"Sunt posesiv cu ce este al meu!"
...
-Nu se..întâmplă nimic între mine și el..
-Ești sigur? "Se împinge puternic în el"
-A.. Ah.. Da.. Daddy.. Sunt sigur..
-Bine, atunci "face câteva mișcări rapide și adânci, își dau ambii drumu dar Jungkook nu avea de gând să se oprească" Haide să continuăm acasă!Acasă
-Daddy "se dezbracă amândoi imediat ce ajung în dormitorul lui Jungkook"
-Scumpule, tu aparți doar lui Jeon Jungkook "îl împinge pe pat apoi se urcă peste el"Spune "Taehyung aparține doar lui Jeon Jungkook" Spune-o dragă!
-T.. Taehyung.. Aparține lui Jungkookie-Dulce "îl trage într-un sărut lung" Tu chiar îmi devi slăbiciune.. Și asta nu e bine "îi întoarce capul și îl suge de gât"
Taehyung rânjește, se ridică ușor în fund apoi face schimb de loc cu Jungkook. -Daddy... "Se mișcă în poala sa. Jungkook își duce mâinile pe talia lui Taehyung, își deschide gura ușor și lăsând câteva bale să cadă" -Tu..chiar ești ceva
-Mhm... Daddy nu am mai făcut-o cu nimeni așa, și dacă voi face greșeli- Fu oprit de buzele lui Jungkook ce îl sărută scurt -Tu îmi devi slăbiciune și asta-i grija ta? Eu te voi fute așa cum nimeni nu a făcut-o. Atât de bine încât nu te vei mai gândi la nimeni în afară de mine!
-Atunci succes.. "Rânjește"
Jungkook se ridică în fund cu tot cu Taehyung. Acesta își duce mâinile în părul moale a lui Jungkook apoi se ridică ușor pentru a-i face loc să intre în el -A.. Ah.. Daddy!
-Huh?
-Este mare "îl sărută lung"
-Mă bucur că ești atât de relaxat! "Se mișcă dur și adânc în timp ce îl strângea de fese" -A.. AH.. AH.. AH!-Gemi atât de frumos!
Îl apucă de fund însă Tae era pe burtă. Îl ridică puțin îi desparte picioarele și intră în el și începe să se miște imediat. -A.. Ah daddy.. Ah!!
-Îți place? Îți place cum te fut?
-Mhm.. Foarte mult! A.. Ah "tremură de plăcere" A... Ah.. Daddy..Ești atât de bun
-Scumpul meu.. AH! "Face o mișcare adâncă și își dau amândoi drumul"Jungkook iese din Taehyung. Îl întoarce cu fața la el însă Tae evita contactul vizual -Privește-mă Kim Taehyung!
Taehyung îl privește însă cu ochii închiși -Deschide ochii "îl apucă de bărbie iar Tae îi deschide ușor" Să nu crezi că eu nu știu că Seokjin este polițist și că a-ți făcut o înțelegere!
-E.. Eu..
-Este în regulă "îl sărută scurt" Ești al meu, te iert dar nu o mai face data viitoare. Nu voi mai fi indulgent cu tine
-Voi doi.. V-ați bătut joc de mine..?
-Nu prostuțule, ce ți-a spus este adevărat însă eu sunt mai inteligent decât par. Știam de la început că este polițist și tocmai de-aia l-am angajat!-De ce.. Îmi spui mi-e toate astea..?
-La ce te gândești?
-Mă vei omorâ? "Întreabă cu teamă"
-Tu chiar ești prostuț. Te voi face să mă iubești și să fi dependent de atingerea, sărutările, vocea, și membru meu!-De.. Ce?
-Îți place să mă repet?
-Nu.. Ești supărat pe mine în legătură cu polițistul?-Jungkook îl sărută din nou
-Am fost dar mi-a trecut. Să zicem că am înțeles că ai fost disperat. Apropo l-am recuperat pe fratele tău de la polițist. Dar nu îți face griji este la tine acasă dar însoțit de unu din oameni mei. Asta am plănuit de la început. Dar bănuiam că polițistul va veni la tine!-De.. Ce?
-Pentru că mă vrea la pușcărie! Și tu vrei asta, nu? "Taehyung dezaprobă"
-Te urăsc dar.. Nu chiar atât de mult..
-Ura se va transforma în iubire!Îl prinde mai bine de bărbie, îl sărută lung iar după ce se despart din sărut ce-i doi își frec limbile una de cealaltă
Jungkook își duce mână pe membru lui Taehyung și o freacă blând, iar Taehyung strângea cearșaful cu putere
-Corpul tău deja tânjește după mine, urmează inima ta și știu că îmi va ceda
Următoarea zi - Loki, să duci lucrurile lui Taehyung la mine în dormitor! De astăzi va sta cu mine în cameră.
-Da domnule-face o plecăciune apoi merge și strânge lucrurile lui Taehyung
-M-ai chemat..? "Apare Taehyung"-Hai să mâncăm împreună!
-E.. eu
-Haide! "Îl apucă de braț și îl trage până în bucătărie" Mănâncă, apoi vom merge să îți vezi fratele și apropo dacă vrei îl poți aduce să locuiască cu noi!
-Nu..Nu! Îl pot lăsa în grija unui prieten-Prieten?
-Mhm, te rog.. Dacă va fi în grija lui voi putea sta liniștit.. Te implor "plânge"
-Shhh "îi șterge lacrimile" Nu îți mai irosi ochii așa. Așa vom face dar nu mai plânge "Taehyung aprobă ușor" Bun băiat! "Îl mângâie pe cap" Mâncăm?-Da "spune zâmbind"
{Cred că devine o obișnuință să postez capitole după 1 noaptea... }
CITEȘTI
'𝖯.𝖱.𝖮.𝖲.𝖳.𝖨.𝖳.𝖴.𝖠.𝖳'✅
FantasyProstituat -Este povestea unui bărbat de 22 de ani ce practică meseria de "Prostituat" Și este destul de cunoscut în acest domeniu și mulți bărbați se duc la el pentru serviți sexuale ba chiar și femei îl vizitează. Kim Taehyung este prostituat de 6...