"Voi traduce eu melodia pentru tine. Deși nu auzi voi fi eu urechile tale"
➹...➷ Yoonmin ♡
"Cum vei face asta?"
"Așa" începe să îi traducă fiecare vers din melodie, asta făcând-ul pe Yoongi să zâmbească și să fie puțin emoționat"
"Mulțumesc hyung. Dar melodia asta pare atât de tristă.. Mă întristează""Atunci voi băga alta mai veselă"
Bagă o altă melodie, însă acesta era veselă și acea un ritm vioi pe care Yoongi din păcate nu îl putea auzi însă măcar îl avea pe Jimin ce a stat până dimineață cu el și i-a tradus melodii.
... Peste câteva zile ...
Ce-i doi deveneau tot mai apropiați, mâncau împreună și dormeau îmbrățișați însă atunci când venea timpul ca jimin să plece la muncă Yoongi devenea deprimat și trist-Hei "îl atinge ușor pe umăr" "Eu voi pleca acum, te poți pregăti de liceu"
"Ok"
își întoarce privirea, Jimin oftează apoi pleacă. Știa că pe Yoongi îl supără ceva însă trebuia să meargă la muncă pentru a se întreține pe el dar și pe puștiTrecu alte câteva zile și Jimin era la muncă însă dintr-o observă o siluetă familiară. -Mochi, ești liber? "Se oprește o mașină lângă el însă acesta era atent la acea siluetă ce se dovedește că a fi un băiat și nu orice băiat ci.. "
-Yoongi? Ce naiba caută el aici?
-Mochi ești liber sau nu?
-Doar o clipă "se apropie de Yoongi și observă un bărbat ciudat ce se apropie de el și începe să îl atingă" la dracu! "Se uită prin jur și găsește o sticlă de ciob, o sparge apoi i-a un ciob și se apropie de Yoongi și de acel bărbat" NU-L ATINGE!-Că altfel ce? "Râde bărbatul" scumpule suntem pe centură, pot face ce vreau.
-Mhm, așa e. Dar nu cu băiatul meu. "Îl prinde pe Yoongi de braț și îl trage în spatele său apoi ridică bucata de ciob" Dacă te apropi, jur că îți voi scoate ochii-Fie, ai câștigat! "Pleacă râzând"
-La naiba... "Oftează ușurat"
"Mă doare, dă-mi drumul"
"Să îți dau drumul?" oftează apoi îl prinde mai bine de braț și îl trage după el până într-un loc îndepărtat de acel loc.. "Ce dracu faci aici? Nu trebuia să fi la liceu? Știi ce periculos este acest loc? Dacă nu interveneam acel idiot te atingea fără milă.Copil idiot""Și de ce ești așa nervos? Mă atingea pe mine, nu?Ce legătură are cu tine?"
"La dracu" îl împinge în zid "Viața nu este cum o crezi tu. Nu este totul roz""Cine dracu vede viața roz?"
"În fine, ce căutai aici?"
"Eram curios de ce faci tu și fratele-"
"La dracu" Dă cu pumnul în zid. "Nu trebuie să fi curios de asta. Nu o fac de plăcere, ok? O fac că trebuie. ""Mda.. Trebuie"
"Haide te voi conduce la microbuz"
"Nu! Nu plec"
"Yoongi, nu mă enerva"
"Că altfel ce?" îl prinde de tricou
"Altfel eu.. " își presează impulsiv buzele de ale lui Yoongi. Însă când realizează ce a făcut se îndepărtează dar Yoongi îl prinde mai bine de tricou"Yoongi"
"Mai fă-o odată apoi voi pleca"Jimin își mușcă buza Inferioară apoi își presează iar buzele de ale lui Yoongi însă de data asta Yoongi i-a răspuns la sărut de fapt încerca pentru că era primul său sărut și nu știa ce să facă.
Jimin își duce ușor o mână pe spatele lui Yoongi în timp ce acesta continua să îl țină de tricou
După ce se despart din sărut amândoi se priveau profund în ochii "Hyung.."
"Hai, te voi conduce la stație" îl prinde de mână și îl trage ușor după el, Yoongi mergea după el în timp ce își privea mâna sa ținându-o pe a lui Jimin
Inima începu să îi bată cu putere și nu putea să se oprească din a zâmbi.
"Am ajuns, du-te tu primul acasă"
"Dar nu poți veni și tu cu mine?"
"Eu trebuie să mai rămân puțin""De ce? Nu te poți opri din a face asta? Te voi ajuta să faci bani dar nu mai face asta.. Te implor hyung"
Microbuzul a sosit
"Încetează cu prostiile, și du-te acasă.Nu te băga în treburile mele și vezi-ți de copilăria ta. Acum du-te"îl împinge în microbuz, îi dă niște bani apoi microbuzul pleacă
-La naiba de ce dracu l-am sărutat? "Își duce mâna în zona inimi" și de ce mi-a bătut inima cu putere? Nu se poate.. "Neagă imediat" Nu se poate.. Nu mă pot îndrăgosti de un puști și mai ales de fratele prietenului meu. Nu pot face asta
Oftează zgomotos și încearcă să treacă iar la muncă însă nu se putea concentra și când era cu clienți și-l imagina pe Yoongi. -Aish... Înnebunesc..*Își i-a bani de la un client apoi pleacă spre casă însă se gândea doar la Yoongi și la ceea ce i-a spus* "nu te poți opri din a face" doar fraza asta îi venea în cap. -Aish...
Acasă.
După ce a intrat în casă, se duce direct în dormitor însă prin suprinderea sa Yoongi nu era în dormitor așa că îl căută și în baie apoi în bucătărie.-Unde naiba este puștiul ăsta?
Își i-a telefonul apoi iese afară, în căutarea lui Yoongi. Era destul de târziu și orele le-a terminat de mult așa că era îngrijorat. -Aish "își duce mâinile în păr și trage de el însă brusc fu prins de mâini. Speriat se întoarce însă se liniștește atunci când îl vede pe Yoongi însă acesta nu era singur -Taehyung hyung? "întreabă puțin uimit"
-Mhm, eu. Avem multe de discutat.
-Sa întâmplat ceva?
-Nu dar trebuie să aflu ce gânduri ai în legătură cu fratele meu și trebuie să îi ceri și mâna, nu? "Râde și se amuză pe seama lui Jimin dar și pe a fratelui său"-Ce tot spui acolo?
-Spun că trebuie să văd ce intenți ai cu fratele meu și ce ai de gând să faci cu munca ta. Avem multe de discutat, hai!O i-a înainte însă îl prinde Jimin de braț -Hyung.. Așteaptă. L-am sărutat dar asta nu înseamnă că vreau să îl i-au de bărbat.Nu mă înțelege greșit îl plac dar-
-Dar? "Râde"
-Stai nu am vrut să zic asta.. Nu-l plac!
-Hehe, băieții mei mici au crescut și acum vor să și-o tragă "râde în hohote"-Hyung.. Ce ți-a făcut acel mafiot?
CITEȘTI
'𝖯.𝖱.𝖮.𝖲.𝖳.𝖨.𝖳.𝖴.𝖠.𝖳'✅
FantasiProstituat -Este povestea unui bărbat de 22 de ani ce practică meseria de "Prostituat" Și este destul de cunoscut în acest domeniu și mulți bărbați se duc la el pentru serviți sexuale ba chiar și femei îl vizitează. Kim Taehyung este prostituat de 6...