–Domnule, vă rog să mă calmați!
–Să se calmeze, mă-ta! "Se răstește"–Nu vă vom face nimic rău, vrem doar să vă ducem la șefu. Doar atât!
–Doar tăce-ți dracu!...
–Am ajuns! "Îi deschide ușa mașini"
–Ce loc ciudat.. "Spune ușor însă trage aer în piept și intră într-o casă ce nu părea de loc o casă drăguță."–Să nu vă fie teamă. Dacă faceți cum vă spune șefu, sunt sigur că nu vă va răni.
–Eu nu sunt voi să îl ascult! "Bărbații oftează apoi deschide ușa unei cameri unde se afla fratele lui Taehyung inconștient"–YOONGI-AH! "Fuge la el însă este prins de gât" –Nu așa repede, scumpete mică
–Dă-mi drumul.. Idiotule! AH!"Strigă atunci când Jungkook îl strânge mai tare de gât"
–Calmează-te, îi voi da drumul. Nu pe el îl vreau însă dacă nu ești ascultător va muri scumpul tău frațior. Și nu ai vrea -
–TERMINĂ CU JOACA ASTA.. TE ROG!–Joacă? "Îi dădu drumul apoi își încărcă pistolul ce avea în mână și trase lângă piciorul lui Yoongi" Eu nu mă joc!
–YOONGI! IDIOTULE!!! Nu-l răni.. Te rog
–Ți-am zis, atât timp cât ești ascultător, el va fi în siguranță. Sunt un om de cuvânt! "Dă să îl sărute dar Tae se ferește apoi îi dă o palmă" –IDIOTULE!Jungkook se enervă, îl apucă de braț și îl trage după el într-o altă cameră. Îl dezbracă nervos apoi intră în el brusc
–AH...!
–Scumpete, nu te pune cu mine! Te vreau dar nu depăși limitele. "Îi dă o palmă puternică peste fund" –A.. AHH..
–Nu ai încotro, trebuie să alegi, libertatea ta sau viața fratelui tău -râde–LA NAIBA....CE ALEGERE VREI SĂ FAC?
–Nu voi repeta! "Îl trântește pe jos, îi îndepărtează picioarele apoi se mișcă tot mai brutal și mai adânc în el" A.. AHEra pe cale să își de-a drumul însă ia prins Jungkook membru și la strâns. –Nu-i voie, ești pedepsit! "Îl strânge puțin mai tare apoi își dă el drumul însă lui Taehyung nu îi permite"A.. Ah.. Doare
–Așa îți trebuie "Se îmbracă apoi îl apucă de bărbie" Răspunsul tău este?
–Viața.. Fratelui meu.. O aleg..
–Ce frate bun ești "râde apoi iese din acea cameră lăsându-l singur pe Taehyung plângând pe jos" –La naiba.. Îl urăsc...!...
–Du-te și fă un duș, arăți oribil!
–Lasă asta.Cu fratele meu cum rămâne?
–A fost dus acasă. Vrei să îl suni? "Râde"Îi întinde telefonul –Îți bați joc de mine? ESTE SURD CUM AI VREA SĂ ÎL SUN ȘI SĂ VORBESC CU EL?
–Oh, am uitat "continuă să râdă"
–Vreau.. Să îl văd.. De unde pot știi că te ți de cuvânt și că nu îl vei mai răni?
–Vezi că poți să vorbești și frumos!? Nu ai de unde să știi. Poate când vei merita vei putea merge să îl vezi dar până atunci du-te și fă un duș.Am chef de sex–B.. Bine.. "Merge la baie și face un duș destul de lung însă când a vrut să iasă din duș.. Intră Jungkook în el –A.. AH..
–Ești propietatea mea, de astăzi!
Se împinge puternic în el –B.. Bine.. AH!
–Spune-mi daddy, dragule!
–Ah.. Daddy.. "își lasă capul pe spate"Jungkook îl prinde de talie și începu să facă mișcări tot mai adânci.
–A.. Ah.."Se sprijină de cabina de duș"
–Ești atât de bun încât simt că înnebunesc "îi sărută spatele" AH.. Ah!Își dau amândoi drumul. Au ieșit din duș, sau îmbrăcat –Du-te la somn, eu voi pleca acum. Și să nu mai îndrăznești să încerci să fugi. Dată viitoare nu va mai fi un avertisment!
Spune Jungkook simplu, apoi iese din cameră..închide ușa cu cheia apoi pleacă zâmbind în timp ce Taehyung sa întins pe jos și începu să plângă în hohote.
–Oare ce face fratele meu? Nici nu am apucat să îi vorbesc.. "Suspină"
Între timp.
–Șefu, l-am dus pe puști însă este tot inconștient. Să îl ducem la spital?
–Nu este nevoie. Dacă se trezește se trezește dacă nu Dumnezeu să îl ierte!
CITEȘTI
'𝖯.𝖱.𝖮.𝖲.𝖳.𝖨.𝖳.𝖴.𝖠.𝖳'✅
FantasyProstituat -Este povestea unui bărbat de 22 de ani ce practică meseria de "Prostituat" Și este destul de cunoscut în acest domeniu și mulți bărbați se duc la el pentru serviți sexuale ba chiar și femei îl vizitează. Kim Taehyung este prostituat de 6...