Șașe

695 65 24
                                    

-AISH... BANI MEI.. "Cade la pământ"

...

-Gata domnule, am rezolvat!
-Ce a-ți rezolvat mai exact?
-I-am luat geanta apoi l-am bătut-

-Ce a-ți făcut? "Îl întreabă dur"

-L-am băt- "îl oprește un alt bărbat cu piciorul ce îl lovi -Taci dracu idiotule!
-V-am dat eu ordin să îl atingeți?

-Nu dommnule.. Ne cerem iertare
-Aha, vă cereți scuze "râde diabolic"
-Nu acel râs... Suntem terminați...

Vorbi iar al doilea tip însă a fost împușcat în cap imediat după ce a terminat de vorbit. Iar apoi a fost împușcat și primul tip -Asta vă trebuie! "Se uită la ceilalți bărbați ce mai erau în viață" Faceți doar ce vi se spune!

Pov Taehyung

încep să plâng în hohote și să înjur iar după ce mă mai calmez mă ridic și mă uit urât la oamenii ce mă priveau și mă vorbeau, făcându-mă nebun.. -DA SUNT NEBUN! LA CE NAIBA VĂ UITAȚI? HUH?

-Wow, ăsta chiar este nebun
-Waa, ce om dus cu capu

-ATUNCI LUAȚI ASTA "Strig apoi le arăt degetul mijlociu" LUAȚI MUUUIEEE!

-De la tine.. Niciodată "îmi răspunde o fată parcă jignită. Eu o analizez apoi mă apropi de ea și îi șoptesc" Sunt scump, drăguțo nu ai bani și nici față de muia mea "o bat pe umăr apoi plec râzând.

-YAAA!! CE NEBUN AFURISIT!!

După câteva ore

Am hotărât că în ziua asta să rămân acasă și să fac curat prin casă însă dintr-o dată se auzi soneria de la ușă.

Mă uit la ceas -Ciudat, Yoongi trebuia să fie la bibliotecă acum. O fi pățit ceva?

Mă duc și deschis ușa și rămân neplăcut surprins atunci când la ușă îl găsesc pe clientu ciudat dar chipeș... -T.. Tu...

-Nu mă inviți în casă?

-Ce.. Naiba.. Cauți tu.. Aici?
-Hehe prințeso, când vreau ceva nu mă poate opri nimeni și nimic "mă împinge în casă apoi intră și el" Nu lucrezi azi-

-Nu te comporta de parcă am fi ceva!
-Că suntem sau nu, nu tu decizi asta!

Mă apucă de braț apoi mă rezeamă de un perete și începe să mă sărute pe gât
-A.. Așteaptă... "Încerc să îl împing"

-Scumpete.. Scumpete.. Vei fi al meu!

Se bâlbâie deoarece tot dădea să mă sărute dar eu îmi întorceam capul dar el nu se lasă și mă prinde de bărbie apoi mă sărută cu forța însă la un moment dat, m-am dat bătut și i-am răspuns la sărut.. Iar el a zâmbit mulțumit-Măcar nu o face aici... Te rog..

-Prințeso tu încă nu înțelegi?

Pov autor

Ia dat jos tricoul de pe el folosindu-și forța -Aish... Încetează.. "Se zbate"

Jungkook nu spune nimic ci doar se dezbrăca apoi îi dădu jos și pantaloni pe care îi purta Taehyung -Nu!

*se aude ușa* -LA NAIBA!

"ia Taehyung repede hainele de pe jos apoi îl apucă pe Jungkook de braț și îl trage până în camera sa"-Ce dracu faci?
-Taci.. La naiba! Fă ce vrei dar nu în fața fratelui meu mai mic!"îi spune dur"

Jungkook iar nu răspunde însă închide ușa cu cheia -Ok "îl întoarce cu spatele la el apoi intră în el și începe să se miște fără a pierde vre-o secundă"

-A.. Ah.. ah..
-Dacă nu vrei să fi prins de fractu, ai face bine să gemi mai ușor, scumpete!
-Este.. Ah.. Surd..

-Adică nu aude sau nu vorbește?
-Ah.. Nu știi ce înseamnă surd.. Ah..?

-Nup,eu știu doar să "se împinge tare în el" Asta
"râde iar Tae își dă ochii peste cap"

Jungkook face câteva mișcări adânci ce îl face pe Taehyung să își de-a drumul cu un geamăt gros. Iese din el apoi îl trântește pe pat și se urcă peste el

-Cred că ar trebui să te mai gândești la oferta mea, Kim Taehyung! "Îl sărută"
-Nu am.. La ce să mă gândesc..

Jungkook îi ridică membru apoi reintră în el -Ești sigur? "Îl apucă de bărbie apoi îl trage într-un sărut lung iar când se despart din cauza lipsei de aer ce-i doi își freacă limbile una de cealaltă"

Jungkook îi ridică membru apoi reintră în el -Ești sigur? "Îl apucă de bărbie apoi îl trage într-un sărut lung iar când se despart din cauza lipsei de aer ce-i doi își freacă limbile una de cealaltă"

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-A.. Ah..
-Ești atât de ud "își duce mâna la membru lui Taehyung și îl freacă ușor, lucru ce îl făcu pe Taehyung să se simtă ca în a-l nouălea cer" -AH.. Atât de bine.. Ah..

-Vezi? Sunt un maestru a sexului
"face cu ochiul"

(Nu prea mai am imaginație de două zile.. Dar sper că e ok capitolul. )

'𝖯.𝖱.𝖮.𝖲.𝖳.𝖨.𝖳.𝖴.𝖠.𝖳'✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum