Peste câteva zile.
Memoria lu' Jungkook a revenit, iar amintirile deveneau tot mai clare. Încet acesta și-a reluat viața de dinainte de accident. Încă acesta cu cât amintirile îi reveneau cu atât de mult devenea tot mai încordat. Având dușmani peste tot, acesta era conștient că trebuia să se lupte și să joace murdar exact cum făcea înainte de-a fi cu Taehyung. Deși nu a renunțat la "jobul" său atunci când au devenit iubiți, acesta devenise mai atent, și mai calm. Lăsând luptele și lucrurile de genul pentru oamenii săi. Însă voia ca el însuși să își protejeze iubitul, fratele și persoanele importante a iubitului său.
–Iubire, în seara asta voi ieși puțin
–Pot veni și eu? "Întreabă pe un
ton dulce, apoi face ochii de cățeluș"
–Nu iubire! Te rog să rămâi în casă.
Nu ieși fără mine, ai înțeles iubitule?–Mhm.. "Spune trist. Jungkook îi ridică bărbia cu degetele sale mari, apoi își presează buzele de ale sale. Nu a fost un sărut lung însă a fost unul apăsat"
–Mă voi întoarce repede iubire, promit!
–Bine daddy "Îl îmbrățișează" Ai grijă!–Promit
"Îi Ciufulește părul apoi părăsește dormitorul conjugal. Taehyung oftează apoi se aruncă în pat și fără să bage de seamă, ochii i se închid și adoarme. "După miezul nopții. Jungkook se întoarce acasă după miezul nopții. Rănit, și plin de nervi. Însă ajuns în fața ușei de la dormitor. A tras aer în piept, încercând să se calmeze, după ce a respirat câteva secunde, a apasat pe clanță. A deschis-o ușor, pentru a nu își trezi iubitul, însă acesta tot sa trezit.
–A.. Daddy? "Își deschide ușor ochii" Acum te-ai întors? "Se ridică în fund"
–Oh, scuze iubire, că te-am trezit"Încearcă să își acopere rănile de pe față" –Ce acoperi? "Se ridică din pat, și se apropie de Jungkook" Ia-ți mâinile!
–Iubire, întoarce-te la somn!
–Ia-ți mâinile!
–Taehyung, nu mă enerva și du-te când îți zic. Taehyung întoarce în pat imedi- "Se oprește brusc din vorbit atunci când Taehyung, îi trage mâinile de pe față. Observând rănile, ochii lu' Taehyung sau umplut imediat de lacrimi ce i-au udat obraji mai târziu. "–Prostuțule.. Iar te-ai lăsat rănit.. "Suspină și cu blândețe îi atinge obrajii răniți" De ce ești atât de prostuț daddy?
–Iubire este ultimul avertis-
–La dracu Jeon Jungkook! "Ridică tonul" Eu mă duc la baie să aduc trusa de primul ajutor, tu ai face bine să te așezi pe pat și să mă aștepți cuminte. Clar?–Nu!
–Atunci gata cu sexul, gata cu atinsul! Gata cu tot! MAFIOT PROST CE EȘTI! "Își i-a mâinile de pe chipul acestuia, își trage nasul apoi se duce la baie pentru a aduce trusa. Jungkook la privit în liniște și abia după ce acesta a intrat în baie a bufnit și a început să vorbească"–Da, da. Bine că sunt prost..
"Se așează pe pat, și stă tăcut și cuminte până ce iubitul său se întoarce" A.. Au! "Geme de durere atunci când iubitul său îl prinde dur de mână. " –Ce? "Îi ridică mâneca" AISH! ȘI MÂINILE? Tu chiar ești mafiot sau încasator? Ești atât de prost! Ești plin de răni și de vânătăi!–Tu nu crezi că ai prins tupeu?
–Și? Ce vei face? Mă vei lăsa și pe mine să te lovesc? "Jungkook aprobă" Aish! "Oftează" Dă-ți bluza jos! "Jungkook dezaprobă" Atunci o voi da chiar eu!
"Îi dă bluza jos și observă răni și pe cealaltă mână. Lacrimile îi curgeau,
iar inima a simțit cum i se frânge. "–Idiotule nu mai plânge! Sunt bine!
–Ești bine pe dracu!
–Au.. Fi blând!
–Iar tu fi dracu mai atent! Nu te mai da zmeu și nu te lupta singur cu toți idioți! Cere ajutor oamenilor tăi când te simți depășit că d-aia lucrează pentru tine!
CITEȘTI
'𝖯.𝖱.𝖮.𝖲.𝖳.𝖨.𝖳.𝖴.𝖠.𝖳'✅
FantasyProstituat -Este povestea unui bărbat de 22 de ani ce practică meseria de "Prostituat" Și este destul de cunoscut în acest domeniu și mulți bărbați se duc la el pentru serviți sexuale ba chiar și femei îl vizitează. Kim Taehyung este prostituat de 6...