"IUBITULE...NU..Te rog"
...
-Bună ziua.. Kim Taehyung? "Apare Jimin imediat la spital atunci când a aflat de prietenul său" Unde este el?-Dumneavoastră sunteți?
-Sunt prietenul lui.. Deci?
-Este în salonul 20 dar domnu' Jeon nu cred că va permite să fie vizitat de străini, îmi pare rău este ordinul său!-Domnule doctor sunteți idiot? Am spus că îi sunt prieten. Unul chiar bun!
-Ești prieten cu Taehyung? "Apare un bărbat în spatele său, Jimin se întoarce și dă de"... -Da, dar dumneavoastră sunteți..? –Sunt fratele lui Jungkook!
-Alt mafiot arogant "oftă"
-Haide după mine, te voi conduce. Apropo îi semenii mult prietenului tău, puștiule. –Mda "spune puțin răutăcios"
Între timp
–A.. Apă.. "Șoptește Taehyung cu greu. Jungkook ia repede un pahar ce îl umple cu apă apoi ridică ușor patul în care se afla Taehyung" –Poftim!Îi duce apa la gură –Mulțumesc "i-a o gură mică" –Bea mai multă. Ai nevoie de hidratare "Taehyung aprobă apoi mai bea o gură de apă"
–Mulțumesc pentru-
–Îmi pare rău. Am greșit!
–Deranj.. Stai ce?
–Îmi pare rău. Este vina mea că nu am avut încredere în tine și că am lăsat iar mânia și gelozia să mă orbească..scuze–Măcar ești conștient de asta
–După ce îți revi, mă voi revanșa față de tine. Promit!
–Doar sex ai în cap "oftează"
–De fapt mă gândeam să te duc într-un loc frumos dar nu pot minți că îmi place mai mult ideea ta "zâmbește ușor"–Aham "îl prinde de cravată și îl apropie mai mult de el" Ai promis că mă vei lăsa să plec.
–Și ce?Nu te-am lăsat să pleci?
–Atunci ce cauți aici?–Pe tine"îl sărută scurt pe gât"
–Ai înnebunit? "Îl împinge"
–Ce? "Îl sărută iarăși pe gât"
–Încetează suntem într-un spital.
–Și? Am mai făcut-o odată în spital. Și chiar a fost foarte palpitant
–Acum sunt pacient, nebunule–Am înțeles "îl prinde de bărbie" Te vreau, acum iubire
Îl trage într-un sărut lung însă este oprit de geamătul lu' Taehyung –A.. Ah.. Așteaptă..
–Te vreau "îi sărută senzual lobu urechi" Te rog, hm? Te rog iubire
–Ești.. Atât de încăpățânat..Își lasă capu pe spate, asta oferindu-i lui Jungkook mai mult acces la gâtul său –A.. Ah –Iar tu atât de vorbăreț "își strecoară mâna în pantaloni lui Taehyung" deja ești atât de ud.
"Spune oarecum mândru"
–Atunci.. Mă poți ajuta daddy?
–Cu plăcere "se ridică de pe scaun, îi desparte picioarele ușor apoi se pune între ele" Voi încerca să fiu blând de data asta. Nu vreau să te mai rănesc–Doar fă-o odată...
Jungkook presă un sărut delicat pe fruntea lui Taehyung apoi îi desface primi nasturii –Apropo iubire să știi că arăți bine chiar și în cămașa asta urâtă de spital –Lasă.. Ironiile "vorbi cu greu"
CITEȘTI
'𝖯.𝖱.𝖮.𝖲.𝖳.𝖨.𝖳.𝖴.𝖠.𝖳'✅
FantasyProstituat -Este povestea unui bărbat de 22 de ani ce practică meseria de "Prostituat" Și este destul de cunoscut în acest domeniu și mulți bărbați se duc la el pentru serviți sexuale ba chiar și femei îl vizitează. Kim Taehyung este prostituat de 6...