"IUBIRE.. NU! DESCHIDE-ȚI OCHII"
...
Taehyung îi deschide însă regretă instant. Se ridică în picioare însă trupul său era încă acolo -Ce naiba? "încearcă să își atingă trupul însă nu a reușit. Mâna i-a trecut prin gol."
Asta.. Daddy.. De ce plângi în halul ăsta? Daddy, mă auzi?Daddy.. Daddy-Nu te aude! "Apare un bărbat îmbrăcat în negru lângă el" Haide!
-U.. Unde..? "Se uită prin jur. Iubitul, fratele acestuia dar și fratele său, plângeau la capul lui" Am.. Murit?-Nu asta îți doreai?
-C.. Ce?
-Ce ai gândit în momentul în care l-ai văzut pe acel bărbat, ridicând arma spre iubitul tău? Nu asta?
-E.. Eu.. Am gândit doar că.. Mai bine mor eu de cât să moară el.. Dar.. Dar-Dar ce? Te-ai răzgândit?
-Nu dar..
-Ce ai zice dacă ai vedea ce se întâmpla dacă el era cel împușcat!Se schimbă brusc lumina încăperi însă și situația. Acum JungKook era jos, inconștient, rănit și însângerat.
-D.. Daddy "Dă agresiv din cap" Daddy.. DADDY TREZEȘTE-TE.. YA.. "Cade la pământ și începe să îl plângă. Era atât de devastat încât a pus mâna pe armă și a tras" G..Gata.. Te rog.. Încetează.. Nu regret.. Vin
cu tine dar te implor oprește-te..-Haide, atunci
"Readuce situația la normal, apoi își întinde mâna spre Taehyung. Cu lacrimi amare pe chip, cu regrete, și disperare în ochii, la apucat pe bărbat de mâna apoi au dispărut.. "
...
-L-am pierdut iar.. "Spune medicul"
-Continuăm domnule doctor?
-Bineînțeles! "Continuă medicii să se lupte pentru viața lu' Taehyung. "După ore întregi în care Taehyung a fost în sala de operații, un medic
a ieșit și sa apropiat de JungKook
și de restul ce erau în fața uși.-Tutorele Domnului Kim Taehyung?
-Noi suntem-
-Cum se simte iubitul meu?
-Păi "Oftează medicul" Starea sa nu este bună de loc. Glonțul i-a distrus
o parte din ficat. Am salvat cât am putut însă dacă nu facem transplant de urgență, acesta va muri..-C.. Ce?
-LA DRACU! "Izbucnește într-un plâns puternic JungKook. Se apropie de medic și îl prinde de guler" ȘI CE MAI AȘTEPTAȚI? DE CE NU FACEȚI ACEL NENOROCIT DE TRANSPLANT?
-Domnule.. Nu este atât de ușor
Trebuie să găsim pe cineva care să fie compatibil cu dl Kim. L-am trecut pe listă de așteptare însă din păcate sunt mai mulți pacienții ce așteaptă un ficat de cât donatorii.. S-ar putea-–DACĂ EL MOARE, MURIȚI CU TOȚI!
–Domnule.. Facem tot ce ne este-
–Faceți o pulă! Donatorul trebuie să fie viu sau mort? Sau nu contează?!
–Nu contează. Am salvat jumătate din ficat, deci poate primi de la un donator viu. Dacă este din familie, este și mai bine.Sunt șanse mai mar-–Familie, pe naiba. Este iubitul
meu, eu voi fi cel ce îl salva!–JungKook"Îl strigă apăsat Namjoon"
–Taci dracu! Doctore de ce stați ca statuia? Nu trebuie să îmi faceți analize ca să vedeți dacă îi pot dona?
–Ba da dar domnule-
–Viața iubitului meu este în joc, deci grăbiți-vă în pula mea! "Scoate pistolul și îl îndreaptă spre medic. Toți din spital au început să țipe terifianți" –Idiotule, lasă arma jos! "Îi șoptește Namjoon, însă JungKook fiind încăpățânat, a continuat să o țină țintită spre medicul ce tremura"
CITEȘTI
'𝖯.𝖱.𝖮.𝖲.𝖳.𝖨.𝖳.𝖴.𝖠.𝖳'✅
FantasyProstituat -Este povestea unui bărbat de 22 de ani ce practică meseria de "Prostituat" Și este destul de cunoscut în acest domeniu și mulți bărbați se duc la el pentru serviți sexuale ba chiar și femei îl vizitează. Kim Taehyung este prostituat de 6...