–Și ce vei face cu aurul?
"Taehyung își mușcă buza Inferioară apoi își închide ochii strâns" –E.. Eu..Jungkook îl prinde de talie, apoi își strecoară una din mâini pe fundul său –Va fi a-l tău după ce vom face sex, ok?
–Să te ți de cuvânt.. Te rog..
–Mhm "îl lasă ușor în jos apoi îl începu să îi atace gâtul cu sărutări fine" –A.. AhJungkook îndepărtează halatul pe care la pus chiar el pe Taehyung. Lasă un sărut scurt pe buzele acestuia apoi îi îndepărtează picioarele, și îi ia membru în mână –Deci pentru ce vrei aurul?
–A.. Ah "își lasă capul pe spate" E.. Eu..
–Nu răspunzi? "Îl sărută pe piept apoi îl linge senzual asta făcându-i lui Taehyung o erecție destul de mare"–E.. Eu.. A.. Ah.. Ajută-mă.. Te implor..
–Răspuns greșit "îl suge de buză"
–Am.. Nevoie de.. Bani pentru.. Ah.. Eu..
–Pentru ce? Pentru haine? Alcool? Dis-
–Pentru.. Fratele.. Meu..–Ce scuză bună "îi ia sfârcurile în dinți"
–Îi trebuiesc aparate... Auditive.. Dar sunt foarte scumpe.. Am avut mare parte din bani.. Însă mi-au fost furați..–Minți! "Îl mușcă de gât"
–Crezi.. Ce vrei.. Dar sunt disperat.. Te implor.. Să nu îți încalci cuvântul..te rogJungkook nu răspunde ci doar îi ridică membru apoi intră în el brusc –Atunci de ce nu mi-ai cerut mi-e bani direct?
–Pentru.. Că.. De obicei nu cer bani la nimeni.. De pomană.. Dar tu mă consideri deja un obiect sau o curvă și-
Fu oprit de Jungkook ce sa împins brutal în el –AAH! "Își mușcă buza"
–De unde știi tu ce cred eu?
–Dar.. Tu.. Ai spus-o.. Cu gura.. Ta.. Ah..
–Scumpule "îl prinde de bărbie" Ești atât de prostuț, dar sper că nu mă mințiÎl trage într-un sărut lung în timp ce făcea mișcări de du-te vino –AHHH!
Urlă de plăcere atunci când Jungkook i-a lovit prostata –Mai.. Repede.. Daddy..
–Imploră-mă, scumpule!"Îi sărută scurt"
–Te.. Implor.. ACOLO.. MAI REPEDE..AH
–Cum dorești tu scumpul meu "îl penterează adânc și rapid însă doar în acel loc până ce Taehyung și-a dat drumul epuizat cu un geamăt lung însă Jungkook nu a ieșit din el ci doar a schimbat poziția acum Taehyung fiind în patru labe" –Ești atât de bun dragă!Îl sărută pe spate apoi începu să iasă și să intre în băiat timp de câteva minute până ce și-a dat și el drumul
–A.. Ah.. Ce mult.. "Geme Taehyung"
–A.. Ah scumpule "iese din acesta apoi îl apucă de bărbie și îl sărută pe frunte gest ce i-a uimit pe amândoi"–T.. Tu..–Ce? Doar ești al meu "spune simplu"
–Mhm.. Putem merge să facem un duș? "Întreabă cu ochii mici ce abiau stăteau deschiși" –Știi, eu nu înțeleg ceva. Ai fost prostituat însă cu mine obosești atât de rapid. Nu crezi că ceva e ciudat?–Pentru că cu tine ejaculez.. Cu clienți nu prea reușeam sau chiar dacă reușeam erau doar câteva picături..
–Nu te cred "îl prinde de talie" Mă minți
–De ce aș minți?
–Pentru a părea o curvă bună.
–Știi.. Tu ești ăla ciudat aici.. Ești drăguț, dar după câteva momente devi rece și dur.. Mhm sunt o curvă, de ce nu îți iei pe altcineva care să nu fie o curvă ca m-Fu oprit de buzele lui Jungkook–Hai doar să facem acel duș. Sunt obosit!
Își i-au amândoi câte un halat pe ei apoi Jungkook îl ia în brațe pe Taehyung deoarece acesta era foarte slăbit
–Domnule ai nevoie de ajutor?
Îl întreabă unul din oamenii săi –Spune-i doamnei Choi să pregătească mâncare pentru Taehyung. "Spune apoi îl duce în dormitorul lor" Tremuri..
–S.. sunt bine.. Dar aurul.. -
–Tu trenuri ca o găină speriată și te gândești la acel aur nenorocit?
–Este vorba.. De fratele meu.. Jungkook..
–Bine, bine "îl mângâie pe cap" Rămâi aici "îl întinde pe pat apoi se ridică"–Unde.. Pleci..?Și cum rămâne cu dușul?
–Doar stai dracu în pat "se duce în baie și se întoarce cu un lighean și un prosop" –Y..Ya..C.. Ce faci.. Cu alea..?–Asta mă întreb și eu, ce naiba fac? "Îi dă ușor halatul jos apoi bagă prosopul în apă, îl stoarce după începe să ii șteargă trupul ce continua să tremure"
–AISH OPREȘTE-TE DIN TREMURAT!
–Scuze.. -
–Nu cu tine vorbeam.. Ci cu mâna mea.. Este prima oară când șterg corpul cuiva "se uită la mâna sa" și nici nu știu de ce dracu fac asta ție-oftează puțin frustrat–De ce.. Pentru că sunt o curvă..?
CITEȘTI
'𝖯.𝖱.𝖮.𝖲.𝖳.𝖨.𝖳.𝖴.𝖠.𝖳'✅
FantasyProstituat -Este povestea unui bărbat de 22 de ani ce practică meseria de "Prostituat" Și este destul de cunoscut în acest domeniu și mulți bărbați se duc la el pentru serviți sexuale ba chiar și femei îl vizitează. Kim Taehyung este prostituat de 6...