Treizeci

571 64 28
                                    

CHIAR TE PROSTITUEZI IAR?

...
–Ești cretin? Nu vezi cum arată? Sigur a fost agresat-
–Namjoon, ajunge dracu cu teoriile tale de căcat"se apropie de Taehyung și îl prinde de bărbie" Vorbește!

–T.. Tu.. Chiar ești imposibil..

–Tot eu? Cine este curva aici?
–T.. Tu așa iubești pe cineva?
"Vorbește cu greu" ai un mod de a iubi atât de idiot.. Ca tine

–Tu "îi dă o palmă tare"
–Atunci zic "vorbește bărbatu ce Ieșiseră din dormitor" să i-au această curvă cu mine acasă.

–Ce să faci mă tu? "Se apropie Jungkook de el nervos, îl apucă de gât și îl strânge până la moarte" Mori idiotule.

–Mor.. Riscul meseriei.. "Spune ultimele cuvinte apoi moare" –AIsh.. Nu putea muri și el cu ochii închiși?

"Vorbi Taehyung ușor și în a doua secundă Jungkook luă ceva cu care îi închise ochii mortului"

–Amin "Vorbi random Namjoon" Pe lângă faptul că este urât mai și miroase.
–Cine? "Întreabă Namjoon"

–Mă-ta "spune sarcastic" Mortul, cretinule.

–Du-te dracu dar mai întâi Ia și mortul cu tine să îți țină companie oricum nu are cine.
–Trist dar adevărat!

"Îl prinde pe mort de cap apoi îl trage după el până la ușă pentru că acolo a fost ajutat de oameni lor"

–Deschide geamul.. Te rog "îi cere Taehyung lui Jungkook după ce rămân doar ei doi "
–Și eu te-am rugat să nu te-

–NASUL TĂU A DEVENIT ROȘU! DESCHIDE DRACU GEAMUL ȘI NU MAI COMENTA..Te rog JungKook!

Jungkook se enervează mai tare însă deschide geamul –Acum îți pasă de mine?
–Jungkook nu este ceea ce crezi tu.. Eu nu m-am pros-
–Atunci de ce ești gol și de ce ăla a ieșit din dormitorul tău? Mai nou aici îți aduci clienți? Ce tot zic eu? Și eu am fost aici

Taehyung se ridică foarte greu și îi dă o palmă.

–Mhm ai fost aici dar cum ai ajuns aici? Știi... La început mi-a părut rău că am plecat-
–Ți-a părut pe dracu. Îți place viața pe care ai dus-o înainte.

–Ce vrei să zici?

–Vreau să zic că ești o curv- "Iar îl pălmui Taehyung" –APROAPE AM FOST VIOLAT DE PROPRIA MAMĂ ȘI TU?
–Ai vrea să cred tampenia asta? Cine ar face asta copilului său? Spui asta ca să-

–Ca să ce? "Își duce mâna la piept" Tu nu ai avut niciodată încredere în mine... Idiotule!

–Că mi-ai dat și motive "bufni"
–Du-te dracu.. Că m-am săturat să îmi tot fie frică de tine.. Și de restu.. Am obosit!

Privirea dar și inima lui Jungkook au înghețat –Îți este frică de mine?"Întrebă puțin mirat și cu un glas mai stins"

–Da..
–Eu.. Voi pleca atunci! "Iese din apartamentul lui Taehyung însă el nu știa că mama băiatului aștepta asta.  A reintrat în apartament pe geam alături de oamenii ei"

–Hehe, fiule ești rănit? "Râde"
Mafiotul tău te-a numit curvă!
–Nu este al meu.. "Oftează"
–Poate dar tu ești al meu!

Se uită la oamenii săi–Luați-l!

... După câteva zile...
Au trecut câteva zile de când Taehyung a fost răpit de mama sa și dus la un depozit ciudat unde a fost agresat sexual și bătut și asta se tot repeta pentru câteva zile. până când Jungkook a realizat că Taehyung nu mai este la apartament

–Jungkook unde ai fost-
–Namjoon te întreb cu calm, unde dracu l-ai dus pe Taehyung? Și cum ai îndrăznit să faci asta?
–Despre ce dracu vorbești?
–Namjoon deja sunt eu nervos

–Frate ești handicapat? Adică ești dar na. când dracu am avut timp să îți răpesc iubitul când tot am alergat după polițist? Și de ce aș face asta?

–Să te răzbuni pe mine

–Dragostea chiar te-a tâmpit! Ai atâția dușmani și tu te gân-
–Taci puțin
–Până acum mă acuzai și -

–Taci în pula mea puțin. Știu a zis că a fost agresat de maică-sa însă eu nu l-am crezut "Dă cu pumnul nervos în masă" Aish, băga-mi-aș!

–Bănuiam că a fost agresat dar de mă-sa? Asta este -

–Tu știai? Și de ce dracu nu ai spus nimic? Dacă moare?
–Nu ți-am zis cretinule?
–Domnilor am aflat unde este!
–Să mergem! "Spune Namjoon însă Jungkook dezaprobă"

–Mă duc doar eu!

–Asta să o crezi tu. Ești un Jeon deci mișcă-ți curul ăla odată! "Jungkook bufnește apoi frați Jeon alături de oamenii lor au pornit spre depozitul unde se află Taehyung" –A doua oară.. Eu chiar nu îl pot proteja?

–Ba poți, dar ești prea prost!

La depozit

–Jungkook, fă-o cu cap nu -"fu oprit de Jungkook ce a intrat în depozit" Nu acționa impulsiv... Cretinule, așteaptă!

Jungkook intrat în depozit a început să omoare pe fiecare bărbat ce îi apăru în cale până ce a ajuns într-o cameră ce era închisă cu un lacăt. La început a vrut să ia o piatră și să îl spargă însă brusc auzi țipătul slab a lui Taehyung

–AAA... ÎNCETEAZĂ..!

–NU ÎMI MAI ATINGE-ȚI IUBITUL! "smulge lacătul cu mâna apoi începe să tragă cu arma, atât de rapid încât acei idioți nu au apucat să acționeze"

–Iubitule.. "Fuge la Taehyung, îl îmbracă apoi dă să îl ridice îmbrace dar a intrat fratele său cu mama lui Taehyung ce a încercat să scape" –A încercat să fugă cretina asta!

Jungkook sa ridicat și sa repezit la gâtul femei –Mori!

–Daddy.. Nu.. Te implor..
–Dar a îndrăznit să te atingă
–Mhm.. Asta a făcut mereu.. Te implor daddy..Vino la mine
–La naiba "o trântește pe jos apoi se întoarce la Taehyung"

–Iubitule..
–Daddy sunt atât de obosit.. "Și-a închis ochii" –NUU IUBIRE! IUBITULE...NU..Te rog

Te rog

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
'𝖯.𝖱.𝖮.𝖲.𝖳.𝖨.𝖳.𝖴.𝖠.𝖳'✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum