deschide ușa și pe i-a intră Taehyung cu niște haine în mână însă le scapă pe jos atunci când îl vede pe Jungkook pe jos inconștient

-Ce.. Dracu? Jungkook.. "Se duce repede la cei doi" Seokjin ce naiba se întâmplă?
-Aish.. Habar nu am.. Am venit aici să vorbesc cu voi.. Dar Jungkook era cu un alt bărbat.. Și.. Habar nu am. "Explică"

-Și cum a ajuns Jungkook al meu așa? "Își scoate telefonul din buzunar și sună la ambulanță însă în loc de ambulanță la ușă dormitorului ajunge poliția"

-Bună ziua!
-Buna ziua vă putem ajuta cu ceva?
-Am primit un apel anonim, în care ni sa spus că aici se întâmplă trafic de droguri și că l-ați forțat pe domnul
jeon Jungkook să i-a substanțe ilegale

-Ce? V-ați tâmpit? ÎN LOC SĂ VINĂ AMBULANȚA, AȚI VENIT VOI PROȘTI SATULUI! AISH "se ridică Taehyung" Seokjin ajută-mă să îl duc pe Jungkook la spital, cu proști ăștia va muri în casă!

Seokjin aprobă apoi îl ajută, și îl duc
cu mașina la urgențe.

-Tutorele domnului Jeon Jungkook?
-Da, eu!
-Ce rudă sunteți cu domnul Jeon?
-Sunt iubitul lui, ce este neregulă cu-
-Iubit? "Întreabă scârbit medicul"
-Da mă iubit! Lasă dracu și zi-mi ce se întâmplă cu Jungkook până nu îmi pierd cumpătul. Asta te fute pe tine grija că suntem noi gay? Treci dracu peste și fă-ți meseria că d-aia ești aici!

-Da domnule..A făcut un atac de panică și probabil și-a pierdut cunoștința din cauza dureri de cap. Nu am găsit substanțe ilegale, însă trupul său este slăbit. Are nevoie de multă odihnă!

-Am înțeles. Îl voi lega de pat pe acest nemernic.. Nu mai probleme îmi face!

'𝖯.𝖱.𝖮.𝖲.𝖳.𝖨.𝖳.𝖴.𝖠.𝖳'✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum