–Să mergem..."Se grăbesc ce-i doi spre spital. Nu înțelegeau nimic, plângeau și sperau din adâncul sufletului că este o neînțelegere și că este vorba despre altcineva însă se mințeau singurii"
La spital.
Ajunși la spital, aceștia s-au grăbit să caute pe cineva care să le ofere informații. –Domnilor pe cine căutați?–Pe.. Jeon Jungkook..
–Și pe Jeon Namjoon.. Au fost aduși aici de urgență.. Unde sunt?Îi putem vedea?
-Sunteți tutorele lor? "Ce-i doi aprobă" Accidentul a fost unul grav, Jeon Namjoon a fost puțin mai norocos însă impactul a fost tot unul puternic. La cap nu are leziuni puternice însă are două coaste rupte, piciorul stâng rupt iar celălalt picior pot spune că este distrus."Seokjin când aude își duce mâinile la gură și începe să plângă în hohote"
–J.. Jungkook.. Al meu.. Cum.. Este?
–Acesta din păcate, a fost mult mai grav afectat. Are răni chiar și pe chip. Are nasul facturat, brațele de asemenea, pieptul său avea o rană deschisă, acum amândoi sunt în operație "Taehyung cade din picioare" Picioarele îi sunt rupte dar i se vor vindeca. Are o coastă ruptă însă la acesta cel mai mare impact a fost la cap.Chiar de își va reveni s-ar putea să nu mai fie niciodată la fel ca înainte de accident.–N.. Nu.. Nu..daddy..
"Plânge în hohote"-Vă puteți aștepta la ce este cel mai rău. Acum trebuie să plec, dar mă voi întoarce la dumneavoastră când
voi avea informații noi, despre ce-i doi.Se scuză medicul apoi pleacă.
–N.. Nu.. Se poate.. Jungkook al meu.. Este încă arestat.. Nu are cum să fie el..
–Taehyung..
"Se duce Seokjin la el și îl îmbrățișează"Taehyung îi răspunde la îmbrățișare în timp ce plângeau în hohote și se rugau pentru bărbați ce se zbăteau pentru viața lor.. Amândoi erau în operație.
După câteva ore
îngrozitoare în care Taehyung și Seokjin în care au așteptat să primească vești despre sănătatea celor doi frați..
Au venit în sfârșit la ei o asistentă.–Cine este tutorele lui Jeon Namjoon?
–E..Eu
"Spune Seokjin plâns și tremurat"
–Veniți după mine, vă rog "Seokjin se uită la Taehyung ce îi făcu semn să se ducă. Acesta a aprobat și cu cât se apropia mai mult de salonul unde era iubitul său, frica și îngrijorarea deveneau tot mai mari iar plânsul tot mai zgomotos" –Aici "Deschide
ușa salonului" Este încă inconștient.–Vreau.. Să rămân cu el..
–În regulă, dacă se întâmplă ceva
sau aveți nevoie de ceva, chemați-mă!
–B.. Bine "asistenta pleacă" Dumnezeule "Se apropie de patul unde se afla Namjoon înconjurat de aparate. Picioarele le avea în ghips, avea răni pe gât, și pe brațe" Daddy.. Asta era treaba ce nu putea fi amânată..?Se sprijină de fiarele patului –T.. Tu.. "Plânge tot mai tare" Tu.. Daddy.. Este a doua oară.. Când mă speri așa.. A doua oară.. Daddy.. Cum îmi poți face asta..?
–Îmi.. Pare.. Rău.. "Spune Namjoon brusc și foarte greu, Seokjin își ridică privirea și își observă iubitul cum se chinuia să își țină ochii deschiși" -Daddy.. Daddy.. "Plânge" Nu te forța..
–Iubitule... Îmi pare rău că te-am.. Îngrijorat.. Din nou "plânge și el"
–E-n regulă.. Important e să fi.. Tu bine..
–Așteaptă.. Unde-i fratele.. Meu? E bine?
CITEȘTI
'𝖯.𝖱.𝖮.𝖲.𝖳.𝖨.𝖳.𝖴.𝖠.𝖳'✅
FantasyProstituat -Este povestea unui bărbat de 22 de ani ce practică meseria de "Prostituat" Și este destul de cunoscut în acest domeniu și mulți bărbați se duc la el pentru serviți sexuale ba chiar și femei îl vizitează. Kim Taehyung este prostituat de 6...