Cinci

760 58 17
                                    

JungKook îl ridică pe Tae pe masă apoi îi desparte picioarele și se pune între ele -O să te fut atât de tare încât nu mă vei uita "îl sărută lung" -B.. Bine..

"Vorbi Taehyung cu greu în sărut"

Cei doi se dezbracă apoi JungKook, îl dă jos de pe masă, îl întoarce cu spatele la el iar Tae se agață de birou -Sărută-mă..

Șoptește Tae cu o voce slabă -Cu drag
"îl sărută scurt apoi intră în el"

-A.. ah.. "Își dă capul pe spate" AH! "Strigă atunci când JungKook se împinge cu putere în el" -Relaxează-te!

-Dar dacă va veni cineva..?

-Nu îți bate capu tău frumos cu asta. "Se mișcă adânc și brutal în el" -AHHH!

JungKook îl apucă de gât și continua să se miște în el -A.. Ah.. Ah.. Ah

-Spune-mi numele "se mișcă repede"-AH

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Spune-mi numele "se mișcă repede"
-AH... JUNGKOOK-AH!
-Nu așa păpușă

-Dar cum? Ah...

-Spune-mi daddy!
-DE CÂND.. AH..TE CHEAMĂ AȘA..?
-Pentru tine, de azi! Spune-o!

-A.. AH.. DADDY...

-Ah..
"Își dau amândoi drumu. Deși și-a dat drumul JungKook încă nu a ieșit din Taehyung"
-A.. Ah "se încordează Taehyung"

-Cum a fost, păpușă?

-Eu ar trebui să vă întreb- AH "Îi dă JungKook o palmă tare peste fund apoi iese brusc din el"-Nu poți doar să răspunzi fără să comentezi atâta? Uh?

-A fost bine..

-Așa trebuia să răspunzi "îi mai dă o palmă" Știi vreau să te fac al meu!

-Cum adică?

-Adică te voi cumpăra, asta constă în a te muta la mine și a face sex doar cu mine "Taehyung se încruntă apoi scoate câteva șervețele din geanta sa, șterge pe jos apoi pe el" De ce dracu faci altceva când eu vorbesc cu tine? Mă enervezi!

-Îmi pare rău domnule, dar eu nu sunt de inchiriat și nici de vânzare.

-Vrei să spui că nu ai pește? "Râde"
-Nu vreau să spun nimic ci doar că nu sunt de cumpărat. Și cred că ar trebui să nu ne mai întâlnim,sper să înțelegeți!

Se îmbracă apoi dă să plece dar.. -

-Te-aș sfătui să nu pleci de aici!
-Și eu v-aș sfătui să mă lăsați în pace! "Zâmbește apoi deschide ușa și pleacă"

-Îi voi scoate eu tupeu din el cât mai de curând "se îmbracă și el"

...

-Cică să mă cumpere.. Ce ciudat

Intră în casă dar tresare atunci când dă cap de cap cu fratele său -Aish la naiba!

Îi verifică fruntea fratelui său

-Ești bine?
"Vorbește cu el folosind limbajul semnelor iar fratele său aprobă"

-Unde voiai să pleci la ora asta?
-La magazin.. Imi este foame!

Taehyung oftează apoi îi zâmbește blând -Voi face un duș rapid apoi îți voi pregăti cina "Yoongi aprobă iarăși"

Taehyung merge face un duș rapid apoi face cina pentru fratele său.

-Tu nu mănânci?
-Am mâncat la muncă "minte" Mă duc să îți pregătesc patul și pastilele.

Următoarea zi

Taehyung mergea spre bancă cu cele două cecuri de la JungKook plus bani care îi mai strânse în timp însă.. Când a ajuns aproape de o stradă în gustă sau apropiat câțiva tipi de el, i-au luat geanta apoi l-au luat și la bătaie

-AISH... LA NAIBA... BANI MEI.. IDIOȚILOR.. BANI.. "Plânge în hohote"

'𝖯.𝖱.𝖮.𝖲.𝖳.𝖨.𝖳.𝖴.𝖠.𝖳'✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum